שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: מה ההבדל בסוללות 3S1P ל 4S1P

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    72
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה ההבדל בסוללות 3S1P ל 4S1P

    סוללה ראשונה
    ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 40C
    21$
    סוללה שניה
    ZIPPY Flightmax 2200mAh 4S1P 40C
    25$

    מה מתאים יותר ל קופטר 450
    למה לא לקחת את ה 4SIP בשביל עוד 4$
    למרות שהיא שוקלת 60 גרם יותר
    האם צריך esc חזק יותר מכוון שהמתח הוא 14.8V
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל בסוללות 3S1P ל 4S1P

    אתה צריך סוללה 3 תאים כי 99 אחוז
    שהבקר שלך והמנוע לא יודעים לעבוד
    עם סאט אפ של 4 תאים ..... אבל אם
    תרשום פה יותר נתונים על המנוע שיש לך
    ועל הבקר אולי יהיה אפשר לכוון אותך במדויק !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל בסוללות 3S1P ל 4S1P

    אני יגיד בקצרה.
    תקח את ה 3 תאים.. אתה לא תצטרך יותר מזה, במיוחד שזה עוד 40C..

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל בסוללות 3S1P ל 4S1P

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagsag צפיה בהודעה
    סוללה ראשונה
    ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 40C
    21$
    סוללה שניה
    ZIPPY Flightmax 2200mAh 4S1P 40C
    25$

    מה מתאים יותר ל קופטר 450
    למה לא לקחת את ה 4SIP בשביל עוד 4$
    למרות שהיא שוקלת 60 גרם יותר
    האם צריך esc חזק יותר מכוון שהמתח הוא 14.8V
    תודה מראש




    אין לך שום צורך ואולי גם אפשרות ב4 תאים
    בשביל זה אתה צריך מנוע ובקר שתומכים בזה.
    אתה גם בוודאות לא צריך 40C , לא תגיע לנצל את זה לעולם, חבל על המשקל והכסף
    עם 20C הקופטר טס טוב בטיסה רגועה
    עם 25C אתה יכול למשוך הרבה יותר כוח
    30C ברוב המקרים יהיה גם הוא לא מנוצל, מימילא רוב הבקרים תומכים בסביבות עד 50A לזרם רגעי, ו30C מאפשר למשוך מהסוללה המקובלת (2200 MAH) יותר מ6.6A . בחיים לא תגיע לשם.
    היתרון היחיד של 30C הוא שאינך סוחט את הסוללה והיא נשארת יותר קרה ופחות מתאמצת
    החיסרון -מחיר ומשקל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •