שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    ש ש שלום,

    האם יש קשר בין מהירות סיבוב מנוע לבין האמפר שהמנוע צורך? למשל - אם רשום שמנוע מצריך בקר של 30 אמפר, אבל אני לא משתמש ביותר מחצי ה THROTTLE לעולם, האם אני יכול להשתמש בבקר 20 אמפר? (שיקולי משקל, מחיר וסתם תאוריה).

    תודה,
    גלעד

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    בתאוריה אתה צודק
    בפרקטיקה אתה מזכיר לי בדיחה:
    אב ובנו הולכים ברחוב ומנסים לחשוב איך להתעשר
    הבן מציע לאב לשלוח את האם והאחות "לעבוד","זה יכניס לנו מלא כסף, נתעשר, נהיה מליונרים"
    האב עונה לבנו:
    "בתיאוריה נהיה מליונרים, בפרקטיקה יהיו לנו שתי זונות"
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    בתאוריה אתה צודק
    בפרקטיקה אתה מזכיר לי בדיחה:
    אב ובנו הולכים ברחוב ומנסים לחשוב איך להתעשר
    הבן מציע לאב לשלוח את האם והאחות "לעבוד","זה יכניס לנו מלא כסף, נתעשר, נהיה מליונרים"
    האב עונה לבנו:
    "בתיאוריה נהיה מליונרים, בפרקטיקה יהיו לנו שתי זונות"
    אהבתי!!!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי giladba צפיה בהודעה
    ש ש שלום,

    האם יש קשר בין מהירות סיבוב מנוע לבין האמפר שהמנוע צורך? למשל - אם רשום שמנוע מצריך בקר של 30 אמפר, אבל אני לא משתמש ביותר מחצי ה THROTTLE לעולם, האם אני יכול להשתמש בבקר 20 אמפר? (שיקולי משקל, מחיר וסתם תאוריה).

    תודה,
    גלעד
    הדרך הנכונה לך זה לקנות (או להשאיל) מד הספק. למדוד בקרקע מה הזרם שהמנוע באמת צורך במצב המצערת בטיסה ולקבל גם את ההספק הנדרש ואז אפשר להתאים מנוע קטן יותר ומתאים יותר. הרווח שלך יהיה חיסכון במשקל וחיסכון במשקל משפר זמן טיסה והתנהגות טיסה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    כמה אמפר במקסימום יקבע גודל הפרופלור שתבחר.
    בכל מקרה אם אתה צורך 30A במקס בחצי מצערת תצרוך 30A במקצבים של 50% כך שאם תעשה מומצע על תקבל 15A
    מצערת מלאה =30A צריך בקר 30A. אם זה סיני צריך 40A לפחות
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    הייתי צריך להרחיב על סיבת השאלה, אז הינה ההמשך -
    יש לי טיסן שכבר בניתי מקאפה.
    שוב במסגרת הניסויים החלטתי להוריד את המשקל בכל מקום אפשרי:
    קילפתי את הקאפה במקומות אסטרטגים, קיצצתי את שאריות הפושרודים, הוצאתי בורג מכל הורן (היו שלושה בכל הורן) וכו...

    הבעיה היא שהמנוע הורכב כך שאני לא יכול להוציא אותו בלי לגרום נזק לתושבת .
    ומכאן באה השאלה על הבקר.

    שוב תודה לעונים,
    גלעד

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    20A יתנו לך מעל 200W הספק עם סוללה 3 תאים שזה המוווווווון לשוקפלאייר קאפה.

    אם יש לך מנוע ששוקל מסביב ל 50גרם ומסביב ל 1000KV והפרופ הוא 10X4.7 אתה לא תעבור את ה20A
    אגב אצל הסינים כמעט ואין הבדלי משקל בין בקרי 20A ל 30A

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע

    טוב, אז לקחתי סיכון מחושב ושמתי בקר 12A שהיה לי בבית על מנוע + פרופ 10X47 שצורך ~16A.
    הטיסן שוקל עם סוללה 800MAH כ 350 גרם.
    הצלחתי לרחף איתו באוויר 12 דקות!! עם הסוללה הקטנה הזו, כך שמבחינתי הניסוי (לא הוגדרה מטרה) הצליח.

    אין לי תוכניות להציג לכם כי בניתי אותו על סמך הניסיון המועט שלי והוא גם עבר המון שינויים לאחר הבנייה, אבל אם מישהו ירצה אני אמדוד אותו ואפרסם את הנתונים שלו.
    אגב הגוף (שני החלקים) והכנפיים בנויים כל אחד כיחידה אחת ולא חתוכים באמצע כך שהשתמשתי במינימום דבק (חסכון במשקל) וקבלתי תוספת חוזק למבנה.


    גלעד

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •