מדהים. תודה על השיתוף רועי
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
תענוג...![]()
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
בקרוב (אלף אלפיים שנה) אצלנו![]()
--------------------------------------------------------------------
FW190 PIRATE
Hobbyking Edge 540 V3 (Red/Silver) 3D 1200mm
Multiplex FUNCUB
Multiplex PARKMASTER
כנף Tek sumo
zeta science extreme 3d
Phantom 3 Pro
Multiplex Xeno
Multiplex Funjet
HobbyKing™ Tornado Viper Jet 75mm
Bixler on Steroids
---------------------------------------------------------------------
תתפלא, אבל גם אצלנו יש דאיה - ראה סרטים מצורפים
וואוו! מגניב לגמרי!
רועי תודה על הסרטון המקסים
עוד סרטון נחמד
ממש עושה חשק
מממ.....
ערוץ הסרטים שלי ב - youtube לחץ כאן
ערוץ הסרטים ב - VIMEO
מדריכים
בניית דאון STARK
בניית דאון TopSky 2 DLG
בניית דאון AKCENT 2
כיוון שלט Turnigy ER9X לדאון DLG
סרטוני הדרכה בתחום דאוני דיסקוס DLG - מומלץ מאד
אחד המטיסים הטובים מסביר על טרמיקות
http://www.youtube.com/watch?v=0w_87NRe2fk
חבר נבחרת ארה"ב מסביר על טכניקת זריקת הדאון
http://www.youtube.com/watch?v=-PDUmBlod6E
הזמנה קבוצתית
הזמנה-מרוכזת-של-דאוני-דיסקוס-DLG
סרטוני דאוני רדיו
מרתק וככ יפה טיסת דאון.
מעניין מאיפה שואבים את הטרמיקות \ עילוי לאורך כל הדרך (נכראה איזור שכזה...).
גיא, כשאתה בתוך הדאון אתה "חש" את הטרמיקות ובתכנון דילוגים, בין טרמיקות ,נכון אתה יכול לטוס מאות ק"מ והרבה שעות.
הבעיה היחידה היא אם נגמרות לך הטרמיקות לפני שחזרת....לא תמיד יש מקום לחניית ביניים עם קפה![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
ואכן אחד מהם נחת לא מתוכנן...
וד"א מה זה העשן הלבן? מערבולות?
"העשן" לדעתי נובע מהתעבות של הלחות באויר עקב דחיסתו במעבר מעל הכנף.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
העשן הוא לא ריקון ה"זבורית" מים (בעיקר לקראת נחיתה)?
חברים, הבעיה היא שאתם לא מבינים כמעט דבר בעניני דאיה והדבר בא גם לידי ביטוי בטיסנאות במחלקת הדאונים.
טרמיקות לא שואבים ! כדי לזהות את מיקום הטרמיקות צריך להבין מינימום כל שהוא במטאורולוגיה ( רצוי הרבה יותר מזה) ובהבנת התנאים והמקומות שיוצרים טרמיקות, או כשטסים באזור כמו האלפים, הבנה איפה יהיו זרמים עולים ואיפה אפשר לצפות לגלים. זה לוקח לא מעט זמן להתמקצע בזה אחרת גומרים בנחיתת חוץ (במקרה הטוב) או גומרים לגמרי במקרה של נחיתה באזור הררי כמו באלפים (בטיסה באלפים מקבלים מפות שבהם מצוין במדויק שדות שבהם ובהם בלבד אפשר לבצע נחיתת חוץ - נחיתה שאינה בשדה היעד - כל נסיון נחיתה במקום אחר יגמר מאוד לא טוב).
בענין ה"עשן" מאחרי הדאונים, דאונים ממריאים עם כ-150 ליטר מים כדי להיות יותר כבדים ולכן לטוס יותר מהר בין הטרמיקות. המשקל הזה נותן בסך הכל יתרון כל זמן שהטרמיקות חזקות. אם הטיסה מתארכת והטרמיקות נחלשות שופכים את המים באויר ומטפסים יותר טוב בטרמיקות חלשות. אם לא שפכו את המים, מנצלים אותם בשלב הסופי של הטיסה להשגת מהירות גבוהה מהטרמיקה האחרונה עד קו הגמר (מחשב הטיסה שבדאון מראה מתי יש מספיק גובה כדי להגיע לקו הגמר בגלישה הסופית וזה יכול להיות לפעמים כמה עשרות ק"מ) אבל מכוון שאסור לנחות עם המשקל הגבוה של המים ומכוון שלוקח בערך 10 דקות להפתר מהמים, בסוף הטיסה כל הדאונים נראים עם השובל של המים שנשפכים מהמיכלים שבכנף. בדרך כלל הדאונים חוצים את קו הגמר במהירות גבוהה - 200 קמ"ש ויותר - מושכים בחזרה לגובה הקפה ונוחתים.
נערך לאחרונה על ידי umbo; 13-12-2010 בשעה 12:23:22.
למדתי משהו חדשTHANKS
מצפיה חוזרת אני רואה שיש כאלו שמשחררים מהגוף ויש מהכנפיים.
מעניין, נקודת ההחלטה לשחרור היא חד פעמית בטיסה, אין חרטות אחרי זה![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
תודה על ההסבר!
מקווה שאוכל להיות עכשיו "דאונאי" טוב יותר...![]()