שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    שלום חברים

    אני עומד לפני רכישה של המסוק velocity 90
    על המסוק קרוב לוודאי שארכיב את האלקטרוניקה הזו:
    סרבוואים של outrege bl9080
    גי'רו של ספרטן קוארק
    רגולטור של אליין?
    גוברנר?

    השאלה היא כזו: חשבתי על מנוע של novarossi rex.91 hr ואגזוז תואם

    האם למישהו יש ניסיון עם זה?האם זה יתאים למסוק הנ"ל?

    אולי לשים מנוע של o.s 91HZ ?

    האם יש למישהן ידע או ניסיון עם המנועים הללו?והאם בכלל הם יכולים להתאים?
    או אוליי יש הצעות ?

    אשמח לתגובותיכם בנושא כי אני ממש עם היד על ה -ENTER ומחכה להזמין

    תודה.

    אורן



    TREX 700n FBL
    trex 700e 3gx v2 נמכר
    vbar mikdo
    JR X9303
    SWIFT

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    אני אמליץ לך כך:
    רגולטור אני ממליץ על קיווי או הליקיו שהם מצויינים עם פיצולי מתחים נוחים ויעילים.
    גוברנור - רב מקס.
    מנוע:
    כמובן שOS מבלי להכנס להרפתקאות מיותרות או YS שהם חיות רעות בפני עצמם.
    בהצלחה ויש לך אחלה מסוק חבר.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי orendar181 צפיה בהודעה
    שלום חברים

    אני עומד לפני רכישה של המסוק velocity 90
    על המסוק קרוב לוודאי שארכיב את האלקטרוניקה הזו:
    סרבוואים של outrege bl9080
    גי'רו של ספרטן קוארק
    רגולטור של אליין?
    גוברנר?

    השאלה היא כזו: חשבתי על מנוע של novarossi rex.91 hr ואגזוז תואם

    האם למישהו יש ניסיון עם זה?האם זה יתאים למסוק הנ"ל?

    אולי לשים מנוע של o.s 91HZ ?

    האם יש למישהן ידע או ניסיון עם המנועים הללו?והאם בכלל הם יכולים להתאים?
    או אוליי יש הצעות ?

    אשמח לתגובותיכם בנושא כי אני ממש עם היד על ה -ENTER ומחכה להזמין

    תודה.

    אורן
    דבר עם משה גולדשטיין, תותי מטיס כרגע עם YS והטיס לפני חודשיים עם ALIGN/OS

    ה-YS ללא ספק עובד יותר חזק על המסוק הזה,

    הוא גם משתמש ב-QUARK כגירו, עושה עבודה טובה כיאה לספרטן,

    את מנועי נובה-רוסי ראינו גם ב- 3D מאסטרס וגם באירצה, הם עובדים יפה, הצליל שלהם קצת "יללני",לדברי טייס הבית שלהם עדיין יש להן בעיית דיחוס קלה שהם מנסים לפתור,

    גוברנר ורגולטור כל הסוגים הפופולרים יעשו את העבודה.

    לגבי אגזוזים:אם תלך על YS , ההאטורי הוא הבחירה הטובה אבל גם היקרה ביותר, לאוטרייג יש אגזוזים די טובים ולא יקרים בכלל, גם פה משה יכול ליעץ לך,
    למנועי OS/ALIGN יש לא מעט אגזוזים בשוק.

    הוולוסיטי 90 שלי בדרכו ארצה עם YS ואגזוז של אוטרייג, סתם שתדע :-)
    נערך לאחרונה על ידי guyro; 08-11-2010 בשעה 22:36:32.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    מניסיון בשטח עם כל הרכיבים שציינת, אתה יכול לישון בשקט עם כל אחד ואחד מהם - כולם יעשו את העבודה מצויין.

    לגבי המלצה אישית (שבכל מקרה תקבל כשנתקדם עם ההזמנה ), הספקת להכיר אותי ולראות שאני אוהב והולך על ה TOP - ולכן הסטאפ הנבחר שלי יהיה כדלקמן (בהנחה שהלכת על תצורת פלייבר):
    (1) מנוע YS 91 SRS - החזק בקטגוריה (יותר מה- OS וה- NOVAROSSI המצויין אגב..)
    (2) אגזוז HATORI SB-19 LONG STROKE - אגזוז שנתפר כמו כפפה ליד ל- YS, מביני עניין במנועים יודעים מה רבה חשיבות האגזוז במנוע דו"פ. וה- YS פשוט מפיק מהמנוע עוצמה מדהימה, עם זאת שיש ביקורות בעולם וגם מחברינו מהנגב (משפחת גולדשטיין היקרה) שהאגזוז של OUTRAGE החדשים עובדים עם ה- YS מצויין.
    (3) סרוואים OUTRAGE BL9080 על הראש.
    (4) ג'יירו ספארטן באחת מגרסותיו - אין משמעות אמיתית בין קוורץ לרגיל, הביצועים זהים (ומצויינים) רק הגודל שונה.
    (5) מכיוון שזהו מסוק ניטרו ובכל מקרה תזדקק לסרוו (סטאנדרטי - מבחינת מתח) למצערת, לא הייתי הולך על סרוו HV לזנב - וה MKS BL980 זהו הסרוו שהייתי ממליץ לך (מה שהתקנתי על הלוגו), סרוו מהיר מאוד.
    (6) REVMAX כגוברנור/לימיטר עם סרוו מצערת לבחירתך (ברמת העיקרון כל סרוו יעשה את העבודה - אני אישית משתמש ב- DS650 של ALIGN זול ועושה את העבודה).
    (7) אין לך שום צורך ברגולטור גדול ומסורבל משום סוג שצויין, הסרוואים שבחרת יודעים לעבוד עם מתח ישיר מסוללת ה LiPo שלך - ולכן כל מה שאתה צריך זה רכיב מווסת לזנב ולסרוו המצערת. למטרה זו אני ממליץ על היח' של SPEKTRUM/JR מדגם VR5203 או ה GVR-3003 של גריפין שהן יח' שיודעות לקבל מתח סוללת 2S ישיר משני מקורות מתח (מצערת וזנב) ולווסת למתח של 5.2V לכל יציאה שלהם - מניסיון עובד מצויין.

    עוד שאלות??

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    מטיס עם סרוואים של אאוטרייג גרסת ה HV כולם כך שלא משתמש ברגולטור. V7.4 ישירות למקלט לגירו ולגוברנור אפילו מפסק אין לי משתמש בפלאג קצר DIN-T. לגבי מנוע יש לי מזל ואני ממומן של YS כך שיצא לי להטיס עם os וגם ALIGN אין ספק לגבי יתרון הכוח של ה YS ( המחיר - יקר יותר , שווה כל שקל ). פדלים צריך להחליף אם לא יצא שידרוג הקיט מכיל פדלים מעולים של אאוטרייג אבל הם לא מחזיקים ומסתובבים על הפלייבר מקווה שהספיקו לתקן את זה אם לא תחליף ל של ALIGN או של KBDD שמוסיפים זריזות למסוק. אגזוז מטיס גם עם של אאוטרייג מיוחד ל YS נסיון קודם היה לי עם MP5 מעולה אבל עוצר קצת את המנוע. גירו כנראה שיש הסכמה גורפת בעניין ספרטן קוארק אל תחשוב על משהוא אחר בכלל ניסיתי כבר את כולם יש טובים חלקם קצת פחות אבל ספרטן מדוייק מאוד קל מאוד לכיוון. אשמח לעזור ( 052-5656164 משה ).

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    אורן זו המלצתי:
    סרוואים HV BL9080 לסייקליק
    סרוו זנב BL9088 HV
    סרוו מצערת 9254.
    זכור לי שאתה מטיס עם ספקטרום אז:
    מקלט AR7100R הכולל גוברנור פנימי (סנסור בקפלייט) ומייצב מתח מובנה לסרוו מצערת (המקלט מגיע עם לווין בודד ושווה להוסיף אחד נוסף כך תרוויח 3 מקלטים על המסוק בשלושה קיטובים שונים).
    סוללה: LIPO שני תאים 3000mah 15C מהסיני.
    מנוע: ברמת ההטסה שלך (מבלי חלילה לפגוע) הייתי הולך על OS HZ90 הפשוט, קל לכיוון, עובד טוב מאד, בנוי פשוט בלי משאבות ורגולטורים ויעשה יופי את העבודה.
    נכון ש YS חזק יותר אך כל ההבדל מתבטא בפחות מחצי כ"ס, לא משהו שנראה לי שיחסר לך, לשיקולך.
    בסטאפ הנ"ל תהנה גם מהעובדה שאין צורך ברגולטור, הסטאפ האלקטרוני יהיה פשוט ביותר מבחינת חיווט ואמין ביותר מבחינת קליטה.
    לך על פשטות,כמה שפחות מחברים זה תמיד משתלם.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    בהנחה שאתה אכן מטיס עם ספקטרום, אני מסכים עם ידידי, שועל הקרבות הותיק - אתה אכן יכול להשתמש במקלט/רגולטור של ספקטרום (AR7100R) ולעבוד עם מתח HV גם לזנב (עם ויסות לסרוו המצערת).

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נכון ש YS חזק יותר אך כל ההבדל מתבטא בפחות מחצי כ"ס
    פה, אדון שועליקו, יש לך טעות.
    ההספק של YS באופן עקרוני לא מוצהר (להבדיל מזה של OS), אך גם אם מצאת נתון הרי שההבדל בהרגשת הכוח במסוק מתבטאת בהרבה יותר מחצי כ"ס - שגם הוא בפני עצמו מהווה כ 15% לא מבוטלים כלל וכלל, ואני אסביר את עצמי.
    ההבדל העיקרי בין שני המנועים טמון באופי עבודתם ובעיקרון העבודה של מנוע דו"פ.
    בעוד מנוע דו"פ קלאסי "סובל" מרצועת כוח מאוד צרה ששיא המומנט שלה נמצא באיזור הסל"ד המאוד גבוה של המנוע - ישנם פיתרונות כאלו ואחרים המאפשרים למנוע לייצר "כוח סביר" גם באיזור טווח הביניים שלו והטווח הנמוך, המאוד בעייתים במנועים אלו.
    בעולם המנועים (בעיקר תחום המירוצים, אופנועים לדוג') נהוג לבצע שינויים במהלך הבוכנה, קוטר שלה, שינוי גודל פתחי יניקה/פליטה והחלקת מעברים (פורטינג), שימוש בסעפות יניקה (מניפולד) יעילות יותר, שסתומי פליטה (כח), אגזוזים שמשפרים את יחס הדחיסה (אולי הנתון החשוב ביותר בהספק מנוע) הגרוע גם ככה של מנועי 2 פעימות ועוד...
    YS הלכו על קונספט שונה והם עובדים עם מנוע LONG STROKE, במנוע זה שמו דגש גם על טווח הביניים ולאו דווקא רק על הטווח הגבוה של המנוע (כמו ה OS). הטווח הגבוה כמו שאתה יודע הוא לא כ"כ רלוונטי בהטסת 3D מאחר ומהר מאוד המנוע מאבד סל"ד (באופן יחסי) ומתקבע על סל"ד ביניים מסויים (או נחנק וממשיך לרדת). בעוד מנוע OS יוצא מרצועת הכוח האפקטיבית שלו ומספק הרבה פחות מההספק המירבי המוצהר, ה YS גם אם נחנק קצת ממשיך לגרגר לו בנחת יחסי גם בסל"ד ביניים - אפילו עם חצי כוח עודף

    זו הכוונה שלי בהרגשת כוח - וניתן לראות את זה טוב מאוד ובצורה יותר קיצונית בהשוואה של מנועי 2 פעימות ל 4 פעימות, שם ההבדלים הרבה יותר גדולים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    האם ההמלצות לגבי מנוע רלוונטיות גם לטירקס 700 שבדרך ????? גם אני עומד באותה דילמה לגבי מנועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע.
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    אני בהחלט מסכים עם ליאור, אחרי כמה וכמה צפיות במסוק של נועם גנות ושל תותי הYS נותן בראש לOS בכל מה שקשור לכוח.
    לפי דעתי אחד המנועים הטובים ביותר בשוק אם לא הטוב ביותר ובהחלט שווה כל שקל!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי SHAHAR AB צפיה בהודעה
    האם ההמלצות לגבי מנוע רלוונטיות גם לטירקס 700 שבדרך ????? גם אני עומד באותה דילמה לגבי מנועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע.
    כן ! זה תקף לכל מסוק 90 באשר הוא.

    אבל שאני לא יובן לא נכון: OS,ALIGN יעשו גם עבודה טובה בהחלט, אני מטיס עם שכאלו הרבה זמן ומאוד מרוצה.
    נערך לאחרונה על ידי guyro; 09-11-2010 בשעה 12:45:54.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    בהנחה שאתה אכן מטיס עם ספקטרום, אני מסכים עם ידידי, שועל הקרבות הותיק - אתה אכן יכול להשתמש במקלט/רגולטור של ספקטרום (AR7100R) ולעבוד עם מתח HV גם לזנב (עם ויסות לסרוו המצערת).



    פה, אדון שועליקו, יש לך טעות.
    ההספק של YS באופן עקרוני לא מוצהר (להבדיל מזה של OS), אך גם אם מצאת נתון הרי שההבדל בהרגשת הכוח במסוק מתבטאת בהרבה יותר מחצי כ"ס - שגם הוא בפני עצמו מהווה כ 15% לא מבוטלים כלל וכלל, ואני אסביר את עצמי.
    ההבדל העיקרי בין שני המנועים טמון באופי עבודתם ובעיקרון העבודה של מנוע דו"פ.
    בעוד מנוע דו"פ קלאסי "סובל" מרצועת כוח מאוד צרה ששיא המומנט שלה נמצא באיזור הסל"ד המאוד גבוה של המנוע - ישנם פיתרונות כאלו ואחרים המאפשרים למנוע לייצר "כוח סביר" גם באיזור טווח הביניים שלו והטווח הנמוך, המאוד בעייתים במנועים אלו.
    בעולם המנועים (בעיקר תחום המירוצים, אופנועים לדוג') נהוג לבצע שינויים במהלך הבוכנה, קוטר שלה, שינוי גודל פתחי יניקה/פליטה והחלקת מעברים (פורטינג), שימוש בסעפות יניקה (מניפולד) יעילות יותר, שסתומי פליטה (כח), אגזוזים שמשפרים את יחס הדחיסה (אולי הנתון החשוב ביותר בהספק מנוע) הגרוע גם ככה של מנועי 2 פעימות ועוד...
    YS הלכו על קונספט שונה והם עובדים עם מנוע LONG STROKE, במנוע זה שמו דגש גם על טווח הביניים ולאו דווקא רק על הטווח הגבוה של המנוע (כמו ה OS). הטווח הגבוה כמו שאתה יודע הוא לא כ"כ רלוונטי בהטסת 3D מאחר ומהר מאוד המנוע מאבד סל"ד (באופן יחסי) ומתקבע על סל"ד ביניים מסויים (או נחנק וממשיך לרדת). בעוד מנוע OS יוצא מרצועת הכוח האפקטיבית שלו ומספק הרבה פחות מההספק המירבי המוצהר, ה YS גם אם נחנק קצת ממשיך לגרגר לו בנחת יחסי גם בסל"ד ביניים - אפילו עם חצי כוח עודף

    זו הכוונה שלי בהרגשת כוח - וניתן לראות את זה טוב מאוד ובצורה יותר קיצונית בהשוואה של מנועי 2 פעימות ל 4 פעימות, שם ההבדלים הרבה יותר גדולים.
    מה ליאור? שועליקו, אהבתי
    אין ויכוח, מדובר במנוע חזק יותר אבל עדיין באותו נפח, פחות או יותר עובד באותו סל"ד, שתי פעימות, ועם אותו דלק.
    גם אם אין נתונים מוצהרים ההבדל לא יתבטא ביותר מחצי כוח סוס (בהנחה שהמנועים חיים אותו פרק זמן) למרות שמדובר בנתון מכובד לכל הדעות.
    אגב, שינויים במנועים לצורך כוח מקובלים אבל תמיד באים על חשבון משהו בסוף אלא אם כן או,אס תכננו מנועים בלתי נצילים עד היום מה שאני לא מאמין.
    כל מה שאני אומר זה שאם אתה לא מטיס ברמה גבוה שלוקח את המסוק לקצה ולמיטב זכרוני אורן לא כזה (אולי אני טועה), ההבדל לא יהיה משמעותי עבורו אם בכלל.
    לכן אני לא רואה סיבה מוצדקת לרוץ דווקא לכיוון הזה.
    לצורך הדוגמא, נועם בחר לעבור ל YS ועשה בחירה נבונה לדעתי, הכל עניין של מי עומד מאחורי הסטיקים.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 09-11-2010 בשעה 13:16:16.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציקי מסכים אתך בדבר אחד אין מה לרוץ כאשר ההבלים לא ממש מורגשים ואם בכלל. לדוגמה לא יודע למה לשלם יותר על מנוע OS כש ALIGN זה בדיוק אותו המנוע ועולה פחות. ( אגב גדלתי על מנועי OS והם אחלה מנועים אמינים ורק טוב יש לי להגיד עליהם ). במקרה של YS ההבדל בכוח שווה כל שקל. ועד שתנסה לא תדע.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    ציקי מסכים אתך בדבר אחד אין מה לרוץ כאשר ההבלים לא ממש מורגשים ואם בכלל. לדוגמה לא יודע למה לשלם יותר על מנוע OS כש ALIGN זה בדיוק אותו המנוע ועולה פחות. ( אגב גדלתי על מנועי OS והם אחלה מנועים אמינים ורק טוב יש לי להגיד עליהם ). במקרה של YS ההבדל בכוח שווה כל שקל. ועד שתנסה לא תדע.
    לפי ההסבר של ליאור על איך עובדים המנועים והכרות שלי עם ציקי וסגנון הטיסה שלו, שישאר עם OS

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז



    ועברנו לאכול כבד חדש.... באמת שנהייתי רעב....

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה


    ועברנו לאכול כבד חדש.... באמת שנהייתי רעב....
    בר מינן , אני זה לא שגיא, אני לא דופק חשבון, עונה ומהר.
    תהיה מוכן לחטוף.
    סיכול ממוקד

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בר מינן , אני זה לא שגיא, אני לא דופק חשבון, עונה ומהר.
    תהיה מוכן לחטוף.
    סיכול ממוקד
    נראה לי גם ככה מנהל הפורום עוד שנייה מעיף אותנו.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    לפי ההסבר של ליאור על איך עובדים המנועים והכרות שלי עם ציקי וסגנון הטיסה שלו, שישאר עם OS
    לא מתבייש בזה, את OS אני מכיר מעל 30 שנה והם אף פעם לא איכזבו אותי.
    הסיבה שבחרתי לשים OS ולא מנוע של אליין היא סיבת המותג בלבד, תקרא לזה החלטה דבילית, אולי.
    אני תמיד הולך על בטוח, לא לוקח סיכון שאולי במקרה יהיה איזה שהוא שוני בין המנועים ואם זה עולה עוד 200 ש"ח אז שיעלה העיקר שיהיה מקורי.
    אם הייתי מחליט לשים YS ואליין היו מוכרים מנועי YS עם המותג אליין הייתי מזמין YS מקורי, למה? ככה אני.
    על זה נאמר שהטבח לא ינגן והנגן לא יטגן, שכל חברה תתרכז במה שהיא טובה.
    קוראים לזה פדנטיות, אולי יש אצלי בעבודה תרופה לזה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    היי לכולם

    נהייה מעניין עם כל התשובות הפיקנטיות.....אבל אחלה אינפורמציה זרמה כאן

    ציקי-****** לגבי ההטסה שלי אז...בהמון תרגילים שאני מבצע המנוע פשוט נחנק ק או רוצה להיחנק.......אז תסיק לבד מהי רמת ההטסה שלי. אל תשכח שעברה לה שנה פחות או יותר
    ואנחנו נותנים בראש.

    לגבי הYS חשבתי שהוא מותג יותר נכבד מ O.S או אליין אז אמרתי אם כבר אז כבר

    למרות שיש גם בי כמוך אהבה ל O.S וגם כבוד מנוע נהדר 0 תקלות.

    מרוב בילבול ולבטים אני בסוף יחזור לטירקס וזהו למרות שמאוד מאוד מתחשק לי VELOCITY90

    נו טוף נראה מה יהיה בימים הקרובים.....נחליט ואני מבטיח לעדכן


    אז תודה רבה לכולם...ליאור ,גיא,ציקי,משה על העזרה והתמיכה אתם פשוט נפלאים

    סליחה אם שכחתי מישהו.

    ליאור מה נסגר? אתה שולח לי את המייסב? דבר איתי

    תודה
    אורן



    TREX 700n FBL
    trex 700e 3gx v2 נמכר
    vbar mikdo
    JR X9303
    SWIFT

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    אורן, אתה צודק, עבר זמן ואני לא מסיק כלום, יש המון פרמטרים שגורמים למנוע להיחנק, תחזוקה,מצבו הכללי, סוג הדלק,אגזוז,כיוונים ובעיקר נסיון, הרבה נסיון וכזה של יותר משנה (במיוחד עם מנוע בעל שתי סיכות).
    ראיתי כבר הכל מהכל ואפילו שימוש לא יעיל או נכון בפיצ' בביצוע תרגיל פשוט יכול לחנוק מנוע.
    עצתי אליך, לפני שאתה מוציא כסף היא:
    אם אתה בטוח ב 100% שהסטאפ שלך נכון, תקין ומכוון פיקס + OS לא מספיק לך לך על YS.
    אם אתה לא בטוח ב 100% תן קודם למטיס מיומן בעל נסיון להעיף מבט ולהטיס תוך כדי שתקשיב לעבודת המנוע על מנת שתהיה שלם עם ההחלטה שלך.
    לשיקולך

    ועוד דבר
    אני לא מבין אותך אורן,פתחת שירשור על הרכבת VELOCITY ומתחשק לך VELOCITY אז מה הבעיה? לך על זה וזהו.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 09-11-2010 בשעה 20:42:14.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    אם לא FBL, הייתי מנסה את הג'יירו החדש של פוטבה, עם גברנר משולב (GY701). השילוב הזה הוא יתרון גדול מבחינת שמירת זנב בתמרוני פיטץ' גבוה, כשהג'יירו יודע מראש שהסל"ד הולך לרדת, או יורד, ויכול לפצות בהתאם זה יתרון גדול (זו אחת הסיבות שמערכות FBL שלושה צירים עובדות כלכך טוב, אם כי שם החיזוי קצת אחר - לפי פיטץ' בראש ולא לפי סל"ד).

    אני מטיס עם סוללת LiFe ובלי רגולטור, רק סטפדאון לזנב. מבחינתי זה עוד נקודת כשל אחת פחות, שלא לדבר על כך שסוללות LiFe עמידות יותר מליפו. כמובן שאם אתה הולך על סרבואים HV, אתה לא צריך רגולטור בכלל.

    אני מאוד, מאוד ממליץ על Switchglo, גם כי זה מאוד מאוד נוח וגם כי זה בטיחותי (אפשר לייצר מיקסים שימנעו ממך להניע באיידל אפ או עם מצערת מורמת). גם נחמד שאפשר לתת קצת הצתה דרך השלט בטיסה הראשונה של היום, כשהמנוע קר וקצת נחנק בזמן שאתה שם את המסוק בנקודת ההמראה.

    לסרבו זנב הייתי לוקח את הBLS251 של פוטבה, סרבו מעולה ומוכח. מאוד מהיר, מאוד אמין.

    מבחינת מנוע, חלק אומרים שהYS חזק יותר, חלק לא, אני רק יודע שמאוד קל לכוון את הOS ויש לו מלאי חלקים בארץ למקרה שאתה באיזו בעיה יום לפני הטסה. הHZ-R מיישר קו עם YS מבחינת המשאבה. הייתי נמנע מהרוסי, גם אין יותר מדי מטיסים עם המנוע הזה למקרה שאתה צריך איזו עזרה בכיוונים, וגם יותר קשה למצוא בשבילו חלקים מהאחרים.

    לגבי הVelocity עצמו, הוא יקר יותר מטירקס 700 ואתה די מוגבל מבחינת רכישת חלקים לעומת אליין. אם אתה נעול עליו, זה כנראה אחלה מסוק, אם אתה מחפש מסוק 90 "סוס עבודה" עם חלקים בשפע ותכנון יחסית מוכח - אי אפשר להתחרות בטירקס. לא שהVelocity רע, הוא לא, אבל זה תכנון חדש, אנשים עוד מגלים בעיות ובסך הכל הכי קל להיות בעלים של אליין, מכל הבחינות.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    מר לטאה, אם לא הייתי מכיר אותך הייתי מניח שאתה נוהג במזדה...
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    לול. זה מצב קצת שונה - הקריטריון הראשון שלי בבחירת מסוק הוא "האם אני יכול להשיג חלקים ובכמה" . יש תקלות, יש ריסוקים ואין דבר יותר מבאס ממסוק על המדף בלי שתוכל להשמיש אותו לסופשבוע. והקטע הוא שבסופו של דבר, הטירקס הוא גם ככה אחד מהמסוקים בעלי הביצועים הטובים ביותר בשוק, גם מול "האקזוטיקה". אתה צריך סיבה מאוד מאוד טובה בשביל לקנות משהו אחר, בקיצור. לחלק יש, לרוב אין.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציקי בוקר טוב

    אכן פתחתי שרשור על ה VELOCITY ואני אכן רוצה אותו

    חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS

    אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני

    תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).

    דרך אגב היום אני מטיס עם JR X9303 שלט מדהים

    בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.


    שוב תודה לכולם...

    אורן



    TREX 700n FBL
    trex 700e 3gx v2 נמכר
    vbar mikdo
    JR X9303
    SWIFT

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי orendar181 צפיה בהודעה
    ציקי בוקר טוב

    אכן פתחתי שרשור על ה VELOCITY ואני אכן רוצה אותו

    חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS

    אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני

    תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).

    דרך אגב היום אני מטיס עם JR X9303 שלט מדהים

    בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.


    שוב תודה לכולם...

    אורן
    דווקא קיבלת ממני תשובה על הנובה רוסי,בכל מקרה,אם אתה רוצה לראות אותו בפעולה, יש ב-YOUTUBE סרטונים חדשים של לוקאס ריבה מטיס וולוסיטי 90 עם נובה רוסי.

    האמת , תותי היה אמור לקבל מימון של נובה רוסי השנה, אבל YS הקדימו אותם...

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז

    ציטוט נכתב במקור על ידי orendar181 צפיה בהודעה
    ציקי בוקר טוב

    חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS
    אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני
    תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).
    בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.
    שוב תודה לכולם...

    אורן
    זוכר גם זוכר.
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה !
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 12-11-2010 בשעה 20:55:41.

נושאים דומים

  1. עזרה בבחירת מסוק
    על ידי chendi בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-09-2010, 20:38:37
  2. עזרה בבחירת מסוק
    על ידי alon בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 22-05-2009, 19:29:10
  3. מנוע מנוע OS 61 SX-H MAX ואגזוז צימרמן.
    על ידי שחר לזרוב בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-04-2009, 09:40:54
  4. עזרה בבחירת מסוק...
    על ידי Nlackrif בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-08-2008, 21:34:18
  5. למכירה מנוע OS 91 SZ-H Hyper ואגזוז HATORI
    על ידי ליאור זהבי בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 16:04:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •