הפעם מפגש בין הטייגר מות' שלי לזה שבנה יגאל פלינט בכשרון רב. הטייגר של יגאל (הצהוב) נבנה עתה מקיט בן למעלה מעשרים שנה. גם הוא כשלי- חשמלי וטס מקסים.
הפעם מפגש בין הטייגר מות' שלי לזה שבנה יגאל פלינט בכשרון רב. הטייגר של יגאל (הצהוב) נבנה עתה מקיט בן למעלה מעשרים שנה. גם הוא כשלי- חשמלי וטס מקסים.
תמונות נהדרות של טיסנים מקסימים!
איזו מערכת הנעה משמשת בטיסן בגודל כזה? (מנוע, בקר, סוללות, וכו').
וואוו פשוט כלים מרהיבים.
מצטרף לבקשת הסטאפ.. מה זמן טיסה ממוצע ?
חבל שאתם עומדים לידם בתמונות כי אז יודעים שזה טיסנים ולא מטוסים
איפה יגאל פלינט מטיס??
ראיתם אותו בטלויזיה...?
וד"א... גם אני מתכנן דו כנפי מדהים....![]()
ראיתי,הייתי בארסוף בזמן הצילום כעוזר צלם![]()
The sky is my playground
מוטי
מקסים , רק כשמטיסים כאלו כלים מבינים מה המשמעות של מסה ואוויראות אמיתית .
להבדיל מהקלקרים לכלים הללו יש כבר רצונות משל עצמם ויש לכבדם
מצרף סרטון של טיסן דומה , אתה ממש יכול להרגיש איך המטיס ממש נזהר איתו , לא משתולל .
נערך לאחרונה על ידי ilan_l; 28-10-2010 בשעה 14:13:25.
לכל המתענינים לגבי הסט-אפ להלן הפרטים :
מנוע חשמלי - Turnigy 63-64A 280 KV
קונטרולר - Turnigy Sentilon 100 HV
בטריות למנוע - 9S 5000 mAh
בטריה למקלט - 3S 1500 mAh המחוברת ליחידת BEC חיצוני
פרופלור - 18-8
הקיט הוא רבע סקייל של טייגר מות. הוא נקנה בתחילת שנות השמונים כשהוא כולל תכנית עם חומר שעליו מסומנים כל החלקים. הבנייה חייבה לחתוך את החלקים לפי הסימונים ואז להרכיב אותם. ממש גן עדן למי שאוהב לבנות. במקור הטיסן היה מיועד למנוע בנפח 20 - 30 סמ"ק. הבנייה נמשכה בעצלתיים קרוב ל -20 שנה. לפני כ - 3 שנים הוא הוסב לחשמל וטס מצוין.
יגאל
אין על הסקיילים דו כנפיים האלה!