שלום חברים,
רציתי לפרסם סטאפים לפאן ג'ט בפורום הסטאפים ומשום מה כתוב שאני לא יכול לפרסם הודעות ו\או תגובות.
למישהו יש רעיון מדוע ? האם זה רק אצלי כך ?
ליאור.
שלום חברים,
רציתי לפרסם סטאפים לפאן ג'ט בפורום הסטאפים ומשום מה כתוב שאני לא יכול לפרסם הודעות ו\או תגובות.
למישהו יש רעיון מדוע ? האם זה רק אצלי כך ?
ליאור.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
כן, שאלה דומה שאלתי את מנהלי הפורום, והתשובה היא שהפורום מיועד להציג סט אפים ו\או נתונים של סט אפים, ולכן את הדיונים והשאלות יש להציג בפורום הרלוונטי ע"מ שפורום סט אפ יישאר "נקי".
לדעתי יש בזה הגיון.
אז איך אני אמור להציג את הסטאפים שבדקתי לפאן ג'ט, ואיפה ?
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
אתה מעלה אותם בפורום הרלוונטי (דאונים וחשמליים, מסוקים וכ"ו), אח"כ photon יעלה אותם בצורה מסודרת ובאופן שיהיה קל לאתר סט אפ ע"פ מאפיינים מסויימים, כך יהיה קל יותר לאתר נתונים מסויימים - זה ההסבר שקיבלתי בהרבה פחות מילים...![]()
נשמע לי כמו שיטה מאוד לא מוצלחת.
היה הרבה יותר נוח לא יכלתי להעלות את הממצאים שלי בעצמי לפורום. זה לא גנון.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
ליאור הלוואי וכולם היו תמציתיים וממקודים כמו כמוך, 4 לינקים כמה מילים וזהו (אני יודע שכך אתה היית עושה) אך עפ"י הכרותי את הנפשות הפעולות פה בפורום זה יתחיל דיון ארוך (כפי שהיה עם ה FUNJET שלך) ויגלוש גם לדברים אחרים. היו לאיציק ולי הרבה התלבטויות האם לפתוח אותו או שאמיר photon ינהל אותו והוא יהיה נעול, בסוף החלטנו על הדרך הזו, אם זה לא ילך וימות אז נחליף שיטה.
מקווה שהסברתי והבנת, גם אם אתה לא מסכים זה בסדר גמור כי אין תושבה נכונה, אלו 2 דרכים שונות.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
מעיין,
אני עדיין מאמין שעם ניהול נכון וכמה כללים ברורים הכל היה נע על מי מנוחות. אבל בחירתכם היא שלכם וזה בסדר.
בהצלחה בכל אופן.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
מעין אני חושב שצריך להשאיר את הפורום כדיון פתוח כך כל אחד שיש לו טיסן(שעליו מדובר בכותרת של הדיון) יוכל לדווח על הסטאפ שלו מאיפה הוא קנה אותו מחירים וכו' ואיך הוא מתרשם מהסטאפ שלו-ואחרים יוסיפו סטאפ אחר משלהם-ואז מי שמעוניין להרכיב טיסן כזה יוכל ליראות את כל הסטאפים שאחרים הרכיבו להיתרשם -לישאול שאלות ולקבל תשובות-כמו שפורום צריך להיות.
אם אתה נותן למישהוא שיחליט מה הסטאפ המומלץ אז המישהו הזה צריך להיות "סופר טיסנאי"שמכיר את כל הטיסנים וכל מערכות החשמל -עם כל הכבוד לאמיר(ויש המון כבוד) אין טיסנאי כזה בעולם.
זהבי כרגע נעלב עד עמקי נשמתו הטיסנאיתבעיקר אחרי נחיתת האונס המוצלחת של ה JET (הטסתי היום בלטרון וסיפרו לי על כך, כל הכבוד)
דוד, אתה צודק אני בעד הדיונים הללו. כל מה שצריך לעשות זה לנהל אותם, בפורום הרגיל ואמיר יקח רק את העיקר. המחשבה מאוחרי המהלך הזה היא כדלקמן:
טיסנאי בנזין סטנדרטי מפחד להיכנס לעולם החשמל (מה זה בקר? למה צריך סוללה עם 25C, מה זה משנה גודל הפרופ בהקשר לזרם..) פורום נקי ייתן לו התחלה חלקה בלי הבנה, ההבנה תבוא אח"כ - עם האוכל בא התאבון. אני חושש שכשמישהו חדש נכנס ומתחיל לראות את הדיונים של החבר'ה זה יגרום לו לברוח, כך אני היית מרגיש.
נ.ב.
זהבי, אתה ויגאל (igalr) עליתם הרבה בהקשר של הפורום ואופן ניהולו![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
מעיין,
במידה ורמזת בכיוון - אתה יודע שאיני רוצה להתעסק יותר בניהול. הכי כיף להיות משתמש מן השורה.
ובכל אופן, לא נעלבתי כלל - אני פשוט חושב שהדרך בה בחרתם לא מאפשרת את חופש הביטוי הדרוש בפורום. אפילו בפורום שצריך להכיל רק סטאפים (ומוגדר ככזה), אני בתור משתמש הייתי נכנס בשמחה וכותב מה שיש לי לכתוב בתמציתיות ומקצועיות - אבל כרגע, השיטה שבחרתם ממש הוציאה לי את האויר מהמפרשים, אם לומר לך את האמת, וחבל.
לעניות דעתי השיטה צריכה להיות הגדרה ברורה של מה מותר לכתוב בפורום, ולבצע מודרציה על כל השאר.
נ"ב - ברשותי קובץ מאוד נרחב עם נתוני מנועים (זרמים, הספקים וכ'ו) לפאנג'טים. סחבק עשה הרבה שיעורים בחודשים האחרונים בעניין... והיום שרציתי לפרסם את הכל התאכזבתי שלא ניתנה לי היכולת לעשות כן.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
זאת לא הייתה הרמיזה, הרמיזה למי מותר לכתוב שם. ייתכן שאתה ודוד (ושאר האנשים שלא מגיבים וחושבים כמוכם) צודקים, וייתכן שלא.
בכל מקרה, הבנתי את מה שאמרתם, איציק יחזור בסופ"ש מגרמניה (פילון! אבא הבטחת לי פיילון!!) ונעשה חושבים שנית - זאת לא החלטה, כמו רבות אחרות, שאני יכול לקבל לבד.
נ.ב.
אני יודע שיש לך כבר פוסט דוקטורט על FUNJET-ים![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני חושב שיש שתי נקודות שצריך לשקול.
1. איך טיסנאים מרכזים את הדיווחים ועדכונים שלהם. אפילו כשהדיון הראשי בפורום, האם כל תיקון מוצע יהיה הודעה פרטית? (לא הכי נח)
2. כמו שנאמר, הפורום צריך להיות נקי. זה אומר, שמישהו שמחפש נתונים צריך לקבל את כל הנתונים ישר עם תחילת נושא, ולא לקרוא אין סוף וויכוחים וסיפורים.
אני מציע את האפשרות הבאה:
לפתוח את הפורום לכתיבה לכולם, תוך כדי בקשה לשמור על כללים ללא שיחות OFF-TOPIC
שרשורים ייפתחו רק ע"י המנהל ובהודעה הראשונה ירוכז כל המידע הרלוונטי.
הערות והצעות ע"י כולם בהמשך השרשור יידונו ויגרמו לעדכון הטבלאות בתחילת השרשור.
אני מתחיל להרגיש כמו בעבודה, הבוסים/לקוחות מדברים על עולם משולם ובסוף מכל ההצעות שלכם תמיד אני נדפק.. עכשיו לך תחפש פתרון איך עושים שרק מנהל יוכל לפתוח שרשורים וכולם יכולו להגיב.. אמממק.
הרעיון מקובל, אמיר, אחריותך לשמור על פורום "נקי", חבר'ה לא להעלב. לאמיר יש 4 כפתורי delete במקלדת שלו.
יבוצע בימים הקרובים.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
תגידו, אתם מחפשים אולי עוזרת בית לנקות לכם את הלכלוך?![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
הצלחתי. ליאור אתה מצליח להגיב אך לא לפתוח שרשורים חדשים?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
מקודם היה חסום הכל.
עכשיו כתוב:
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
אתה יכול לפרסם תגובות חדשות
אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה יכול לערוך את הודעותיך
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
סבבה, אז הכל הסתדר. שמח שכולם מרוצים![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
טוב, ערכתי את ההנחיות ושמתי שרשור דיון על הפורמט.
אפשר להתחיל להגיב...