שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: כיוון של GY601

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון של GY601

    אז מסתבר שכבר הספקתי לשכוח את כל העניין של כיוון ג'ירו, בהתחלה במצב לא שומר אחר כך מצב כן שומר, זווית התחלתית טיפה חיובית, בקיצור הכל התבלגן לי.
    אשמח אם מישהו יכתוב לי פה בקצרה, מ א' עד ת' איך לכיוון את ה 601.
    תודה רבה מראש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    א. קפוץ אלי.
    ת. אחרי 10 דקות תטיס ותיהנה.

    זה הכל, מ-א' ועד ת'.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    ציטוט נכתב במקור על ידי גל דרורי צפיה בהודעה
    אז מסתבר שכבר הספקתי לשכוח את כל העניין של כיוון ג'ירו, בהתחלה במצב לא שומר אחר כך מצב כן שומר, זווית התחלתית טיפה חיובית, בקיצור הכל התבלגן לי.
    אשמח אם מישהו יכתוב לי פה בקצרה, מ א' עד ת' איך לכיוון את ה 601.
    תודה רבה מראש.
    +1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    הסבר מדויק הוא קצת ארוך אבל בוא ננסה:
    1. לכוון את הסרוו ואת כל המכניקה כך שבאמצע סטיק (בלי שומר כיוון) הזרוע במרכז, והזרוע בתיבת זנב תהיה ב90 מעלות גם כן.
    2. לבדוק כיוונים, תסתכל על הלהבי זנב כאילו להבים ראשיות ואז שים לב כשאתה נותן סטיק שמאלה אכן המסוק יעשה כך.
    3. לבדוק תיקון של הג'ירו, כשאתה מזיז את המסוק שמאלה (אף שמאלה) אתה צריך להבחין בתיקון ימינה, אם הפוך לשנות בפונקציה בתוך הג'ירו.
    4. לימיטים- חשוב שיהיה מעל 100 אחוז, אם פחות תוריד את הבול לכיוון מרכז הזרוע.
    5. עולים בלי שומר כיוון לאויר, אף מול הרוח, מקזזים מכנית.
    6. מתקנים לימיטים שמים בשומר כיוון ומטיסים.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    וואו חסרים פה המון נתנונים חן.
    איך להכנס לתפריטים.
    איזה תפריטים להגיע?
    איך קובעים את השליטה על שמירת הכיוון דרך השלט לג'ירו.
    איזה התנהגות אנו רוצים F3C או 3D
    כיוון תיקון.
    לימיטים.

    בנוסף לכל אלה את העניינים המיכניים והטכנים של טיסת המיבחן.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    אני בטוח שדרורי יסתדר עם ההסבר הזה, זה העיקר...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    כן אני אסתדר עם זה, רק הייתי צריך ריענון קצרצר הרבה זמן לא התעסקתי עם זה, רק דבר אחד , הלימיטים מעל 100% לשני הצדדים? אני לא זוכר אם ב 700 אפשר להזיז את הבול מעט פנימה... תודה מראש (-:

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון של GY601

    התכוונתי לבול שעל הזרוע של הסרוו לא על הבול של הזרוע בתיבת זנב. עם סטאפ נכון הלימיטים יהיו כמעט שווים לשני הצדדים אז כן מעל 100% לשני הצדדים.

    בעיקרון זה כלל שתופס לכל סרוו לא משנה באיזה תפקיד הוא, עדיף לעבוד בטווח יותר גדול בשביל לקבל רזולוציה גבוהה יותר.

    דבר איתי אם יש לך בעיות

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •