אז מסתבר שכבר הספקתי לשכוח את כל העניין של כיוון ג'ירו, בהתחלה במצב לא שומר אחר כך מצב כן שומר, זווית התחלתית טיפה חיובית, בקיצור הכל התבלגן לי.
אשמח אם מישהו יכתוב לי פה בקצרה, מ א' עד ת' איך לכיוון את ה 601.
תודה רבה מראש.![]()
אז מסתבר שכבר הספקתי לשכוח את כל העניין של כיוון ג'ירו, בהתחלה במצב לא שומר אחר כך מצב כן שומר, זווית התחלתית טיפה חיובית, בקיצור הכל התבלגן לי.
אשמח אם מישהו יכתוב לי פה בקצרה, מ א' עד ת' איך לכיוון את ה 601.
תודה רבה מראש.![]()
א. קפוץ אלי.
ת. אחרי 10 דקות תטיס ותיהנה.
זה הכל, מ-א' ועד ת'.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
הסבר מדויק הוא קצת ארוך אבל בוא ננסה:
1. לכוון את הסרוו ואת כל המכניקה כך שבאמצע סטיק (בלי שומר כיוון) הזרוע במרכז, והזרוע בתיבת זנב תהיה ב90 מעלות גם כן.
2. לבדוק כיוונים, תסתכל על הלהבי זנב כאילו להבים ראשיות ואז שים לב כשאתה נותן סטיק שמאלה אכן המסוק יעשה כך.
3. לבדוק תיקון של הג'ירו, כשאתה מזיז את המסוק שמאלה (אף שמאלה) אתה צריך להבחין בתיקון ימינה, אם הפוך לשנות בפונקציה בתוך הג'ירו.
4. לימיטים- חשוב שיהיה מעל 100 אחוז, אם פחות תוריד את הבול לכיוון מרכז הזרוע.
5. עולים בלי שומר כיוון לאויר, אף מול הרוח, מקזזים מכנית.
6. מתקנים לימיטים שמים בשומר כיוון ומטיסים.
וואו חסרים פה המון נתנונים חן.
איך להכנס לתפריטים.
איזה תפריטים להגיע?
איך קובעים את השליטה על שמירת הכיוון דרך השלט לג'ירו.
איזה התנהגות אנו רוצים F3C או 3D
כיוון תיקון.
לימיטים.
בנוסף לכל אלה את העניינים המיכניים והטכנים של טיסת המיבחן.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
אני בטוח שדרורי יסתדר עם ההסבר הזה, זה העיקר...
כן אני אסתדר עם זה, רק הייתי צריך ריענון קצרצר הרבה זמן לא התעסקתי עם זה, רק דבר אחד , הלימיטים מעל 100% לשני הצדדים? אני לא זוכר אם ב 700 אפשר להזיז את הבול מעט פנימה... תודה מראש (-:
התכוונתי לבול שעל הזרוע של הסרוו לא על הבול של הזרוע בתיבת זנב. עם סטאפ נכון הלימיטים יהיו כמעט שווים לשני הצדדים אז כן מעל 100% לשני הצדדים.
בעיקרון זה כלל שתופס לכל סרוו לא משנה באיזה תפקיד הוא, עדיף לעבוד בטווח יותר גדול בשביל לקבל רזולוציה גבוהה יותר.
דבר איתי אם יש לך בעיות