שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: בקר סקורפיון וסוללת ליפו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בקר סקורפיון וסוללת ליפו

    שלום לכולם!
    כיום אני מטיס את המסוק עם בקר סקורפיון 45A וסוללת ליפו 3 תאים 11.1V
    אני רוצה לתכנת את הבקר לניתוק כאשר המתח נמוך מדיי כדי לא לפגוע בסוללה ויש לי מספר שאלות:
    1.לאיזה מתח מומלץ לכוון את הבקר שיבצע ניתוק(כמובן ללא פגיעה בסוללה)?
    2.מה קורה בזמן הניתוק? האם רק מתח למנוע נפסק? או שמתח כללי למקלט נפסק (מצב שלא כל כך נראה לי הגיוני)? או בעצם שטיפה זמן לפני הניתוק כח המנוע יירד משמעותית ואני אדע שאני לקראת ניתוק?
    מקווה ששאלותיי ברורות ותודה לעונים
    חג שמח ושנה טובה לכולם

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר סקורפיון וסוללת ליפו

    1) 3.6~3.7 וולט ישמור על חיי הסוללה הכי טוב
    2) אתה תרגיש דעיכה משמעותית במנוע עם תזוזת זנב ימינה שמאלה (תנועה קטנה)

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    Bait Dagan
    הודעות
    652
    תודה!
    40
    הודה 16 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר סקורפיון וסוללת ליפו

    בבקר של סקורפיון יש אפשרות לקבוע את מתח הדעיכה הניתוק ו אפשרות להישאר רק עם
    מתח לBEC כך שנשאר לך מתח לבקרה אך ללא כח מנוע.

    הכי מומלץ בנוסף לכיוון המתחים שמציע דור לכוון טימר (בשלט במידה ויש)
    זה הדבר הכי בטוח.

    תומר
    Team Zion

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר סקורפיון וסוללת ליפו

    סתם ליתר ביטחון לכוון את ה"CUTOFF" של הבקר ל 3.6X3 ל -11V?
    תודה ומצטער על ה"חפירה".

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    189
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר סקורפיון וסוללת ליפו

    כדאי לכוון LVC 096
    BRK (ללא)
    וליבחור PCT (נידנוד הזנב לאזהרה)
    כמובן לעבוד עם טיימר כגיבו

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •