איך אפשר לבצע כיוון טראקינג למסוק על שולחן העבודה ?
האם אפשר לקבל בסבר מפורט .
ת-ו-ד-ה
איך אפשר לבצע כיוון טראקינג למסוק על שולחן העבודה ?
האם אפשר לקבל בסבר מפורט .
ת-ו-ד-ה
אי אפשר.
איזון להבים עושים בטיסה, ע"י מטיס מנוסה.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
באופן עקרוני, בזמן כיוון זויות הלהבים, בסטיק אמצע אני בודק את שני הצדדים ואם יש הבדל - מתקן.
אח"כ איזון להבים על משקל ונדנדה.
אם עשית עבודה טובה לא אמורה להיות בעיית טראקינג.
אם יש - מסמנים להב אחת בצבע (אזולירבנד אדום?) כדי שנוכל להבחין בהבדלים ואחרי טיסת מבחן אפשר לתקן.
אם נוהג לרחף עם המסוק מספר מטרים ממני בגובה העיניים לאחר שסימנתי להב אחת באדום ולהב
אחת בשחור
אם אתה רואה מעגל אדום מעל השחור - יש להוריד מכאנית את הפסיעה של הלהב האדומה
ולהיפך...
ממש אבל ממש לא נכון.
חבר יקר.
שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.
לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
אומר לך עוד משהו.
אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
בהצלחה
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
כפי שעמית כתב, ביצוע מדוייק ביותר של הכיוונים על השולחן ייגרום לטראקינג מושלם
ההקפדה על סימטריות ללא פשרות, דיוק בכיוון הזויות של הרוטור וכו'
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
כמו שכתבתי - אתה בודק עם מד זוית את הלהב בשלושת המצבים - סטיק למטה, באמצע ולמעלה, נכון? אז פשוט תבדוק גם את הלהב השני ותוודא שהזוית זהה.
הדרך של כוון על השולחן וקבלת Tracking טוב כתוצאה מכוון נכון הוא הגיוני מאוד.
אם ה pushrods צריכים להיות בעלי אורך זהה אז למה יש הברגה שנתו לקצר או להאריך את ה Pushrod.
כפי שנאמר .... אנו לא תמיד נסובב את הפלסטיק בצורה שווה
על הפושרוד ולכן יש לך משחק של חצי סיבוב עד סיבוב בכדי לכוון.
הרי תמיד תהיה סטייה של איזה חצי מילימטר לפה או לפה !
כולל הכיוון שלא תמיד תסתכל מאותה נקודת גובה על המד פיט'ץ !
את כיוון הטרקינג לא צריך לעשות בחצי מצערת וניתן לעשותו במינימום על השולחן !
כמובן שלא במסוקי 600 או 700 !!!!
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
הצורך בהברגה נובע משיקול מאד פשוט: עלויות
ניתן לייצר מסוק ללא טולרנצים משוחררים, כשכל פריט בו מושלם במידותיו, אבל לא יהיה מי שיקנה את זה
מסוק זה בסופו של דבר מכשיר פשוט שבו את המקומות הדורשים דיוק גבוה משאירים לכיוונך כי זה יותר זול.
תחשוב לרגע שהרי גם היצרן היה יכול לכוון לך את המסוק כיוון מושלם ולמכור לך אותו כך, ואף יצרן לא עושה את זה.
מבחינה טכנולוגית והנדסית בהחלט ניתן לייצר מסוק נטול צורך בכיוונים כיוונים ואפילו לספק איתו דיסק לטעינה בשלט (שגם שם אין את האופציה הזאת מטעמי עלויות)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
שגיא ועודד תודה על התשובות. ידעתי את התשובות האלה מלכתחילה. אם אני לא טועה ואינני מנוסה כמוכם, בכל אופן גם אם כל ה Servos מכוונים וה Swashplate עומד כמו שצריך והזוויות מדויקות עד כמה שניתן לראות באמצעים שברשותנו אזי רוב הסכויים שיהיה Tracking טוב. למרות זאת עדיין רצוי להרים את המסוק לגובה העיניים ולראות אם הלהבים יוצרים דיסקה אחת או שתיים.
ההברגה בPushrod מאפשרת את תקון השגיאות המצטברות מבלי להתחיל את תהליך מחדש. אם התקון הוא חצי סבוב עד סבוב אז דיינו אם לא אז יש לחזור על התהליך. תקנו אותי אם אני טועה??
בכל אופן ברגע שסובבת את ה Pushrod סבוב או שניים הם כבר לא באותו האורך.
zvok אתה צריך להבדיל בין הצלחת לבין מכלול הראש
למרות ששניהם מחוברים יחדיו אבל הכיוון של הצלחת
למעשה מתבצע בשביל האיזון והריחוף המדויק של המסוק,
לעומת זאת כיוון הלינקים בראש הינם לקבוע את מרחק הנדנדות
ואת זווית הלהבים ביחס לציר הראשי. הגורם היחידי שמשפיע
על הטארקינג הינו הלינקים שתמחברים לצלחת ולגריפים של הראש.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
את כיוון הטראקינג של ה-450 אני עושה על השולחן
בפחות מרבע מצערת כאשר המסוק מקובע לשולחן ולאחר שבדקתי
את כל הברגים (שהם מחוזקים) והפנים שלי במרחק של מטר מהלהבים.
במידה ויש לי ספק לגבי הבדיקה אני יוצא לשטח ומעלה את המסוק לאוויר
ומוודא כי הטרקינג מושלם ואין הפרשים בין להב ללהב.
אין ספק שלמי שיש את כל הכלים הנדרשים לא יהיה חייב בבדיקה הזו וכל
זאת כאשר הינו משתמש בלהבים מאוזנות.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עקרונית אתה לא טועה
מעשית אורך הפושרודים נועד לשרת מטרה, אין לו זכות קיום בפני עצמו, והמטרה היא ריחוף מאוזן ככל האפשר עם המצערת בכמות הנכונה ועם זוויות ההתקפה הנכונות.
לעיתים בלהבים שאינם מהשורה הראשונה כל להב מייצר עילוי במידה שונה במעט מבן זוגו (במיוחד בלהבי עץ), ואז על ידי שינוי באורך הפושרודים והלינקים למיניהם אתה מחזיר את המסוק לאיזון,כמובן רק אם הבעייה מינורית.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אתה יכול לדעת את זה עוד על שולחן העבודה במידה
ויש לך ספק אתה יכול להעלות את המסוק לאוויר וכן
אתה צריך לשנות את אורך הפושרודים.
הטראקינג אמור להיות מושלם בכל שלב של המצערת.
שוב אני חוזר ואומר אם יש לך את כל הכלים לכיוון המכני
הסיכוי שלך לטראקינג הינו נמוך ולדוגמא הטירקס 600 שלי !!!
מעבר לכלי של הצלחת יש לי נועל פלייבר ומד פיטצ' של אליין ולא מהפשוטים.
מה שעזר לי להגיע לטראקינג מושלם ב-600 ללא צורך בכיוון נוסף.
לפעמים שווה להשקיע עוד כמה דולרים ולהמנע מכיוונים נוספים !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שגיא
מד הפסיעה שמוכר CopterX הוא לא מספיק טוב?
אני לא יודע מה הוא מוכר !
ועל פניו זה נראה לא רע...
אני אישית ניסיתי כמה מדי פסיעה
והכי נוח ומדויק שעבדתי איתו הינו של אליין !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
לא הבנתי עדיין - למה ב 600-700 אי אפשר לבצע את אותו תהליך הכיוון?
אתה מפעיל מנוע על שולחן הכיוונים??![]()
תנסה להפעיל 600 או 700 על שולחן העבודה
בטוח שהוא יהפך לשולחן אחר ובטח לא עבודה למסוקים![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
טוב, אז אני אנסח את תשובתי אחרת...
טראקינג או בעברית - ניתוב להבים מבצעים רק בסל"ד מלא (מי שבוחר לעשות זאת בבית, בהצלחה...)
כל הדברים שנאמרו פה נכונים אך הם קשורים לכיוון המסוק על הקרקע שלבסוף יוביל לניתוב כמעט מושלם (למה כמעט? כי דברים שלא ניתן להתחשב בהם על הקרקע) לבסוף זה תוצאתי וזה לא אומר שלא צריך לבדוק זאת בטיסה ראשונה לאחר כיוון.
לא צריך מטיס מנוסה?? קשה לי לדמיין מטיס מתחיל שגם נלחם עם הריחוף וגם מנסה להבין אם יש לו פתיחה בלהבים...
ודבר אחרון - עמית, לא כולם מכוונים מסוקים בצורה מקצועית כמוך. אז לצאת בהצהרה שלא צריך לבדוק טראקינג...לא בטוח, אך אני לא מתווכח עם חכמים ממני.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...