שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: לא הייתי בסדנא של שיסל

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לא הייתי בסדנא של שיסל

    אז יש לי בעיה ......ואני אשמח להרחבה בנושא אם יש תמונות קישורים וכו

    את כל הכיוונים במסוק אני עושה מה שנקרא לפי העין... ואז ניסוי תיקון וכך הלאה עד לתוצאה סבירה

    יש לי מד פיצ חדש אבל כל נסיון לעשות איתו משהו נכשל..כי אין לי מושג איך משתמשים בו...

    אשמח להסבר על הכלי הזה ..
    ..
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    517
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    כנ"ל, אני בדיוק באותו מצב.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    כמובן שבהיתכתבות זה מאד קשה ... מציע לך לפעול ע"י הסירטונים של בוב וויט .... יש כמה שירשורים בנושא תעשו חיפושון קטן ותמצאו לינקים לסירטונים ... עוזר להרחיב את הידע ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    תרכיב אותו על אחד הלהבים, תציב את הסטיק השמאלי בנקודת אמצע (ריחוף), עכשיו תכוון את המד למספר 5 (שזה 5 מעלות בפלוס).
    תנסה להסתכל דרך הסרגל העליון ולמצוא מה היחס שלו כלפי ציר הספינדלים - הרעיון הוא להגיע לאיזון מול הציר הנ"ל.
    אם צריך כיוון הוא נעשה דרך השלט - תפריט הפיטצ' בנקודה השלישית (- האמצעית).
    אותו הדבר עם סטיק עד הסוף כלפי מטה במעלות שאתה רוצה (אצלי זה על 2-) ואח"כ כלפי מעלה (אצלי זה על 9+).
    את שאר הגרף מכוונים לקו ישר עד כמה שניתן.

    זה מה שאני יודע, מכיוון שאני טירון - אם אני טועה במשהו אני אשמח שמישהו יתקן אותי.

    אלעד.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    354
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    רצוי שבתחתית יהיה -4
    ובעליון יהיה + 11
    כדאי לכוון ע"י ציר הפלייבר זה הרבה יותר פשוט.
    לתמונות נוספות מתחום התעופה בקרו בגלריה שלי:
    http://www.pbase.com/shimon73
    שלכם:שמעון מנטאל

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    טוב בואו נגיד שהעניין לא הכי ברור לי ..עד שלא רואים לא יודעים:-)
    אני יעשה עוד נסיונות בעצמי ..ויחפש עוד חומר באנטרנט

    המסוק שלי כרגע במצב שהוא ממריא בערך מחצי הסטיק...השאלה האם זה קריטי
    ויש נקודה מסויימת שהוא צריך להמריא כאשר הסלד במנוע במהירות מסויימת. ואם לא יכול ליהיות מצב שהבקר או המנוע מועמסים מדיי
    למשל זוית חיובית גבוהה בסלד נמוך..אולי זה מה שדפק לי את הבקר...
    זה מאוד קריטי או שלא?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    זה בדיוק מה שצריך שאתה בערך באמצע סטיק המסוק ירחף, אני ממליץ לך ללכת למישהו שיראה לך איך אתה מכוון את המעלות, את הגרפים תוכל לשאול פה, אבל זה טיפה קשה ללמד על דפי הפורום איך מקוונים פיטש. כעיקרון ברוב המסוקים הגרפים פחות או יותר דומים

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yaron78 צפיה בהודעה
    טוב בואו נגיד שהעניין לא הכי ברור לי ..עד שלא רואים לא יודעים:-)
    אני יעשה עוד נסיונות בעצמי ..ויחפש עוד חומר באנטרנט

    המסוק שלי כרגע במצב שהוא ממריא בערך מחצי הסטיק...השאלה האם זה קריטי
    ויש נקודה מסויימת שהוא צריך להמריא כאשר הסלד במנוע במהירות מסויימת. ואם לא יכול ליהיות מצב שהבקר או המנוע מועמסים מדיי
    למשל זוית חיובית גבוהה בסלד נמוך..אולי זה מה שדפק לי את הבקר...
    זה מאוד קריטי או שלא?
    ציטוט נכתב במקור על ידי דור צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שצריך שאתה בערך באמצע סטיק המסוק ירחף, אני ממליץ לך ללכת למישהו שיראה לך איך אתה מכוון את המעלות, את הגרפים תוכל לשאול פה, אבל זה טיפה קשה ללמד על דפי הפורום איך מקוונים פיטש. כעיקרון ברוב המסוקים הגרפים פחות או יותר דומים

    חבריה אתם טועים וצודקים.
    מצד ריחוף נכון האו אכן באיזור אמצע ההסטיק אבל זה לא אומר שהמסוק מרחף נכון,אני יסביר.
    יכול להיות שהטורים של המנוע מאוד גבוהים ולכן המסוק ממריא למרות שהזווית לא גבוהה מספיק.יכול להיות מצב הפוך שהמנע לא בטורים מספיקים אבל בגלל שהזווית כל כך גבוהה המסוק יממריא,זה אגב יגרום למצב שנקרא"וואבלינג"שזה נראה כאילו המסוק רועד רעידות מאוד גדולות שנראת כמו מערבולת בים.
    אני חושב שלא תמיד סרטון ווידאו או הדרכה תאורתית יכולה להספיק ואין חכם כבעל ניסיון.
    לך אין ניסיון??זה לא אומר שאתה מוזר,גש לאדם עם ניסיון ותבקש מנו עזרה,תשלם לו אם צריךך אבל הכי חשוב לקבל הסבר בlive ולראות מה הוא עושה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    טוב כנראה אני בסדנא הבאה :-)

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    אחרי תאונה שעברתי עקב מעיכה חזקה לקרקע, העליתי את המינימום ל 2-, יותר נוח לי כמתלמד לא למעוך את המסוק ברגעי 'חירום' שטותיים.
    אני יודע שאם הייתי עובד הדרכה מסודרת הייתי יודע להימנע ממצב כזה אבל מה לעשות שהמטיסים היחידים ברדיוס של 50 ק"מ הם מטיסי אפאצ'י ובלק הוק שמדי פעם יוצאים למפגן מרהיב מול הבית שלי כמעט בגובה העיניים.. (הבוקר היו זוג אפאצ'י מדהימים עומדים ומסתכלים עליי..שקלתי להרים את המסוק שלי ולהצטרף למבנה..).

    בכל מקרה, אני בטוח שאם היתה סדנה קרובה אליי הייתי משתתף בה.


    אלעד.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    חבריה אתם טועים וצודקים.
    מצד ריחוף נכון האו אכן באיזור אמצע ההסטיק אבל זה לא אומר שהמסוק מרחף נכון,אני יסביר.
    יכול להיות שהטורים של המנוע מאוד גבוהים ולכן המסוק ממריא למרות שהזווית לא גבוהה מספיק.יכול להיות מצב הפוך שהמנע לא בטורים מספיקים אבל בגלל שהזווית כל כך גבוהה המסוק יממריא,זה אגב יגרום למצב שנקרא"וואבלינג"שזה נראה כאילו המסוק רועד רעידות מאוד גדולות שנראת כמו מערבולת בים.
    אני חושב שלא תמיד סרטון ווידאו או הדרכה תאורתית יכולה להספיק ואין חכם כבעל ניסיון.
    לך אין ניסיון??זה לא אומר שאתה מוזר,גש לאדם עם ניסיון ותבקש מנו עזרה,תשלם לו אם צריךך אבל הכי חשוב לקבל הסבר בlive ולראות מה הוא עושה.


    זאת האמירה היחידה המדוייקת כאן
    שיתוף מידע חשוב מאד, אבל כל הפוסט הזה למרות כל הרצון הטוב של המשתתפים קצת מבלבל ומאפשר טעויות
    לא פשוט ללמוד לכוון מסוק בהתכתבות
    וגם סדנת שיסל המאד נחוצה היא רק בסיס, אנשים יוצאים משם עם טונות של ידע שלא היה להם קודם ושאי אפשר בלעדיו, אבל עדיין לא יודעים לכוון מסוק.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    לפותח השרשור-מאיפה אתה בארץ?
    אם אתה באיזור הצפון אני יודע שעודד (אני כמעט בטוח)שהוא מאיזור הצפון,אם אתה מאיזור המרכז גש לטיסני חולון,
    אם אתה מאיזור ירושלים אני יכול לעזור,אם אתה מאיזור הדרום אני לא מכיר מישהו מקצועי אבל בבירור קליל אני בטוח שנמצא לך מישהו מתאים.

    אני יכול להבטיח לך שאחרי מפגש עם הרשימה של האנשים הללו תצא מעוון ויודע לכוון!

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    517
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    איזה עודד? למיטב ידיעתי wind556 הוא מאיזור המרכז.

    אתה מכיר מישהו מאיזור חיפה והקריות שיכול לעזור בנושא? אני צריך לראות איך לחבר את הסרוואים וזרועות הסרוואים לצלחת הניהוג כשהסטיקים במרכז...אם מישהו יוכל להעלות תמונה כזו של COPTERX זה יהיה נחמד

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    אני מאיזור הדרום.

    יש דברים שנראים פשוטים....

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    גם אני מאיזור הדרום ( לא רחוק ) אשמח לדעת איפה אתה מטיס
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    הבהרות בנושא סדנת שיסל:
    למען הסר ספק, הסדנה הנ"ל היא הדבר הכי טוב שקרה למסוקאות בתקופה האחרונה, וכל מי שרוצה לעשות צעד ענק קדימה חייב את זה לעצמו
    כתבתי קודם שלא יוצאים מזה עם יכולת לכוון מסוק, הכוונה היתה שהסדנה נותנת המון, אבל כושר הקליטה של כל כך הרבה חומר בזמן כל כך קצר מחייב שינון וחזרה.
    כל מי שהיה בסדנה הזאת יצא עם אוצר של ידע,ואני ממליץ בכל פה ללכת לסדנאות האלה שוב ושוב, תמיד תוסיפו ידע , עושר והעצמת התענוג מהתחביב שלנו.
    ולשיסל אני אומר : המשך בדרכך המבורכת
    שנה טובה לכולנו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא הייתי בסדנא של שיסל

    אני מבאר 7 הייתי מטיס באיזור חצרים עם כולם אבל כמה שנים בערך 6..שאני לא שם ואני מוצא לי איזה שטח שקט ומגיע אליו.....
    לא אהבתי את הצפיפות והמנועים המפלצתיים שהיו שם הרעש הסכנה שאתה עסוק בהטסה ומישהו מטיס לידך מסוק הפוך סנטימטר מהריצפה..או שהרעש של המנוע שלו משתיק את שלך .בעיקר שעברתי לתחום החשמלי לאט לאט התרחקתי...

    כמו שאומרים אין כמו השקט המרחב ואיזה טיסן או מסוק ביד .

    אני יודע שיש שם אנשים חזקים בתחום עם נסיון.ואני מאמין שגם שם עברו לחשמליים..אולי זה הזמן לחזור ....

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •