שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: הרצה למנוע 46

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרצה למנוע 46

    מישהו יכול להסביר איך לעשות הרצה למנוע OS46 AX ?
    המון תודה ..

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    בבקשה: הוראות לAX46
    http://manuals.hobbico.com/osm/46ax-manual.pdf

    קרא שם את ההוראות. הן מצויינות!
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    תודה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    נקבה,


    אני מציע לך להתעלם לחלוטין מהוראות ההרצה המפורטות במדריך המצורף למנוע (ושקושר ע"י ארז בהודעה #2).

    יבואני OS לארה"ב; Hobby Services, סותרים באופן מפורש את הכתוב במדריך, כי ההוראות שם הן גיבוב של שטויות... וכנראה נגררו עוד מהתקופה שלרוב המנועים היתה טבעת-אטימה על הבוכנה.

    התוצאות המתקבלת מההוראות שבמדריך, הן חיי-מנוע לא אופטימליים וביצועים פחותים.

    הדרך הנכונה לעשות את ההרצה מפורטת ומנומקת בת'רד הזה של RC Universe.

    כן; יש לי תרומה מהותית ביותר בכתיבתו, אבל לצערי איני מקבל תמלוגים...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    דר חבל שאתה לא מתרגם את המאמר שלך לעברית ,לא כולם שולטים באנגלית ברמה של הבנת מאמר ולא בקריאה אקדמית.די באחד ששאל שאלה וקיבל את הקישור שלך ויהיה זה אחד שלא קורא אנגלית או מבין בכדי שהתשובה המעולה שלך לא תענה לו על שאלתו.
    אם תתרגם אחד כזה הדבר יתרום המוןןןןןןןןן למאמרים באתר זה !

    תודה בשם כולם .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאליקופטר על הודעתו:

    shyv88 (10-05-2014)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    למה תמיד כל אחד חייב להיות יותר חכם?

    ההוראות של OS נועדו להיות פשוטות יחסית ולתת תוצאה מתקבלת על הדעת גם אם אתה לא מכיר מנועים טוב מאוד. הרציונל שלהם הוא לתת למנוע הרבה שמן וקירור בדיוק בתחילת ההרצה בו הוא ממילא מוריד הרבה חומר. שארית ההרצה תתבצע בזמן טיסה.

    לא מדובר במנועי מרוצים שם ההתאמה בין השרוול לבוכנה היא אולטרא-קריטית אלא במנוע ספורטיבי שלא דורש יותר מדי התעסקות.

    אני חושב ש-Hobby services אמנם צודקים אבל לא יותר מדי חכמים. ולכן אני עדיין ממליץ על ההוראות של OS.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    ארז,


    מנוע בעל שרוול צילינדר קוני (ABC ,ABN ,ABL ,AAC) חייב להיות בטמפרטורת-עבודה, גם בעת ביצוע ההרצה.

    ההוראות של OS הקובעות שבהרצה, יש להפעיל את המנוע רוב הזמן במצב ארבע-פעימות קר יחסית, סותרות הוראה זו בעליל!
    לכן Hobby Services בעצמם פוסלים את ההוראות שבמדריך...

    ואם הם פוסלים, אז למה שמכל האנשים, אתה תגן על ההוראות הקלוקלות?!

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    736
    תודה!
    170
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    האם אפשר לתרגם את המאמר של דר צאלון
    ?
    זה יועיל מאוד להרבה חברה שאינם קוראים אנגלית ברמה כזו

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    ציטוט נכתב במקור על ידי ויזל ישי צפיה בהודעה
    האם אפשר לתרגם את המאמר של דר צאלון
    ?
    זה יועיל מאוד להרבה חברה שאינם קוראים אנגלית ברמה כזו
    אולי לא שמת לב אבל ביקשתי זאת מדר אבל הוא לא מתייחס ,מאחר וזהו מאמר שהוא כתב לא אוכל לתרגם אותו לכלל שלא יתבעו אותי אח"כ ,אילו שלא שולטים באנגלית יצטרכו ללמוד .
    חבל שמשום מה זה ברור מאליו שכולם צריכים לדעת אנגלית,מה גם שאם חשוב באמת לדר ללמד אותנו אחרת למה באנגלית?ולא בשפת אם.

    מאוד מפליא דר דווקא מקפיד לתקן כל אחד בעברית והשפה העברית חשובה לו מאוד שזה יפה מאוד(לשמור עליה).


    יום טוב ושבוע טוב.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    אלון,


    אני נמצא במצב בחיים בו יש לי הרבה מדי דברים חשובים לעשות...
    אל תשאל למה, אבל איני בפורום, אלא משהו כמו פעם בשבוע.

    אין לי מספיק זמן לבלות בפורום בכתיבה.
    בכך שאני מציע לאנשים לקרוא את המאמר בשפה המקורית בה כתבתי אותו, אין משום התנשאות ולא יזיק לאיש ללמוד קצת אנגלית...

    אם מישהו אינו מבין משהו, אשמח אם יצלצל אלי בשעה סבירה ואשתדל לענות.

    ראשי פרקים:

    1. מדחף קטן בקוטר בחצי אינצ' עד אינצ' מהמדחף הרגיל למנוע; לדוגמא, למנוע 6.5 סמ"ק (40.), המסובב כרגיל מדחף 10x6, מומלץ להשתמש במדחף 9.5x6 או 9x6 להרצה.
    2. הרבה מאוד שמן-קיק (25% שמן לפחות בסך-הכל) ומעט מאוד ניטרו.
    3. מומלץ להפעיל את המנוע 3-4 פעמים לזמן קצר מאוד; 10-20 שניות, לוודא תקינות ואי-תקיעה.
    4. מצערת פתוחה עד הסוף ותערובת מעט עשירה יותר משיא הסל"ד (המחט פתוחה כ-500-700 סל"ד מהשיא).
    5. בדיקה כל דקה ב-'צביטה' קצרצרה של צינורית הדלק, שהמנוע עולה בסל"ד ואינו מורץ ממש בשיא.
    6. אין להפעיל את המנוע לאורך יותר מכמה שניות במצב 'ארבע-פעימות'; וגם זה רק לצורך כיוון ולהשגת מצב שתי-פעימות עשיר מתאים.

    7. לאחר 2-3 מיכלים; 20-30 דקות ריצה, יש לבדוק אם ההרצה הסתיימה.
    הבדיקה: סגור את המחט לשיא הסל"ד ממש; תן למנוע לרוץ. אם במשך 60 שניות לא הייתה דעיכה בסל"ד היכולה לרמוז על התחממות-יתר, ההרצה הסתיימה.
    אם יש דעיכה, העשר את התערובת חזרה למצב הקודם (4) ושרוף עוד מיכל דלק. חזור על הבדיקה.

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 29-08-2010 בשעה 06:52:04. סיבה: עריכה לשונית

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה למנוע 46

    אחלה בהצלחה ,חשוב שדבריך יובנו לכלל וזו הסיבה היחידה שביקשתי ממך זאת .אני חושב שיש לך הרבה מה ללמד אבל עדיף בעברית למרות שלא פעם כעסתי עליך אבל זה לא קשור לידע בטיסנאות.

    בהצלחה בחייך העמוסים
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

נושאים דומים

  1. [שאלה] איך אני עושה הרצה למנוע ASP 60
    על ידי שי טל בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-07-2010, 00:32:12
  2. הרצה למנוע 50
    על ידי טלרועי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-03-2010, 19:25:32
  3. [עזרה!] הרצה ל OS 50
    על ידי matalon בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 17-10-2009, 19:51:23
  4. האם צריך הרצה למנוע חשמלי? (ועוד...)
    על ידי taco בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-12-2008, 14:41:41
  5. הרצה של מנוע 75
    על ידי e-nigma בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-09-2008, 08:38:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •