שלום רב לנכבדיי הפורום:
לפני מספר ימים הלכתי להטיס באזור מגוריי (מודיעין) את הטיסן שלי מסוג GEE BEE (עם סוללות טעונות בשלט ) לאחר פתיחת האנטנה (72 מגה הרץ)+חיבור סוללה+בדיקת תקינות סרוואים ומנוע...התרחקתי מהסיסן בין 5 ל 8 מטר...ולפתע התרחשו תופעות מוזרות:
1.המנוע מקבל קיק דאון לשבריר שניה קל.
2.הסרוואים מרשרשים קלות ונרגעים.
כמובן שמאותו רגע התחלתי לתחקר את העניין לעומק כי אחרת הטיסן יתרסק ואלו הן הפעולות שבצעתי בשלט:
1.פתחתי את השלט ועברתי על כל ההלחמות של הפוטנציומטרים בכל ערוץ+הסוקט בו מוכנס הגביש(כאשר הגביש בחוץ).
2.יש ספריי מיוחד למגעים ששמו servisol 50 (יש אומרים שגם wd40 הוא טוב...השתמשתי בו עם צינורית לתוך כל 4 הפוטנציומטרים+מפסק ההדלקה (הזזה) on-off.
3.החלפתי אנטנה מחמת הספק כי להערכתי אחד מתוך 7 המקטעים שלה מתנתק בעת ניעור השלט.
4.מי שחושב להכניס לשלט סוללות נטענות ומעוניין להטעין אותם דרכו------חייב----לשים לב כי ייתכן והקוטביות של הנקבה הוא הפוך!!!! במטען הפין המרכזי הוא + ואילו בשלט הוא -.
לאחר ביצוע פעולות 1.2.3. השלט עובד פצצה.
יש לציין כי עם השלט הזה אני מטיס 3 מעופפים והוא עובד מצויין כבר יותר משנתיים ולא היו איתו בעיות רציניות.