במהלך ניסיון לחלץ ציר עיקש (רציתי להפוך את כיוונו)
שברתי ככל הנראה את קצהו של אחד מהמגנטים המלופפים סביב פנים המנוע (משהו כמו רבע מאורכו)
מה הפגיעה הצפויה בביצועים אם בכלל?
במהלך ניסיון לחלץ ציר עיקש (רציתי להפוך את כיוונו)
שברתי ככל הנראה את קצהו של אחד מהמגנטים המלופפים סביב פנים המנוע (משהו כמו רבע מאורכו)
מה הפגיעה הצפויה בביצועים אם בכלל?
חוסר איזון בכוח שמייצר המנוע עקב חוסר סימטריות בשדה המגנטי שהוא יוצר מה שיביא את המנוע לבעיות תיזמון, ירידה ביעילות ויתכן מאד שגם לחימום יתר ובלאי מואץ.
לא הייתי לוקח סיכון ומטיס במצב כזה גם אם בהפעלה ראשונה ישמע לך שהמנוע עובד חלק.
כמו כן, אם המגנט שנשבר מכיל סדק נוסף שאתה לא רואה הוא עלול להתפרק תוך כדי עבודה וההמשך ידוע...
תודה על התשובה
אני אריץ אותו קצת על הקרקע לפני שאני עולה לאוויר
מדובר על מנוע די יקר (EFLITE 480) איני מתכוון לוותר עליו כל כך מהר
אגב, האם יש סטנדרט מסויים במגנטים?
היתכן ואוכל לפרק את המגנט השבור ולהרכיב אחד חדש במקומו?
ואם איזה דבק משתמשים?
מניסיון עם מנועי EFLITE
צור קשר עם החברה , יכול להיות שיתוקן בחינם או בתשלום סמלי
גם רעיון...
בינתיים המנוע עובד כמו חדש
אני חושב שהיה לי מזל בכך
שקצה המגנט נשבר
באזור בו הסלילים כבר לא עוברים
(המגנטים בד"כ ארוכים יותר מאורך הסלילים)
נערך לאחרונה על ידי ziki; 14-01-2010 בשעה 11:38:11.