שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 34

נושא: כוון טראקינג

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כוון טראקינג

    איך אפשר לבצע כיוון טראקינג למסוק על שולחן העבודה ?
    האם אפשר לקבל בסבר מפורט .
    ת-ו-ד-ה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    אי אפשר.

    איזון להבים עושים בטיסה, ע"י מטיס מנוסה.
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    באופן עקרוני, בזמן כיוון זויות הלהבים, בסטיק אמצע אני בודק את שני הצדדים ואם יש הבדל - מתקן.
    אח"כ איזון להבים על משקל ונדנדה.
    אם עשית עבודה טובה לא אמורה להיות בעיית טראקינג.
    אם יש - מסמנים להב אחת בצבע (אזולירבנד אדום?) כדי שנוכל להבחין בהבדלים ואחרי טיסת מבחן אפשר לתקן.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    אם נוהג לרחף עם המסוק מספר מטרים ממני בגובה העיניים לאחר שסימנתי להב אחת באדום ולהב

    אחת בשחור

    אם אתה רואה מעגל אדום מעל השחור - יש להוריד מכאנית את הפסיעה של הלהב האדומה

    ולהיפך...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nlackrif צפיה בהודעה
    אי אפשר.

    איזון להבים עושים בטיסה, ע"י מטיס מנוסה.
    ממש אבל ממש לא נכון.
    חבר יקר.
    שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
    כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
    אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.

    לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
    אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ממש אבל ממש לא נכון.
    חבר יקר.
    שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
    כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
    אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.

    לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
    אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    מניסיון עם עמית צודק בכל מילה
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ממש אבל ממש לא נכון.
    חבר יקר.
    שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
    כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
    אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.

    לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
    אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    +1 תמיד בודק לינקים בצורה כזאת. בפעם היחידה שהייתה לי בעיית טראקינג זה היה קשור לספינדל עקום
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    כפי שעמית כתב, ביצוע מדוייק ביותר של הכיוונים על השולחן ייגרום לטראקינג מושלם
    ההקפדה על סימטריות ללא פשרות, דיוק בכיוון הזויות של הרוטור וכו'
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ממש אבל ממש לא נכון.
    חבר יקר.
    שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
    כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
    אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.

    לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
    אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    תודה,

    אני אנסה זאת בבית ואבדוק שאורכי הפושרדים שווים, (למרות שאני חושב שהם שווים )
    אפשר לקבל עוד הסבר לגבי .....
    "אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם".

    תודה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    כמו שכתבתי - אתה בודק עם מד זוית את הלהב בשלושת המצבים - סטיק למטה, באמצע ולמעלה, נכון? אז פשוט תבדוק גם את הלהב השני ותוודא שהזוית זהה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    הדרך של כוון על השולחן וקבלת Tracking טוב כתוצאה מכוון נכון הוא הגיוני מאוד.

    אם ה pushrods צריכים להיות בעלי אורך זהה אז למה יש הברגה שנתו לקצר או להאריך את ה Pushrod.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    כפי שנאמר .... אנו לא תמיד נסובב את הפלסטיק בצורה שווה
    על הפושרוד ולכן יש לך משחק של חצי סיבוב עד סיבוב בכדי לכוון.
    הרי תמיד תהיה סטייה של איזה חצי מילימטר לפה או לפה !
    כולל הכיוון שלא תמיד תסתכל מאותה נקודת גובה על המד פיט'ץ !
    את כיוון הטרקינג לא צריך לעשות בחצי מצערת וניתן לעשותו במינימום על השולחן !
    כמובן שלא במסוקי 600 או 700 !!!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    הדרך של כוון על השולחן וקבלת Tracking טוב כתוצאה מכוון נכון הוא הגיוני מאוד.

    אם ה pushrods צריכים להיות בעלי אורך זהה אז למה יש הברגה שנתו לקצר או להאריך את ה Pushrod.


    הצורך בהברגה נובע משיקול מאד פשוט: עלויות
    ניתן לייצר מסוק ללא טולרנצים משוחררים, כשכל פריט בו מושלם במידותיו, אבל לא יהיה מי שיקנה את זה
    מסוק זה בסופו של דבר מכשיר פשוט שבו את המקומות הדורשים דיוק גבוה משאירים לכיוונך כי זה יותר זול.
    תחשוב לרגע שהרי גם היצרן היה יכול לכוון לך את המסוק כיוון מושלם ולמכור לך אותו כך, ואף יצרן לא עושה את זה.
    מבחינה טכנולוגית והנדסית בהחלט ניתן לייצר מסוק נטול צורך בכיוונים כיוונים ואפילו לספק איתו דיסק לטעינה בשלט (שגם שם אין את האופציה הזאת מטעמי עלויות)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    שגיא ועודד תודה על התשובות. ידעתי את התשובות האלה מלכתחילה. אם אני לא טועה ואינני מנוסה כמוכם, בכל אופן גם אם כל ה Servos מכוונים וה Swashplate עומד כמו שצריך והזוויות מדויקות עד כמה שניתן לראות באמצעים שברשותנו אזי רוב הסכויים שיהיה Tracking טוב. למרות זאת עדיין רצוי להרים את המסוק לגובה העיניים ולראות אם הלהבים יוצרים דיסקה אחת או שתיים.

    ההברגה בPushrod מאפשרת את תקון השגיאות המצטברות מבלי להתחיל את תהליך מחדש. אם התקון הוא חצי סבוב עד סבוב אז דיינו אם לא אז יש לחזור על התהליך. תקנו אותי אם אני טועה??

    בכל אופן ברגע שסובבת את ה Pushrod סבוב או שניים הם כבר לא באותו האורך.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    zvok אתה צריך להבדיל בין הצלחת לבין מכלול הראש
    למרות ששניהם מחוברים יחדיו אבל הכיוון של הצלחת
    למעשה מתבצע בשביל האיזון והריחוף המדויק של המסוק,
    לעומת זאת כיוון הלינקים בראש הינם לקבוע את מרחק הנדנדות
    ואת זווית הלהבים ביחס לציר הראשי. הגורם היחידי שמשפיע
    על הטארקינג הינו הלינקים שתמחברים לצלחת ולגריפים של הראש.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    ....
    את כיוון הטרקינג לא צריך לעשות בחצי מצערת וניתן לעשותו במינימום על השולחן !
    כמובן שלא במסוקי 600 או 700 !!!!
    לא הבנתי..

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    את כיוון הטראקינג של ה-450 אני עושה על השולחן
    בפחות מרבע מצערת כאשר המסוק מקובע לשולחן ולאחר שבדקתי
    את כל הברגים (שהם מחוזקים) והפנים שלי במרחק של מטר מהלהבים.
    במידה ויש לי ספק לגבי הבדיקה אני יוצא לשטח ומעלה את המסוק לאוויר
    ומוודא כי הטרקינג מושלם ואין הפרשים בין להב ללהב.
    אין ספק שלמי שיש את כל הכלים הנדרשים לא יהיה חייב בבדיקה הזו וכל
    זאת כאשר הינו משתמש בלהבים מאוזנות.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    zvok אתה צריך להבדיל בין הצלחת לבין מכלול הראש
    למרות ששניהם מחוברים יחדיו אבל הכיוון של הצלחת
    למעשה מתבצע בשביל האיזון והריחוף המדויק של המסוק,
    לעומת זאת כיוון הלינקים בראש הינם לקבוע את מרחק הנדנדות
    ואת זווית הלהבים ביחס לציר הראשי. הגורם היחידי שמשפיע
    על הטארקינג הינו הלינקים שתמחברים לצלחת ולגריפים של הראש.
    שגיא הבנתי את הערתך.

    אם כך, אם הpushrod באותו אורך ונאמר שהבליידס מאוזנים מה תעשהואתה מרים את המסוק לאוויר ורואה שאין Tracking אז מה אתה עושה? משנה את האורך של ה pushrod הלא כן?

    ובעצם עד שהמסוק באוויר בגובה העיניים אינך יודע אם יש Tracking משביע רצון או אין.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    שגיא ועודד תודה על התשובות. ידעתי את התשובות האלה מלכתחילה. אם אני לא טועה ואינני מנוסה כמוכם, בכל אופן גם אם כל ה Servos מכוונים וה Swashplate עומד כמו שצריך והזוויות מדויקות עד כמה שניתן לראות באמצעים שברשותנו אזי רוב הסכויים שיהיה Tracking טוב. למרות זאת עדיין רצוי להרים את המסוק לגובה העיניים ולראות אם הלהבים יוצרים דיסקה אחת או שתיים.

    ההברגה בPushrod מאפשרת את תקון השגיאות המצטברות מבלי להתחיל את תהליך מחדש. אם התקון הוא חצי סבוב עד סבוב אז דיינו אם לא אז יש לחזור על התהליך. תקנו אותי אם אני טועה??

    בכל אופן ברגע שסובבת את ה Pushrod סבוב או שניים הם כבר לא באותו האורך.



    עקרונית אתה לא טועה
    מעשית אורך הפושרודים נועד לשרת מטרה, אין לו זכות קיום בפני עצמו, והמטרה היא ריחוף מאוזן ככל האפשר עם המצערת בכמות הנכונה ועם זוויות ההתקפה הנכונות.
    לעיתים בלהבים שאינם מהשורה הראשונה כל להב מייצר עילוי במידה שונה במעט מבן זוגו (במיוחד בלהבי עץ), ואז על ידי שינוי באורך הפושרודים והלינקים למיניהם אתה מחזיר את המסוק לאיזון,כמובן רק אם הבעייה מינורית.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    אתה יכול לדעת את זה עוד על שולחן העבודה במידה
    ויש לך ספק אתה יכול להעלות את המסוק לאוויר וכן
    אתה צריך לשנות את אורך הפושרודים.
    הטראקינג אמור להיות מושלם בכל שלב של המצערת.
    שוב אני חוזר ואומר אם יש לך את כל הכלים לכיוון המכני
    הסיכוי שלך לטראקינג הינו נמוך ולדוגמא הטירקס 600 שלי !!!
    מעבר לכלי של הצלחת יש לי נועל פלייבר ומד פיטצ' של אליין ולא מהפשוטים.
    מה שעזר לי להגיע לטראקינג מושלם ב-600 ללא צורך בכיוון נוסף.
    לפעמים שווה להשקיע עוד כמה דולרים ולהמנע מכיוונים נוספים !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    שגיא

    מד הפסיעה שמוכר CopterX הוא לא מספיק טוב?

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    אני לא יודע מה הוא מוכר !
    ועל פניו זה נראה לא רע...
    אני אישית ניסיתי כמה מדי פסיעה
    והכי נוח ומדויק שעבדתי איתו הינו של אליין !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    לא הבנתי עדיין - למה ב 600-700 אי אפשר לבצע את אותו תהליך הכיוון?
    אתה מפעיל מנוע על שולחן הכיוונים??

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    תנסה להפעיל 600 או 700 על שולחן העבודה
    בטוח שהוא יהפך לשולחן אחר ובטח לא עבודה למסוקים
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ממש אבל ממש לא נכון.
    חבר יקר.
    שים לב שכל הפושרודים שלך שקשורים לראש הם באותם אורכים ויהיו לך להבים ב- track מושלם תמיד!
    כלומר זוג ה-"דאבל לינק" הם הלינקים הקצרים שבין הגריפים לנדנדת הראש יהיו באורכים שווים וכן הלינקים הארוכים שמתחברים מהסוואש לנדנדתצ ראש יהיו באורך שווה.
    אם אתה מטיס עם להבי עץ עליך לאזן אותם סטטית ועל זה נדבר בפעם אחרת ויש כמה סרטונים ברשת על איך לאזן להבים סטטית למרות שכמעט כולן מאוזנות מהמיפעל.

    לא צריך מטיס מנוסה ולא צריך לבדוק באויר.
    אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    טוב, אז אני אנסח את תשובתי אחרת...
    טראקינג או בעברית - ניתוב להבים מבצעים רק בסל"ד מלא (מי שבוחר לעשות זאת בבית, בהצלחה...)
    כל הדברים שנאמרו פה נכונים אך הם קשורים לכיוון המסוק על הקרקע שלבסוף יוביל לניתוב כמעט מושלם (למה כמעט? כי דברים שלא ניתן להתחשב בהם על הקרקע) לבסוף זה תוצאתי וזה לא אומר שלא צריך לבדוק זאת בטיסה ראשונה לאחר כיוון.

    לא צריך מטיס מנוסה?? קשה לי לדמיין מטיס מתחיל שגם נלחם עם הריחוף וגם מנסה להבין אם יש לו פתיחה בלהבים...
    ודבר אחרון - עמית, לא כולם מכוונים מסוקים בצורה מקצועית כמוך. אז לצאת בהצהרה שלא צריך לבדוק טראקינג...לא בטוח, אך אני לא מתווכח עם חכמים ממני.
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •