לא מצאתי בשום מקום
(אין AXN נכון?)
לא מצאתי בשום מקום
(אין AXN נכון?)
נערך לאחרונה על ידי ultras; 20-05-2010 בשעה 00:12:18.
אני עשיתי לאיזיסטאר שלי מאזנות, תנסה לייבא את זה:
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 20-05-2010 בשעה 07:39:03.
ניסיתי בכל דרך שיכולתי לחשוב.. לא הלך..
אולי יעזור אם תתאר איך אתה התקנת את קובץ הKEX לאחר העריכה
נזכרתי שיש Export בתוכנה, נסה עכשיו.
תנסה את האתר הזה אולי תמצא שם את האיזי סטאר:http://www.knifeedge.com/forums/downloads.php
בר
AXN FLOTHER-JET
FUTABA 8C UAPS
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה אייל עובד מצויין!
תגיד מה עשית למנוע הזרקת לו סטרואידים?
יכול להיות שכשהשתעממתי קצת החלפתי את הסוללה והמנוע...
זה ממילא לא דומה לטיסה אמיתית עם הטיסן הזה, אין אפקט קרקע, אין הפלת כנף שגורמת לריסוק והקלקר לא מתעקם בכל נחיתה.
***ח סבבה
אם יש לך טיפים לגבי הAXN אני ישמח לשמוע...
טיפים? בטח!
כשאתה מטיס אותו בפעמים הראשונות - שיהיה איתך מישהו שידריך אותך איך לגשת לנחיתה.
כשאתה מתקרב לקרקע נסה לנהוג עם הגה הכיוון ולא עם המאזנות כי הטיסן הזה מאבד את העילוי בשניה כשאתה מפיל את הכנף. זה תקף גם בדאיה בגובה - בפניות תשתדל לא לקבל זוית גדולה כי הוא יתחיל לצלול לכיוון האדמה.
הנה סרטון שמדגים מה קורה כשאתה חושב "אני אסתדר לבד אני לא צריך מדריך" (חתיכות הטיסן הנ"ל כבר בפח):
וכדי לא לצאת ממש דביל - הנה מישהו שגורם אפילו לי להיראות טוב:
כן אני מתכנן לקבל הדרכה בפעמים הראשונות..
תודה על הטיפים!
הכי יפה שניזכרתי להיכנס לתחביב שסוגרים את געש.. (אני מנתניה)
תגיד אייל מה לגבי משטחי השליטה?
הבנתי מפורומים בחו"ל שהם מגיעים קשיחים טיפה, וכדאי לשחרר אותם, מה אתה עשית?
ההגאים מגיעים מוכנים, אבל ביציקה ולא בחיתוך וכדאי לכופף אותם כמה פעמים לפני החיבור לסרוואים כדי לרכך את המקום.
אני אפילו הלכתי רחוק יותר והחלפתי את הגה הגובה לרצועת דפרון רחבה יותר, אבל אני לא מרגיש כזה הבדל גדול.
המקום היחיד שצריך לחזק זה החיבור של הכנפיים לגוף, במידה ואתה לא רוצה להדביק אותן באופן קבוע.
לא יודע... אני עדיין עושה ניסויים בתחום.
תמדוד את הספסל האחורי אם נכנס שם 1.3 מטר*
לAXN הישן לא פירקתי והוא נכנס יופי ב206, לחדש אני מפרק כי יש לי שני סטים של כנפיים, אחד מהם צבעתי והשני עדיין לבן.
אתה יכול לפרק את הכנפיים להובלה ולחבר אותן עם קומיה כמו שאייל עושה.
אני בטוח שהוא ישתף אותנו בתמונה של חיבור הכנפיים![]()
http://www.kaletet.com על הנוסטלגיה שלך כבר שמרת?!
פשוט תוריד את הקובץ אפילו לא צריך לחלץ אותו, ותייבא אותו כמו שאתה מייבא כל דגם אחר..
אם אף פעם לא עשית את זה זה כבר סיפור אחר..
אני לא מצליח לעלות את הקובץ.(בדרך כלל מעלים אותו דרך ה-import)
בר
AXN FLOTHER-JET
FUTABA 8C UAPS
מישהו יכול להסביר לי איך מעלים את הקובץ?
בר
AXN FLOTHER-JET
FUTABA 8C UAPS
אם התקנת את הדגם בלי המאזנות יכול להיות שהוא מתנגש עם הדגם החדש..
דבר ראשון מתחת לאימפורט ואקספורט יש לך ניהול קבצים או משו כזה, תכנס לשם ותמחק את האיזיסטאר הישן, אחרי שמחקת תנסה להתקין מחדש את האיזי עם המאזנות זה אמור לעבוד..
חברים האיזי הזה לא כל כך תואם המציאות, שמתי לו סוללה כבדה ומנוע פסיכי. זה צעצוע לסימולטור ותו לא.
תגיד אייל איך למדת לערוך את המטוס בעצמך יש מדריך באנגלית או משו?
אני רוצה שהוא יהיה כמה שיותר קרוב למציאות..
כרגע זה כאילו חיברת לו מנוע סילון, רציתי לתרגל הזדקרות, עם פול גז הוא לא מזדקר ורק ממשיך לטפס.. ממש כמו במציאות אה?![]()