שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: מנוע סייטו 4 פעימות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    19
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע סייטו 4 פעימות

    קניתי מנוע סייטו 82 4 פעימות ויש לי 3 חיבורים לצינור הדלק
    אחד הולך לסיכה אחד לאגזוז ויש עוד אחד מתחת לקדמת המנוע מי יודע האים אני אמור לחבר עליו משהוא

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סייטו 4 פעימות

    השלישי נקרא " צינור עודפים" אתה מחבר לו צינורית סיליקון והיא פשוט יוצאת החוצה מתחת לטיסן ומטפטפת עודפי דלק החוצה בזמן פעולת המנוע. שים לב לקבע אותה למקום שלא ינזל לך דלק למקומות מיותרים.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סייטו 4 פעימות

    הפתח הנוסף עליו אתה מדבר הוא פתח לנשם בית גל הארכובה. במנוע 4 פעימות, להבדיל ממנוע 2 פעימות, אין קשר בין חלקה העליון של הבוכנה וחלקה התחתון. תפקידו של הנשם להשוות לחצים בחלל בית גל הארכובה. כך שלא ייווצר לחץ בעת ירידת הבוכנה ולא ייווצר ואקום בעת עליתה.
    לפעולתו התקינה של המנוע, הפיה איננה מחייבת צינורית. כאשר מחברים צינורית, המטרה היא לנקז טיפות שמן שמצטברות שם ולהרחיקן מגוף הטיסן.
    רצוי וחשוב שצינורית הנשם תהיה בקוטר פנימי מכסימלי האפשרי, לפי הפיה, וקצרה ככל האפשר. במנועים מסויימים הצינורית קשורה לסעפת היניקה של המנוע.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    19
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע סייטו 4 פעימות

    תודה רבה חברה הבנתי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •