שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: דילמת המנוע והסוללה FunJet

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    451
    תודה!
    61
    הודה 27 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דילמת המנוע והסוללה FunJet

    דילמה לכרישי הסטאפים:

    מה עדיף לFunJet:

    1. מנוע מהיר (3900Kv) וסוללה קטנה (3 תאים) כמובן עם פרופ קטן 4.1x4.1
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=4200
    2. מנוע איטי יותר (2700Kv) וסוללה גדולה (4 תאים) עם פרופ 4.75x4.75
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idproduct=4201

    השיקול הוא בעיקר חימום המנוע ללא פתחי איוורור יזומים וכן שאני רוצה סטאפ רגוע יחסית להתחלה

    תודה לעונים,
    ותודה ל moshiko על ההבהרה

    רון.
    נערך לאחרונה על ידי ronmen; 31-01-2010 בשעה 17:18:14.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    301
    תודה!
    0
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    ה KV לא אומר שהמנוע חזק או חלש יותר זה רק מהירות הסיבובים שלו..
    תלוי כמה מהיר אתה רוצה את הפאנג'ט..

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    451
    תודה!
    61
    הודה 27 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    תודה,

    אני מכיר את המשמעות של Kv כסל"ד חלקי מתח ואשמח לקבל חוות דעת לגבי שני הסטאפים שחשבתי עליהם מבחינת ביצועים והתחממות מנוע.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    840
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    ציטוט נכתב במקור על ידי moshiko_a צפיה בהודעה
    ה KV לא אומר שהמנוע חזק או חלש יותר זה רק מהירות הסיבובים שלו..
    תלוי כמה מהיר אתה רוצה את הפאנג'ט..
    אז זה אומר שהוא יותר מהיר..ולפי מה יודעים את חוזק המנוע?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    301
    תודה!
    0
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    זה אומר שהמנוע עושה יותר סיבובים לדקה . אבל יש מנועים 3900KV חלשים מ2900KV זה תלוי איזה מנוע וכמה הספק הוא מסוגל. י לי פנג'ט עם מנוע 3900KV ויש לחבר 2900KV שמתאים לסוללות 4 תאים והוא הרבה יותר מהיר משלי. ronmen תן את הדגם של המנועים שהעלת. יש המון סוגים של מנועים שהם 3900 ו2900 KV
    ממליץ לך להסתכל בפורום סטאפים יש שם הרבה סטאפים מומלצים לפנג'ט

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    יהוד
    הודעות
    1,118
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    לי יש את המנוע הזה http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...les_Heli_Motor עם פרופ 4.5*4.5 הוא טיל בליסטי,אתה מוזמן לבוא לראות אותו טס.
    טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
    funjet
    pylon
    axn pylon 6s
    tricopter extrim
    futaba 8uhps 2.4

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    לסטאפ רגוע יחסית יש פיתחי איורור קיימים. ואם רגוע יחסית לך על המנוע עם 2700KV אבל עם שלושה תאים.
    אל תשכח שההחלטה על גודל מנוע/סוללה צריכה להביא בחשבון את נושא מרכז הכובד כדי שלא תזדקק למשקולות איזון.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמת המנוע והסוללה FunJet

    ה-kV של המנוע קובע את מהירות הסיבוב החופשית שלו, ללא עומס.
    הגדרה מדויקת יותר של נתון זה היא 'סל"ד לכל וולט'.

    כלומר, אם מנוע הוא בעל סל"ד לוולט של 3,900 ומחובר למצבר המספק 12V, מהירות הסיבוב החופשית שלו תהיה 3,900 כפול 12, שהם 46,800 סל"ד.

    זו כאמור מהירת הסיבוב ללא עומס.
    מומלץ להעמיס על מנוע מסוג זה, כך שיסתובב בעומס מלא, במהירות שהיא בין 70% לבין 80% מהמהירות ללא עומס.
    כך שסל"ד המטרה הוא בין 32,760 לבין 37,440.

    העמסת-יתר תגרום למנוע לפעול ביעילות מופחתת; ועלולה אף להביא להתחממות-יתר שלו ולנזק מצטבר. למרות האמור, ישנם מנועים רבים שיכולים לשרוד לאורך-זמן, גם בעומס מופרז.

    תת-העמסה יגרום למנוע לסוב מהר יותר, אבל ככלל, אין בכך סכנה לשלמותו.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •