תגובה להודעה: שוב קאט באויר

נכתב במקור על ידי
yaron78
נמאס לי ......

שוב אחרי תהליך ארוך המסוק היה מכוון .
הטסתי נמוך החזרתי את הביטחון.
והיום טיפסתי לגובה (בסוללה השנייה) ונהנתי להטיס (אחרי הרבה זמן )
ושוב פעם המסוק צנח לי מגובה והתרסק
שמתי טיימר
שמתי זמזם שיתריע על סוללה חלשה
כיוונתי את הבקר לנחיתה רכה
אבל הסוללה איכזבה!
והוא פשוט נראה כצונח ולא כנוחת....
מה עוד אפשר לעשות???????????(חוץ מזה שלפני כמה ימים הזמנתי סוללות מהובי קינג
ואני מקווה שאצלו 2200 מ"א זה באמת 2200 מ"א
עד עכשיו כל התרסקות מאותה סיבה.......מייאש
שלום ירון, קודם כל מאיפה הסוללות שלך? אם הן סוללות מאיביי אני מציע לך להפסיק להשתמש בהן. כנראה שהן מפילות מתח מוקדם מידי ועדיף שתחכה לסוללות האיכותיות יותר מהסיני. סוללות מאיביי הן בדרך כלל זבל
בנוסף אתה צריך להבין שאין להשתמש בכרטיס התראת המתח בתור מה שיקבע לך מתי להוריד את המסוק, הוא אמור להיות משנה בטיחות למקרה שלא הפעלת את הטיימר בשלט שלך.
עכשיו כדי שהעניין לא יחזור על עצמו שנית אני מציע לך לא להשתמש בכרטיס כאינדיקציה למתי להפסיק את הטיסה, אלא להשתמש בטיימר. טיימר הוא דבר עיקבי וכל מה שאתה צריך לעשות הוא לברר כמה זמן אתה אמור להטיס כדי לשמור על הסוללה שלך אם תרצה אני גם ארחיב ואסביר לך איך לעשות זאת.
בנוסף אני ממליץ לך לשנות את תיכנות הבקר שלך שיבצע קאט אופ במתח יותר נמוך. עדיף לפרוק סוללה מאשר לרסק מסוק.
אני בשלוש שנותי בתחום מטיס רק עם טיימר ועד עכשיו שיטה זו לא איכזבה אותי אפילו פעם אחת
מקווה שעזרתי ותעדכן
אלעד
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz