שלום אני מתלבט בין הטיסן סיגול 40 סופר ספורטר של גרייט פלן. אם יש עוד טיסנים שהייתם ממליצים הייתי שמח לשמוע או המלצות על הטיסנים שרשמתי למעלה אשמח לשמוע תודה מראש דור
שלום אני מתלבט בין הטיסן סיגול 40 סופר ספורטר של גרייט פלן. אם יש עוד טיסנים שהייתם ממליצים הייתי שמח לשמוע או המלצות על הטיסנים שרשמתי למעלה אשמח לשמוע תודה מראש דור
הסיגול מושלם לשלב שני, הסופרספורטר לא מתאים- הוא די מהיר והגוף שלו קצר כך שהוא די "משוגע" לשלב שני, דבר נוסף יש לו גלגל זנב. אם יש לך אופציה לקנות את הסיגול- אני ממליץ, מה שתבחר שיהיה בהצלחה!![]()
שלום דור ,
בתור אחד שהטיס את 2 הטיסנים אני יכול להגיד לך ,
הסיגול - הוא טיסן אשר כמו הטריינר "מעט סלחן " הוא יותר מהיר מטריינר אך לפי דעתי הוא מתנהג בידיוק כמו טריינר . טיסן כיפי , עמיד בנחיתות מאוד סלחן .
סופר ספורטר - הסופר ספורטר כשמו כן הוא, טיסן "ספורט " טיסן מהיר, הוא בעל הגאים במעט יותר חריפים מהסיגול , הוא בא מהר לנחיתה דבר הדורש אימונים בנחיתות - וכמו כן יהיו איתו נחיתות גם פחות יפות ממה שכולנו אוהבים .
כמו שהזכיר עדי הסופר ספורטר בעל גלגל זנב כך שזה צורה אחרת של נחיתה , אך לא קשה במיוחד ללמוד איך לנחות עם גלגל זנב .
מקוה שעזרתי ,
אור
funtana 90s
os 120
trainer excel
tunder tiger 46
Yak 54 קרש
Enegine O.S 46 Ax
Futaba 7CH 2.4
לא רוצה להסיט את נושא הדיון אבל בכיוון אחר לטיסן שני : הטיסן השני שלי היה פיפר צ'ירוקי של Great planes . אני חישמלתי אותו אבל הוא מיועד למנועי 40. - 46.
טס מהר אבל יכול לבוא לנחיתה איטית מאד , מבצע אוירובטיקה בסיסית , יש מדפים מובנים כך שגם ביום בלי רוח יכול לנחות בלי בעיה ..
מאוד סלחן דואה יפה ולא מזדקר בקלות - טיסן שלב שני קלאסי
וכמובן לא פחות חשוב , מרשים מאוד ונראה נהדר וגם די גדול ...
נ.ב.
גם היום אני מטיס אותו ונהנה כל פעם מחדש![]()
בהצלחה
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
היה לי את הסיגול 40 מעולה בתור טיסן שני (ויחסית זול, אם אתה רוצה פנה אלי בפרטי ואפנה אותך לחנות שראיתי אותו שם במבצע)
הצירוקי טיסן מדהים (יש לי אותו עכשיו) אבל לא הייתי הולך על סקייל בתור טיסן שני בגלל כמות התיקונים שעלולים להיות
בהצלחה,
רון.
אני דווקא ההית ממליץ לך על אולטרא סטיק ,טיסן מעולה וכייפי ביותר,טס מהר, לאט ועם מנוע נכון וקצת תכנות בשלט הוא טס מדהים,יש בו אופציה למדפים ,פרפר,ומעצורי אויר מה שהופך את ההטסה למהנה יותר.
הטיסן הינו גלגל זנב אן זה עושה אותו קשה להטסה המראה נחיתה ,כמו כל גלגל זנב דגש על מתן UP בקרקע עד לצבירת מהירות(גם בנחיתה בכדי למנוע התהפכות) אגב ממריאה ב 5 מטר אחלה טיסן ליום עם רוח.
מנוע ממולץ 4 פעימות (72) או 55 2 פעימות.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
[QUOTE=אליקופטר;191104]אני דווקא ההית ממליץ לך על אולטרא סטיק ,טיסן מעולה וכייפי ביותר,טס מהר, לאט ועם מנוע נכון וקצת תכנות בשלט הוא טס מדהים,יש בו אופציה למדפים ,פרפר,ומעצורי אויר מה שהופך את ההטסה למהנה יותר.
הטיסן הינו גלגל זנב אן זה עושה אותו קשה להטסה המראה נחיתה ,כמו כל גלגל זנב דגש על מתן UP בקרקע עד לצבירת מהירות(גם בנחיתה בכדי למנוע התהפכות) אגב ממריאה ב 5 מטר אחלה טיסן ליום עם רוח.
מנוע ממולץ 4 פעימות (72) או 55 2 פעימות.[/QUOTE
הטיסן שרשמת למעלה .. יתאים למנוע WEBRA 50 ?
או למנוע בסיגנון של WEBRA 50 ?
funtana 90s
os 120
trainer excel
tunder tiger 46
Yak 54 קרש
Enegine O.S 46 Ax
Futaba 7CH 2.4
אקסטרה ספורט דומה מאוד לסיגול מתאים למנוע 46 או 55 מומלץ לבצע במעמד הבניה שינוי לכן נסע קדמי וגלגל זנב
מבצע אוירובטיקה מדהימה יודע לטוס לאט שצריך
מומלץ ביותר
ספיישל טולדו, טיסן פשוט מדהים, איכות בניה מעולה, טס, מתנהג, בנוי ונראה בהרבה יותר טוב מסיכול ושאר הירקות. ממליץ בחום
http://www.hangar-9.com/Products/Def...ProdID=HAN4860
יש לי את שניהם
אני ממליץ על הסיגול מבחינת מבנה שני הטיסנים כמעט זהים הספורטסטאר מגיע בתור קיט והסיגול ARF מה שטוב הסיגול שהמרווח בין הגלגלים גדול מאוד ולכן הטיסן יציב יותר בנחיתה והנחיתות קלות יותר.
שניהם מהירים ואירובטיים באותה מידה הספורטסטאר חזק יותר מבחינה מיבנית בגלל בקיט