אני זקוק לעזרה בכיוון המנוע. יש לי בעיה שאחרי התנעה אני מנתק את הסוללה של הפלג,
מתחיל זיוף משמעותי במנוע, BECK FIRE וכיבוי . החלפת הפלג פעמיים לא עזרה.
המנוע יחסית חדש לא עבד הרבה שעות
תודה לעוזרים
אני זקוק לעזרה בכיוון המנוע. יש לי בעיה שאחרי התנעה אני מנתק את הסוללה של הפלג,
מתחיל זיוף משמעותי במנוע, BECK FIRE וכיבוי . החלפת הפלג פעמיים לא עזרה.
המנוע יחסית חדש לא עבד הרבה שעות
תודה לעוזרים
תיקון BACK FIRE
לא ציינת אך אתה מכוון בכל אופן 4 פעימות מכוונים רק עם טכומטר ולא לפי הצליל.המצב שאתה מתאר מתאים למצב שבו הדלק לא מספיק להישרף יתכן מכיוון לא נכון וכו'...
כוון עם טכומטר את נק' המינימום ואח"כ את המקסימום ומשם נמשיך.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
אלי,
המילה Backfire לא באה לידי שימוש נכון על-ידיך, לדעתי.
היא מתארת מצב בו עקב הצתה מוקדמת מדי, הבוכנה העולה נעצרת ע"י לחץ הבעירה; ואינה עוברת את נמ"ע! ומיד מוטחת חזרה למטה...
כשזה משולב בדטונציה, המנוע ברוב המקרים שובר את הספינר ועלול להעיף את המדחף, אם אומיו אינם מהודקים כראוי...
זה עלול לקרות כאשר התערובת עניה מדי בדלק וכתוצאה מכך, התערובת מוצתת מוקדם והבעירה מהירה מדי.
מה שאתה מתאר מתאים יותר לתערובת עשירה מדי וכתוצאה מכך; הצתה מאוחרת ובעירה איטית.... זה לא Backfire. בעקבות פעולת מנוע מקרטעת, לרוב בא כיבוי...
חיבור מתח למצת מקדים את ההצתה וניתוקו, מאחר אותה. לא להיפך!