קניתי סירה מסוג Arpro 700EP אחלה סירה אבל יש לי בעיה קטנהניכנס לי מעט מאד מים בתחתית הסירה למרות שאני שם סלוטפ מסביב לסגירה של הסירה
שאלתי היא האם זה סביר שנכנס כמות קטנה של מים או יש בעיה
קניתי סירה מסוג Arpro 700EP אחלה סירה אבל יש לי בעיה קטנהניכנס לי מעט מאד מים בתחתית הסירה למרות שאני שם סלוטפ מסביב לסגירה של הסירה
שאלתי היא האם זה סביר שנכנס כמות קטנה של מים או יש בעיה
סביר אך תלוי בכמות.
אם תתן תמונות נוכל לעזור לך בצורה טובה יותר.
נערך לאחרונה על ידי Himel; 29-08-2010 בשעה 12:17:36.
תתחדש , יאללה רוצים לראות אותה , היא מעניינת את כולנו בתור המנועית לתחרויות ,
נשמח לראותה במהרה באגם .
מים יכולים להכנס מהציר ,
מברגים לא מהודקים ,
מפתחי כניסה ויציאת מים לא מודבקים היטב
וכמובן סדקים .
הכנס את הסירה (יבשה וסגורה היטב) לאמבטיה עם מים וודא לאחר כמה דקות האם הסירה יבשה .
אם רטובה , יש בעיה של דליפה מאחד המקומות שציינתי ,
אם יבשה , תבדוק את הסירה בזמן שיט קצר .
מפה והלאה יסביר לך רמי (בר סמכא לנושא מנועיות) מה ניתן לשפר (גריז על הציר......) .
בהצלחה .
הסירה הזו אמורה להגיע אלי מחר או ביום ראשון. גם נועם הזמין כזו - אנחנו כבר 3 כאלה.
תכניס לאמבטיה ותראה מאיפה יוצאים בועות.
דרג אגב - מי אתה ואיפה אתה משיט ? איך היא שטה ?
לפי מה שאני מבין שרון אתם עושים את הסירה הנ"ל המונסון של המנועיות?
אילן התחיל את זה ואני זורם. בוא נקווה שהיא לא איטית מידי על 3 תאים. מומלץ להחליף לה פרופ למתכת "אוקטורה", אני אחקור את הנושא בסופ"ש ואפרסם קישורים להזמנה. אולי גם נזמין ביחד. למי עוד יש פה את הסירה הזו ?
שרון,
תבדוק גם פרופים GRIM RACER ו PRATHER.
נראה לי סביב P39
איטית בטח שלא , מקסימום הסוללה תתנפתח , שלי (הפרינסס) שטה נהדר על 2100 3 תאים ,
אבל כמובן שהסוללה מתנפתחת .
גם פריקה מהירה גורמת להתנפחות סוללות עם משתמשים ב סוללות 20C שלא בנויות למנועים שלנו זה מה שקורה
ניה אבו-נפך שרק רוצה להיכנס למי מלח
לסירות סדר גודל בין 500->>> ממליצים סוללות בעלי C גבוה 30 זה על גבול הבטוח 40+ זה כבר מעבר לגבול הבטוח
עם אתם רוכשים סוללות לסירות לחפש C גבוה ו ליהנות בשקט
ו לא לחפש אבו-נפכות אחרי כול השטה בתוך הסירה![]()