לנחות דאון זו גם מיומנות. לא מכבים מנוע ומכוונים אותו לכיוון האדמה והכל מסתדר לבד, צריך ללמוד להקיף ולתכנן את הירידה ולהציף בזמן ולהשתמש בהגה הכיוון כדי לא להפיל כנף וצריך ללמוד להתייחס לכיוון הרוח ולהשתמש במנוע כדי לא להזדקר וכו'.
לא המלצתי לו להתחיל עם קולאריס עם מוטת כנף של 2.6 מ', אלא הצעתי לו דאון פשוט וזול שיאפשר לו להטיס בקלות בעצמו עם הרבה מרווח לטעויות, שיהיה קל לבניה, קל לאיכסון, קל לתיקון, עם מנוע אחורי שלא ישבר בנחיתות, ובעיקר - שמגיע מוכן לטיסה ולא ידרוש ממנו להתעסק בסט אפ, כמו שהוא ביקש.
הטיסן שהצעת לו עשוי להיות טריינר מעולה, פשוט אין עדיין מספיק דעות מבוססות לגביו.
עד לא מזמן היה באז מאוד גדול סביב הטיסן הזה עד שהסתבר שהוא עשוי EPS:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=26287
וסתם הערה - הנחיתות בסימולטור אחראיות לחלק מאוד גדול מהפרופלורים ששברתי עד היום. אין אפקט קרקע, אין רוחות פתאומיות, אין חורים או אבנים בכביש ובכלל נראה שכל הטיסנים שם מגיעים עם בולמי זעזועים רכים ונעימים שמקסימום גורמים לקנגורו קליל...