קניתי מקלט AR6100 באיביי והטסתי את המוגי במשך כמה חודשים. מכול החבטות שהמוגי חטף המקלט התחיל לקרטע - כנראה חיבור בתוכו התנתק.
כתבתי מייל ל- Horizon Hobby וביקשו שאשלח את המקלט אליהם לבדיקה.
השקעתי 10 ש"ח ושלחתי אותו עם מספר מעקב.
היום (לאחר כשבוע מקבלת המקלט אצלהם) הגיע שליח פדקס לפתח ביתי עם קופסה ענקית. אחרי חיטוט בין כל הניירות מצאתי מקלט חדש.
סיפור דומה על AR6110 שהגיע כאשר ערוץ ה-THRO לא עובד. שלחתי וקיבלתי גם באקספרס אחרי 5 ימים מקלט חדש.
יש אבא ויש שירות (גם אם לא קונים בארץ...), לדעתי הכי חשוב!