באיזה דבק השתמשת בבנייה?
CA, הוא שוקל 515 גרם כולל סוללה 1300.
גלעד
מהפחות ליותר מהיר :
בשלב הראשון אתה יכול לשים את הפרופ הזה ותקבל שיפור משמעותי - אפילו יותר מהיר מפרופ APC במידות זהות.
http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=2136
24 אמפר עם הפרופ שהמלצתי ו RCTIMER 2212-6 2200KV
בשלב השני שים את המנוע הזה
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5221
35-45 אמפר
ובשלב השלישי את זה
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4200
40-60 אמפר
שים לב שזמן הטיסה יורד, הזנב נהיה כבד וצריך לשים משקולות איזון באף או לעלות בקיבול הסוללה.
כמו כן - פרופ קטן ומנוע מהיר קשה לזרוק והכוח הורטיקלי קטן.
מצד שני - לאחר שיפתח מהירות המהירות הסופית אמורה להיות גדולה יותר.
יש לי מד מהירות - אפשר למדוד
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
קצת קשה למוגי להיות מהיר כי אין לו פרופיל אוירודינאמי , וכידוע ההתנגדות עולה בריבוע למהירות.
אתה יכול להוסיף עוד המון כוח אבל המהירות תעלה בטיפונת
המנוע שהצגת כאן הוא מופלא וחזק ביותר, אבל שוב, אתה תגיע מאד מהר למיגבלת הכלי
כדי להתחיל להיות מהיר אתה חייב פרופיל מובנה ולא סתם לוח מקופל אקראית.
גם אני רציתי מהיר יותר ולכן תיכננתי את הפוגי שיעמוד במשימה, ואכן עמד בה היטב
http://www.efly.co.il/forums/showthr...E9%F8%F9%E5%F8
וזה עם המנוע שהצגת בכאן
בקשר למוגי הקיים שלך, אתה עם פרופ לא שאינו מנצל את המנוע, אתה צריך 6X5.5 APC ולא שום פרופ אקראי.
אם תבחר לבנות פוגי, אשמח לעזור ולייעץ
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
sharonx - תודה, אבל המנועים שהצעת הם קפיצה גדולה מידיי במשקל וידרשו תכנון מחדש של מיקום הרכיבים. פרופ ב 7.5$ באמת מצדיק את המחיר שלו???????
עודד- גם תודה, לגבי ההתנגדות: אם ראית את התמונות שפרסמתי אז הוא חצי עובי מהמוגי הממוצע (זרועות הסרוו בחוץ) ובנוסף כל החיווט בתוך הטיסן, כך שההתנגדות היא קטנה ביחס למוגי הממוצע. יש לי פרופ 5.5*6 APC ו 5*6 השחור אני אתחיל איתם.
בנוסף, איך המנוע החדש ששמתי בלינק?
מניסיון עם הפרופ שלי והפרופ שאתה ממליץ - שלי יותר מהיר, אבל זה בעינומטר. אני אמדוד את זה עם מד המהירות ומד הזרם.
OK
גם המוגי שלי דק ביותר, גם סרוואים בחוץ.
עודד צודק לגבי גבולות הכלי. האופטימום של זמן טיסה, מהירות ומשקל זה RCTIMER.
אתה לא תצטרך לסדר כלום עם מנוע יותר כבד.
חיים גיל מטיס עם מנוע 2700 מבלי לאזן כלום - לא יודע איך כי אצלי הוא הרגיש אחורי מדי ככה.
בכל מקרה - שים מנוע חזק ככל שבא לך, תעמיס את האף עם משקולות פאנצ'ר מאעכר (יש לי אם אתה רוצה) - יהיה לך כלי לא דואה וכבד עם זריקה לא קלה, אבל תשיג את המהירות שאתה מחפש. אחכ כך תחזור אולי ל RCTIMER.
שים לב לשמור על מרכז הכובד שלא תרסק.
תעשה מתקן זריקה כמו שלי מקלקר או EPP מחוזק לתחתית עם TESSA סיבים - ייתן לך לזרוק חזק יותר ובקו ישר.
אני מקווה מאוד שיש לך קורת קרבון ומאזנות מבלזה, אחרת אין סיכוי שהמוגי ישרוד במהירויות. במצב הטוב יהיה לך פלאטר ואיבוד שליטה בגלגול (בגלל המאזנות) שתצא ממנו, במקרה הרע לא תצא או שתקפל כנף.
ספר מה יש לך ואיפה אתה מטיס ?
אולי נעשה תחרויות מוגי (-:
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אני אתחיל עם ה 5*6 ונראה אם זה מספיק.
יש לי מתקן זריקה מלמטה עשוי משני חתיכות פוליגל מודבקות זו לזו, זה מספיק אחיזה בשבילי ודק מספיק ליצור התנגדות מינימלית. היום הוספתי ידית זריקה מלמעלה מפוליגל, מעיין שני ר מקופלים מפוליגל - הרבה הרבה יותר נח לזרוק ככה.
יש ויש
מוגי, אקסטרא 330 (תכנון/שיפור עצמי), זאגי מקאפה בנייה עצמית (עם פרופיל מדפרון) - דואה 29.5 דקות עם סוללה 1000.
אני ירושלמי ומטיס בלטרון - אתה/אתם מוזמנים
גלעד
מה זה המתקן זריקה ?
אני אשמח לתמונה.
בבקשה:
גלעד
אתה צריך ללמוד קצת תיאוריה באוירודינאמיקה
טיסן טס על הההפרש בין ההתנגדות לעילוי (בין היתר) ואתה יכול לעשות אותו כמה דק שתרצה, אתה לא מוריד מאומה מההתנגדות אבל מוריד כמעט לאפס את העילוי.
תבין שבלי מבנה אוירודינאמי אתה טוחן מים.
ולגבי המנוע כבר קיבלת תשובה.
לגבי הזריקה: כל מי שהתקין ידית זריקה זה אומר שאינו יודע איך מוגי צריך להמריא
זה לא רק מוריד יעילות, זה גם מיותר וגם מסוכן ובעיקר זה אומר שאינך יודע להמריא איתו
מוגי פוגי ושות, ממריאים ללא כל ידית ובקלות רבה אם יודעים מה לעשות , גם אם הסט אפ לא משהו.
ואגב, לפי התמונות למוגי שלך יש יותר התנגדות מרוב המוגים שנתקלתי בהם
נערך לאחרונה על ידי wind556; 04-12-2010 בשעה 21:49:56.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד - גלעד צודק, לדעתי אתה יודע מה נכון אבל לא התנסחת נכון, תגיד אתה.
אני לא מסכים איתך. אותו מוגי עם כנף דקה יותר יטוס מהר יותר. בכלל - כנף דקה מעלה מהירות. נכון - באותה מהירות X יהיה לדק פחות עילוי אבל הוא יוכל לטוס מהר יותר ואז לקבל את העילוי שהוא צריך (עילוי זו פונקציה בין השאר של המהירות).
בכל מקרה, תהיה יותר עדין בתגובות שלך, לא כל אחד לוקח את זה כמו שאתה מצפה שייקח את זה ומהכרותי עמך אתה לא מחפש לפגוע באף אחד.
שרוןX
נערך לאחרונה על ידי sharonx; 04-12-2010 בשעה 23:15:33.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
עכשיו הבנתי מה הבעיה שלך. אתה השתגעת?
פרופ במהירות כזו לא מטיסים עם גומייה אלא עם מתאם בפרופ הקשיח אם התבריג שקיבלת עם המנוע.
נכון, בנגיעה בקרקע הוא קצת יסבול, אבל תשיג תוצאות טובות יותר.
אם מכוונים בשלט מצב נחיתה עם מקס' תנועה בהגאים ואקספו גדול מאוד, ניתן לזקר את המוגי להרייר לפני הנגיעה בקרקע ואז הוא נופל מגובה 30 ס"מ אנכי לרצפה והפרופ לא ניזוק.
אופציה למתקדמים - לשים ברקס בבקר וולדא בנחיתת באז שהפרופ מקביל לרצפה. אם לא לתת מכת גז ואם לא מתסדר לעשות עוד סיבוב.
נערך לאחרונה על ידי sharonx; 05-12-2010 בשעה 00:19:48.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
איזה מקצוען !
זיגי - כל הכבוד, אתה תמיד מביא את הסרטון הנכון ברגע הנכון.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
איזה טייס תותח !
אני ממש שמעתי את מחיאות הכפיים של הנוסעים מאחור...![]()
גלעד, אל תיקח את זה כל כך קשה
לנייר אין מבנה אוירודינאמי וגם אין בכלל אפשרות כזאת, ברור שאם העובי היה אפס לא היתה התנגדות בכלל וגם לא היה עילוי בכלל
אולי באמת לא ניסחתי את זה מדוייק מספיק, אבל לא צריך לקחת קופירייטר ועו"ד לכל משפט שנכתב כאן.
ולגבי ידית זריקה, זה חד משמעי שאין בה צורך בכלל וכל מי ששם אותה טועה .
נסה את הדרך הבאה ותראה שגם אתה תוותר על ידית הזריקה:
אחוז את המוגי בחרטום או קרוב אליו , מופנה אל השמיים כמעט אנכי, וביד שמאל (חשוב ביותר בלי קשר האם אתה ימני או שמאלי)
ביד ימין השלט, צמוד למותן ימין, האגודל על הסטיק הימני ואתה מושך אפ עד הסוף , וכל זה כשהמנוע במקסימום מצערת.
רק אחרי כל זה אתה פשוט משחרר אותו בקלילות בצורה אנכית כלפי מעלה או בקירוב לאנכית.
כשתנסה תראה כמה זה קל ופשוט ואפילו מענג.
נחזור לרגע לידיות הזריקה, אתה מסכן בהן את צבעותיך. אם יקרה לך משהו לא תהיה הראשון, זה כבר קרה שהפרופ חלף דרך האצבעות. רק אתמול לימדתי בעל מוגי עם אצבעות חתוכות עקב ידית זריקה להמריא
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
או שפשוט ניתן לבנות ידית בתחתית המוגי...
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110