איזה אינדקטור לבדיקת מצב סוללת המקלט מומלץ ?
הכוונה שלי שיראה גם את מתח הסוללה ולא רק יתן התראה על מתח נמוך.
דרך אגב אין צורך במשהו מפואר, גם משהו פשוט יעזור
איזה אינדקטור לבדיקת מצב סוללת המקלט מומלץ ?
הכוונה שלי שיראה גם את מתח הסוללה ולא רק יתן התראה על מתח נמוך.
דרך אגב אין צורך במשהו מפואר, גם משהו פשוט יעזור
אורגן אורות המראה את קיבוליות הסוללה בכל רגע, יתן לך תשובה טובה לשאלתך. המכשיר מראה לך את מצב הסוללה ממעולה, דרך טוב עד נמוך, שזה הזמן לעצור ולטעון. מתאים לסוללות 4.8V וגם ל-6V
אצל הסיני מחירו כ-4$
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=2038
^קוראים לזה וולט וואץ ושל הסיני ממש טוב יש לי כמה כאלה...
האם ניתן להדביק על גוף הטיסן ולקבל נתונים כל הזמן?
חיבור מתבצע דרך הפלג של המפסק זה המשמש לטעינה?
לא, יונה, כי ברוב המפסקים (של מערכות R/C); כשהמערכת בפעולה, מחבר הטעינה של המפסק מנותק ממנה...
אתה צריך לחבר את תקע האינדיקטור, לערוץ פנוי במקלט.
אתה יכול גם להשתמש ב-Y-harness, כדי לחבר אותו, במידה שאין למקלט ערוץ פנוי.
מערכות כאלה נועדו ברובן להיות מוזנות ע"י מארז ניקל-קדמיום\ניקל-מטל-הידריד, במתח נומינלי 4.8V.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 08-03-2010 בשעה 12:49:51.
הסיני קורא לזה Voltage Display
גם לי יש. אני מרוצה, אחרת לא הייתי ממליץ
צרה צרורה האורגני אורות.
אורגן אורות יתן לך, במקרה הטוב תוצאה מעוותת.
תפרוק הסוללה עד הסוף, תטעין למצב מלא עם מטען חכם (בצורה נכונה)
תטיס טיסה אחת ותמדוד זמן.
אח"כ תפרוק שוב (או תטעין שוב) ותבדוק את ההפרש, תוסיף מקדם ביטחון (15% לערך) וכך תדע כמה טיסות יש לך לאותה סוללה על הטיסן הנתון.
לעולם, אבל לעולם אל תסמוך על הבלוף הצבעוני הזה...
יתכן שאכלת מרורים מהמתקן המדובר. ואולי ממכשיר דומה.
אני מכיר שני סוגים שונים, של יצרנים שונים. זה שלי הוא מהסיני הידוע (HK), כמו בקישור שהכנסתי לתגובתי הקודמת.
מידי פעם במהלך יום הטסה אני נוהג להשוות את מצב האיתות של המכשיר מול וולטמטר ייעודי. עד כה תוצאות הבדיקה הראו התאמה בין שני המכשירים. עם הזמן התחלתי לסמוך עליו יותר ויותר.
אין תחליף לעבודה נכונה עם סוללות...
אם יש לך סוללת מקלט אולי תשתמש בbec עם לדים שמראים כל הזמן את המצב שלה?
למכשיר שהצעתי יש בורר ל-4.8V ול-6V