שלום היום הגיע לי המטען הנ"ל.
שאני מחבר את הסוללות לבלנסר הוא לא מטעין לי הוא כותב connection break
הוא מטעין רק דרך השקע הגדול(בלי הבלנסר)
האם מישהו נתקל בזה? תודה
שלום היום הגיע לי המטען הנ"ל.
שאני מחבר את הסוללות לבלנסר הוא לא מטעין לי הוא כותב connection break
הוא מטעין רק דרך השקע הגדול(בלי הבלנסר)
האם מישהו נתקל בזה? תודה
מטענים מסוג זה לא טוענים סוללות על ידי הבלנסר בלבד.
תחבר את הבלנסר ובנוסף את שקע הטעינה הראשי ואז
הכל יעבוד בסדר.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
מצחיק, קרה לי בדיוק אותו הדבר היום בבוקר שניסיתי את המטען שלי בפעם הראשונה.
שכחתי להוסיף.. כאשר אתה בוחר באופציה טעינה עם בלנסר
תכוון את זרם הטעינה ל- 300 מ"א לכל היותר. בהצלחה.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
אגב.. מה זאת האפשרות של Pb 2-20?
ושאני מחבר סוללות של משדר\מקלט\או בובו זה מזהה לבת את כמות הסוללות או שצריך להגדיר?
תודה.
1 - 300 מ.א זאת אומרת 0.3 אמפר.
2 - אתה צריך להגדיר כל פעולה ופעולה ולהתאים
כל טעינה לפריט אותו אתה מטעין .
3 - אני ממליץ לך לקרוא טוב טוב את הוראות ההפעלה
ואם אתה מתקשה תתייעץ עם מישהו שמבין שיראה לך
פיזית איך להשתמש במטען.. חבל שתעשה טעות שאין
ממנה דרך חזרה. בהצלחה.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
אפשר קישור למטען שנקרא קצת עליו ואולי נוכל לעזור לך?
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
מושיקו,
אז ככה קודם תוכל לפנות בשאלה שאלות לפרטי כדי לא להקפיץ את ההודעה על כל שאלה קטנה ,לגבי מה שרשום בנתוניו הוא מסוגל לטעון עד 5 אמפר אבל אם עופר אמר המליץ שלא לעבור את ה 0.3 אמפר סמוך עליו וקבל את ההמלצה אם תשאל הוא בטח גם יפרט אני בטוח שזה מנסיון ולא נשכח שמדובר בציוד סיני... שלא בדיוק מדייק בהצהרות היצרן.
לגבי השאלה שלך 2200... וודאי ככל שהקיבולת גדולה כך נידרש זמן גדול יותר לטעינה ,שהנתון שיכול לקצר או להאריך את זמן הטעינה הוא קצב הטעינה כלומר בכמה אמפר אתה טוען ,מאחר ויש לך מטען שנחשב חכם הוא יודע כמה להשלים ומפסיק לבד .
מנסיוני למדתי כי כל המטענים הללו הם העתק של מטענים בעלי שם טוב ולפי מה שקראתי הוא די דומה למטען של חברת "bantam"
301 .
אז אם יש לך שאלות ספצפיות יותר אתה מוזמן להיתקשר0508813663 או בפרטי ,לא יקרה כלום עם תשחק קצת עם הכפתורים רק אל תבצע טעינה מבלי להיות בטוח שהתוכנית שקבעת מתאימה.
לגבי pb הכוונה למצברי עופרת.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
נכון.. המטען מסוגל לטעון בזרמים שעד 5 אמפר {כמובן בסוללה המתאימה}
ואין שום בעיה אבל הדגש שלי היה רק כאשר טוענים
באופציית הבלנסר ..
כמו שכתבתי.. למטען נתונים רבים ולכל טעינה אופציה משלה.
אני מציע לך לא לטעון שום סוללה {בעיקר ליטיום} לפני שאתה מתחיל להבין
איך כל העיניין עובד .. משום מה נראה לי שאתה חלילה הולך לגרום נזק.
תלמד איך טוענים את סוגי הסוללות בכלל וסוללות הליטיום בפרט . בהצלחה.
נערך לאחרונה על ידי ofer947; 04-09-2008 בשעה 06:43:19.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
תודה עופר על החידוד לגבי ההמלצה שלך לבחור ,משה צור קשר אם תרצה עזרה...
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
למרות שאני חסיד גדול של המוצרים הסיניים תשובתי
הראשונה לך היא .... כי זה סיני .. גם אני שאלתי ולא הבנתי
כמוך למה .. בכל אופן עשיתי בדיקה לאחר שקראתי את ההוראות
והכן כאשר ניסיתי לטעון סוללה של 2200 מ"א באופציית הבלנסר
ובס"ה ניסיתי לטעון ב-1100 מ.א המטען התחיל להטעין 4-5 שניות
והפסיק כאשר על הצג כתוב {טעות}.
בקיצור עברתי לאופציה השנייה של טעינה מהשקע הראשי ללא בלנסר
והכל עובד מעולה.. שוב.. אין לי הסבר למה בטעינה עם בלנסר במטענים
האלו יש אפשרות מוגבלת של מקסימום 300 מ.א..
שוב נאמר סיני ? כן .. סיני.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
עופר לא לשווא אמרתי שאם אתה אומר את זה זה מנסיון.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
מושיקו... הכוונה של עופר לדעתי הייתה: כשאתה רוצה לטעון עם balance (מומלץ בחום, כל עוד יש לך זמן), טען ב-0.3a כששני הקונקטורים מחוברים, וכאשר תרצה לטעון מהר (בשטח לדוגמא), תסתפק בטעינה ללא בלאנסר, לכל אחד מהמצבים יש לכוון נכון בתפריט .