שלום,
ראיתי בשטח חברה שמבצעים בדיקה למנוע לאחר שהונע לוחצים על צינורית הדלק זו שבין הקרבורטור למיכל ... מה בעצם הבדיקה הזו מראה?
תודה.
שלום,
ראיתי בשטח חברה שמבצעים בדיקה למנוע לאחר שהונע לוחצים על צינורית הדלק זו שבין הקרבורטור למיכל ... מה בעצם הבדיקה הזו מראה?
תודה.
זו לא בדיקה למנוע. זו שיטת ההרצה החדשה למנועי חברת OS.
ע"פ ההרצה החדשה, צריך ללחוץ על הצינורית במשך 10 שניות ולשמוע את המנוע "צורח". לאחר 10 שניות צריך לעזוב את הצינורית לחצי דקה ואז שוב פעם ללחוץ 10 שניות. ממשיכים עם התהליך הזה עד סיום המיכל.
שני מיכלים בצורה הזו ומיכל אחד אחרון בצורה הישנה.
מקווה שזרתי, ניר
ניר תודה אבל לדיעתי זו כן סוג של בדיקה לעניין עשיר עני נחנק או לא .גם אותו מנוע שראיתי שביצעו לו את אותה בדיקה לא היה חדש .
בכל אופן תוודה גם על המידע לעניין צורת הרצה חדשה.
אם איש לא שמע על בדיקה שכזו כנראה באמת מדובר בהרצה נחכה לעוד חברים.
זו בדיקה לתערובת.
בלחיצה קצרה על הצינורית ו"חניקת" הדלק המנוע צריך להגיב בעליית סלד קלה (סימן שהתערובת עדיין בצד העשיר).
אם בלחיצה הסלד יורד סימן שהתערובת ענייה וצריך לפתוח קצת את הסיכה הראשית.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
בנוסף, למנועים עם צינור תהודה הלחיצה המדוברת מאפשרת למנוע לעלות קצת סל"ד ו"לעלות" על הצינור.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
"שיטת הצביטה" עוזרת גם בכיוון הסיכה הנגדית.