שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: בעיית התחממות.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיית התחממות.

    שלום לכולם וצהריים טובים ,
    יש ברשותי מנוע os 55 חדש חדש שמורכב על טיסן יאק 54 גוף נפח , המנוע מתחמם בטירוף וזה גורם להמון קאטים כמעט כל טיסה אחרי כמה דק (2-3 )הוא מתחמם ויש קאט אני לא יודע בדיוק כמה מעלות אבל זה הרבה מעבר לחום הרגיל שהיה לי עם המנוע הקודם הos 46 .

    מה הגורמים שמביאים לבעיה זאת ואיך אני פותר אותה ?

    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    ישנן סיבות רבות אפשריות לתופעה שאתה מציין. העיקרית שבהן, שימוש בפרופלור לא מתאים, בדרך כלל גדול מידי. אפשרות נוספת היא חוסר קירור (איוורור למנוע דרך הקאול). עוד סיבה אפשרית היא שימוש בדלק המכיל שמן לא מתאים ו/או כמות שמן חסרה (אחוז שמן נמוך בהרכב הדלק).
    כמובן אפשרות נוספת היא שילוב של כמה מהסיבות הללו ביחד.
    בדוק את עצמך וספר לנו מה מצאת.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    גל,


    האם המנוע שלך סגור בתוך הגוף? או שיש לו קרור, עם כניסת-אויר, יציאת-אויר ו-'כנפונים' פנימיים שיוודאו שזרימת אויר צונן אכן תהיה על המנוע?

    אם לא, ידועה לך סיבת הבעיה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    גיליתי שהמנוע מתחמם בתוך הקאוול אז הוצאתי את הקאול אבל זאת לא הבעיה , הדלק שאני משתמש בו הוא 5% והפרופ שאני משתמש בו הוא 4*13 גדול מדי ?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    תנסה 10%, זהו הדלק המתאים למנוע.
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    עבור לפרופלור 12X4 ותראה שיפור ניכר. בענין הקאול, אתה צריך לפתוח מעבר אויר מתאים בכניסה ופעם וחצי בגודלו ביציאה. שים לב שהאויר החיצוני יצנן את בית גל הארכובה. אם יש צורך, התקן כנפון פנימי להטיית זרם האויר בתוך חלל הקאול.
    בענין הדלק, אני בהחלט בעד שימוש בדלק 10%.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    תודה רבה אני אנסה ואחזיר לכם תשובות .

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    לדעתי הסיכה סגורה יותר מידי!
    המנוע שלך "עני" תוסיף על זה טמפ' סביבה גבוהה ותקבל התחממות מנוע!
    הפרופ שהשתמשת בו איננו מתאים! גש לחוברת של המנוע שם מוגדרים לך הגדלים של הפרופים המתאימים בחר לך את הפרופ המועדף עליך ונסה אותו.

    אני הטסתי מנוע 55 עם דלק 5% וקיבלתי תוצאות מצויינות! כך שלא הייתי הולך להחליף דלק!

    תעדכן!

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    308
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    דלק 10% זה לא הבעיה שלך,יש לי והיו בעבר מנועים כאלה עם כולם עבדתי עם 5 % ללא שום בעיה,פתח את הסיכת סרק קצת שיהיה עשיר, ואם יש כאול אז דאג שפתח היצלאה של האוויר יהיה פי 2 בגודל של הכניסת אוויר ולדאתי הפרופ הזה בסדר, במנוע 46 משתמשים ב 12-4?
    אודי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    אצלי מעבר לדלק 10% פתר בעייה דומה במנוע 46

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    0
    הודה 28 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    צריך לפתוח פתחי אורור באחורי הקאול ולא לעבור לדלק 10%, זה לא הפיתרון הנכון. גם מייקר וגם מקצר את חיי המנוע.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית התחממות.

    איזה סוג /חברה דלק אתה משתמש ?

נושאים דומים

  1. [שאלה] התחממות סוללה ובקר בטיסה בנורמל
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-10-2009, 08:13:31
  2. ירידת סל"ד עקב התחממות בקר?
    על ידי knfevg בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 17-08-2009, 11:13:24
  3. התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.
    על ידי ori_lavee בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 06-06-2009, 12:45:16
  4. התחממות מנוע
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-06-2009, 21:23:40
  5. בעיית 2.4
    על ידי asafsee בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-11-2008, 11:52:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •