pit hold
מסוק פרוטוס 500
אשמח לקבל את שלושת הנקודות (עליון , תתחתון , אמצע )
תודה מראש
pit hold
מסוק פרוטוס 500
אשמח לקבל את שלושת הנקודות (עליון , תתחתון , אמצע )
תודה מראש
בעיקרון רוב המטיסים הולכים על
עליון +12/13
אמצע 0
תחתון -6
אני אישית מאוד אוהב +13 -13 אבל אין הרבה מטיסים שמשתמשים בגרף כמוני
חשוב להתאמן בסימולטור עם הטירקס 500ESP לפני על אוטורוטציות לפני שמנסים במציאות, זה מאוד עוזר, ככה אני למדתי לעשות אוטורוטציה אפילו עם מסוק 450 וגם 250
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
12
3
8-
אני עם 450
+-11 באמצע 0
אני עם ה500 עובד עם גרף כמו של נומאל ויוצא לי טוב אבל יותר נוח עם אותם זויות של האיידל זאת אומר 11+-
דביר עיני.
הגרף לפחות בהתחלה צריך להיות זהה לנורמל.
(-5)-(-כמה שנוח לך), (+5 במרכז סטיק), (+ מקסימום טווח או פיטצ' שקבועבקצה העליון).
הגרף הזה מספק אותי לאוטורוטציות אוירובטיות מסובכות ועובד נפלא.
היתרון הוא שלא תרגיש הבדל בין הולד לנורמל וזה חשוב מאוד.
בהצלחה
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
למרות שעוד לא ניסיתי אוטורוטציה ההיגיון אומר לי שבד"כ
התקלות צצות באיידל (רוב הזמן אני במצב הזה) וכיוונתי
עד אמצע סטיק כולל לפי איידל ומתחת לאמצע לפי נורמל.
כל אחד וההעדפות שלו ואני בטוח שיש חילוקי דעות.
אבל זה ההסבר ההגיוני היחידי שיש לי למה כיוונתי ככה![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way