שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: תחילת עידן המקצוענות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,220
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking תחילת עידן המקצוענות

    חברים לאחר כול תקופת ההתמזמזות שלי עם סירות החשמליות חשבתי שאני מכיר סירות מהירות
    נדהמתי שפגשתי את IGAL המיתולוגי
    מסתבר שהוא גר 3 בניינים ממני באותו רחוב

    עם חשבתם שרעיתם סירות מהירות אז לא רעיתם את הסירות שלו
    אני היית בשוק לראות את כול הצי של הסירות שלו (ריגרים ניטרו) לא ידעתי שקיים תערובת של 60%

    לא הצלחתי לספור אבל לפחות בין 10-15 ריגרים פעילים וזה לא הכול

    אילן זה הבחור שראית את הסירה שלו מגובה הקרוסלה באגם רישון

    בתור אחד שחלם לפגוש אותו החלום התגשם ולפי מה שרעיתי יש לי עוד דרך ערוכה להגיע לרמת מקצועית חשבתי אני שמה אבל תעיתי
    הצטרף עוד היום לפורום סירות ו מפרשיות!
    www.the-rc.com
    הסרטים שלי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    פגשתי אותו באגם בראשון פעם. באמת מקצוען אמיתי. אבל אתה יכול להסביר למה מיתולוגי ? איפה עוד שמעת עליו ?

    הוא מתאמן לתחרות בחו"ל.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    איזור השרון
    הודעות
    1,052
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    נראה לי שבצרוף מקרים מדהים שנינו נחשפנו אתמול לפסגות שאפילו לא חלמנו עליהם

    מה המשמעות ? , מגיע מתחרה חדש לאגם או שהוא נשאר בראשון ?
    מה שאני ראיתי אז מהרכבל היה טיל בליסטי

    בכל מקרה שמח שנהנת , מה עדיף לדעתך הריגר או הסטנדרטיות לתחרויות ?

    על אותו משקל , הייתי אתמול אצל ניר למקצה שיפורים למונסון ,
    בוא נתחיל מזה שהיינו ב16:00 (אתמול) באגם עם מפרשית סקיילית מטר עשרים ,
    פשוט לקנא , לראות אותה רצה על המים פשוט סכין.

    בכל אופן לראות את הידע המקצוענות ואהבה של ניר למפרשיות , יש לי עוד הההההרבה מה ללמוד ,
    נכנסה למוסך מפרשית תקינה ויצאה מפרשית מדוגמת שלא דומה כלל למקור למעט המראה .
    כיוון הגאים , קיל ומפרשים שמשנה לגמרי את התנהגות הסירה , כל חופש שהיה תוקן ,
    פשוט חבל להמשיך , יצאתי המום , אני פה נותן עצות לאנשים כיצד לבנות ,
    רק אתמול הבנתי שאני עוד לא מבין כלום .

    אחרי כל זה , ניסיתי את המנועית שלי , וכנראה שהחום הכבד שהיה בשבוע שעבר עזר ,
    הסירה חזרה לפעול , בשישי אני אפעיל אותה עם סלוטייפ על ההאצ' האחורי החסר .

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,220
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    פגשתי אותו באגם בראשון פעם. באמת מקצוען אמיתי. אבל אתה יכול להסביר למה מיתולוגי ? איפה עוד שמעת עליו ?

    הוא מתאמן לתחרות בחו"ל.
    עוד בתחילת דרכי בסירות נכספתי לשם אבל לצערי לא יצא לי לפגוש או לראות את העבודות שלו
    הוא לא רק מתאמן לתחרויות בחול אלה משתתף בתחרויות בין לאומיות
    למה מיתולוגי?? כי לא מצאתי מילה מתאימה לתאר את הרצון שלי לפגוש אותו

    כול פעם שדיברתי על סירות עם אנשים שעלו אותי תמיד עם אני מכיר את יגאל
    וכול פעם אותה תשובה הייתה לי הלוואי והיית מכיר (אולי אתה מכיר ותוכל לקשר אותי איתו?) !!

    אילן לגבי ההשטה שלו בפרק לא אקטואלי בגלל כמה סיבות סירות להשכרה ומחסור במקום
    לגבי מהירויות זה עובר את ה 150 קמש בלי למצמץ חישוב גס 2 שניות לכול כיוון בפרק

    הוא ניסה פעם להשיט חשמלי לפי מה שהבנתי ממנו זה לא בשבילו לאת מידי

    לגבאי תחרויות הריגרים הם בניה הצמית וקטגוריה מפני עצמו
    מה שאני משיט סטנדרטי חשמלי זה תחביב למתחילים שאנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות ולהשית

    עם אנשים נדהמים לגלות עלות של 3000 שקל כולל הכול לחשמלי
    אז עלות הריגרים שלו מתחילים עם 4 אפסים
    ולא נירא לי שמתחיל בתחביב מוכן לשים 4 אפסים על סירת ניתרו ו עוד לבנות קיט

    מסקנה: חשמלי יותר זמין לעם ובניה לא מדבר לכולם
    הצטרף עוד היום לפורום סירות ו מפרשיות!
    www.the-rc.com
    הסרטים שלי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    יש לי את הטלפון שלו אני אדבר איתך ואמסור לך. נלך ביחד לראות אותו כשהוא מתאמן ?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,220
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    יש לי את הטלפון שלו אני אדבר איתך ואמסור לך. נלך ביחד לראות אותו כשהוא מתאמן ?
    כבר אין צורך אני מקושר אליו ו הוא גר לידי

    יכול להיות יבוא יום שישי לראות מפרשיות
    הצטרף עוד היום לפורום סירות ו מפרשיות!
    www.the-rc.com
    הסרטים שלי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ינוב
    הודעות
    54
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחילת עידן המקצוענות

    אם כבר מקצוענות והנושא הזה כבר עלה אני חייב לומר שבאתר אחר מספר טיסנאים
    בנו את אותו טיסן סקייל כפרוייקט ומטיסים אז מה דעתכם שמספר חברים יבנו בעצמם לעצמם
    את אותו ריגר?רק תוכניות ואפשר לגשת לעבודה

נושאים דומים

  1. שירשור תחילת עבודה
    על ידי אבא11 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 17-03-2010, 21:23:25
  2. [חדשות] F3A תחרויות הרצה לקראת תחילת עונת 2010
    על ידי עמרם בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-02-2010, 15:48:41
  3. תחילת שימוש בסוללות חדשות
    על ידי RoiA בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 03-02-2010, 18:19:28
  4. [עזרה!] תחילת העבודה על האיזיסטאר
    על ידי mantis בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 06:55:21
  5. תם עבורי עידן האיזיסטאר
    על ידי shirans בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-02-2009, 17:23:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •