הזמנתי משהו מהאתר של fliton.
ההזמנה בוצעה ב 22.5.010 ולא קיבלתי שום דבר מהם .שלחתי מייל לחברה ואין שום מענה.
חושב לציין ,עלות ההזמנה 6$ של מדבקות שכאשר המשלוח חינם.
הזמנתי משהו מהאתר של fliton.
ההזמנה בוצעה ב 22.5.010 ולא קיבלתי שום דבר מהם .שלחתי מייל לחברה ואין שום מענה.
חושב לציין ,עלות ההזמנה 6$ של מדבקות שכאשר המשלוח חינם.
בדף הראשי גש ל- Resolution Center
שם יש באנר צהוב (חץ שני)
לאחר מכן בחר באופציה הראשונה "אייטם דיספיוט"
ובחר מהרשימה את העסקה הבעייתית
במלבן תפרט בדיוק מה קרה ותשלח..
תוודא שקיבלת אישור במייל על הדספיוט ששלחת
![]()
תודה רבה![]()
יש לי עוד שאלה,
אחרי שפתחתי דיספיוט הוא נשאר פתוח עד ל 18.7.
עכשיו המוכר טוען שהוא שלח את המוצר ואפילו הוא טוען שהוא שלח לי עוד אחד בעיקבות הדיספיוט שפתחתי.בקיצור הוא מבקש שאני אסגור את הדיספיוט,זו הטענה שלו:
Mr. Bachar, we have already sent a replacement to you and you will receive it soon. If you do not cancel this dispute, paypal will automatically take over soon and we will not be able to handle it as agreed. If you do not receive your replacement than you can file another dispute. You will receive your order within the next few days, thank you very much.
מה אתם ממליצים לעשות?
נערך לאחרונה על ידי zilbert; 04-07-2010 בשעה 22:48:48.
בברכה,
צחי ז.
התגובה שהם כתבו (זו שפרסמתי) היא לאחר שאמרתי להם שכשהמוצר אגיע אני אבטל.
גם סה"כ הסכום הוא 5.5$
תאריך הסגירת הדיספיוט מתקרב ואין שום התקדמות ,המוכר טוען שהוא שלח חבילה נוספת כי אולי החבילה הקודמת אבדה.מה לעשות?
בתגובה שצרפתי המוכר מבקש ממני לסגור את הדיספיוט ,במידה ואני לא אקבל את המוצר בשנית לפתוח עוד פעם דיספיוט...האם זה אפשרי?
תודה לעונים.
לא ניתן לפתוח דיספיוט חדש.
אם למוכר אכפת מהקרדיט שלו, כתוב לו שיחזיר לך את הכסף ולכשתקבל את הסחורה מתעביר לו תשלום חדש.
אם יסכים = צדיק
אם לא = רמאי = להשאיר את הדיספיוט שיחטוף מפייפאל.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אם אתה לא מקבל את המוצר בזמן חברת האשראי אחראית לעניין ,אני פעם הזמנתי מוצר ,הבטיחו שיגיע תוך 45 יום ,אחרי 50 יום דיברתי עם חברת האשראי ,נתנו לי החזר מלא וגם אחרי שלושה שבועות פתאום קבלתי פתק שמחכה לי דואר רשום וזה היה המוצר שהזמנתי![]()
ואני שואל בשביל מה?
אם המוכר ישר, היה שולח את המשלוח השני בדואר רשום, בבחינת לספוג תשלום 2 דולר על הרשום ולצאת בסדר עם פייפאל.
לא עשה זאת, הגיוני שיסכים לבטל עסקה ולהמתין שתגיע הסחורה.
אין שום מצב הגיוני שהוא מבקש שתבטל תלונה כנגדו תמורת הבטחה שהוא שלח משהו פעם שניה כשלא הגיע כלום בפעם הראשונה.
אגב, אני נוהג לשים לעצמי תזכורת כשבועיים לאחר העסקה, אם הסחורה לא הגיע בתוך שבועיים אפשר לנג'ס למוכר.
גם תמיד כדאי להוסיף 2$ לדואר רשום.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי