שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    חברי פורום יקרים...
    הטיסן הוא של חבר,עם מנוע אבולושן 46 על קיט של האנגר 9(מארה"ב)...
    שבת האחרונה,טיסת בכורה,המנוע מתניע אבל לא רוצה לעבוד...
    אני לא ילד ויש לי ניסיון של 20 שנים בתחום,ככה שטיפים כמו לכוון סיכה ולאיזה כיוון סיבבתי את המנוע... תחסכו ממני...
    ניסיתי את כל פתרון התקלות האפשריות! אני פשוט לא מכיר את המנוע...הוא מתניע,מחיש יפה,חום,סל"ד הכל טוב...לא מבין את הבחור...
    אם יש למשהו ניסיון איתו אני אשמח!!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ת׳אמת אני לא ממש מבין אותך...
    הוא מניע או לא מניע? מה בדיוק הבעיה?
    מנוע אבולושן מגיע מהייצרן מוכן לפעולה ללא שום צורך לבצע הרצה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    המנוע עובד ואפילו יפה...
    הבעיה היא איך שאני מניח אותו על המסלול והוא מתחיל לרוץ-cut
    בדקתי מיכל דלק,בדקנו ב-90 מעלות...כלום!
    אני הוא יודע שהוא מגיע מכוון-אבל כנראה שלא...
    תודה...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    חברי פורום יקרים...
    הטיסן הוא של חבר,עם מנוע אבולושן 46 על קיט של האנגר 9(מארה"ב)...
    שבת האחרונה,טיסת בכורה,המנוע מתניע אבל לא רוצה לעבוד...
    אני לא ילד ויש לי ניסיון של 20 שנים בתחום,ככה שטיפים כמו לכוון סיכה ולאיזה כיוון סיבבתי את המנוע... תחסכו ממני...
    ניסיתי את כל פתרון התקלות האפשריות! אני פשוט לא מכיר את המנוע...הוא מתניע,מחיש יפה,חום,סל"ד הכל טוב...לא מבין את הבחור...
    אם יש למשהו ניסיון איתו אני אשמח!!!
    לא ברור אז מה לא בסדר איתו? תאר מה בעצם לא טוב איתו?

    ביקשת שלא להגיד אבל...אם מנוע לא עובד והכל מכני תקין בו לא נותר אלא לעבוד ע ל הכיוון שלו.
    תאר בבקהשה מה לא בסדר אצלו?
    מתניע אבל לא רוצה לעבוד נשמע כמו סרק לא תקין ..לזה אתה מתכוון?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    המנוע עובד ואפילו יפה...
    הבעיה היא איך שאני מניח אותו על המסלול והוא מתחיל לרוץ-cut
    בדקתי מיכל דלק,בדקנו ב-90 מעלות...כלום!
    אני הוא יודע שהוא מגיע מכוון-אבל כנראה שלא...
    תודה...
    האם במצערת מלאה שלא בהרצה לפני המראה הוא עושה "קאט"? כשהוא מנתק?
    ואני מכוון על צינור קרוע בתוך המכל כך שבזויות המראה הוא לא מקבל דלק אבל שוב תלוי באיזו שלב ה"קאט" מופיע?

    יש מלא אפשרויות.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    האם במצערת מלאה שלא בהרצה לפני המראה הוא עושה "קאט"? כשהוא מנתק?
    ואני מכוון על צינור קרוע בתוך המכל כך שבזויות המראה הוא לא מקבל דלק אבל שוב תלוי באיזו שלב ה"קאט" מופיע?

    יש מלא אפשרויות.
    הוא עובד בסרק בסדר גמור...בדקתי גם צנרת(כמובן...),אפילו דלק החלפנו...
    ב-90 מעלות הוא עובד מצוין! איך שהוא מתחיל ריצה-קאט...הזוי,אפילו שלט\מקלט החלפתי מחשש לבעיית קליטה...
    בכל שנותי לא ניתקלתי בכזה דבר...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    616
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    רוב הסיכויים שמדובר בסיכה נגדית, יש מנועים (כמו ASP לדוגמא) שיכולים להוציא לך את הנשמה בכיוון הסיכה הנגדית אבל אחרי שגעת לכיוון פעם אחת נגמר הסיפור.
    אם שללת בוודאות בעיות צנרת אז זו הבעיה, מניסיון שהיה לי עם הASP לא מעט אנשים עם וותק של יותר מ 20 שנה התחרפנו בדיוק עם אותה תופעה שאתה מתאר עד שהגענו לכיוון מדויק והבעייה נפתרה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    במנועי אבולושן יש הרבה חלקים חופפים עם מנוע זהה בנפח תוצרת ASP.
    בין הייתר הקרבורטור, באבולושן הוא פשוט עם ידית קטנה לסיכה הנגדית במקום בורג.
    ככול שיותר נקודות כשל מתגלות כל קרוב יותר הפתרון...
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    לי זה נשמע כמו חור בצינורית.
    ממליץ להחליף צינוריות (כולל את אלו שבתוך המיכל). קשה לראות אותן ובד"כ זו התקלה האופיינית.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    הוא עובד בסרק בסדר גמור...בדקתי גם צנרת(כמובן...),אפילו דלק החלפנו...
    ב-90 מעלות הוא עובד מצוין! איך שהוא מתחיל ריצה-קאט...הזוי,אפילו שלט\מקלט החלפתי מחשש לבעיית קליטה...
    בכל שנותי לא ניתקלתי בכזה דבר...
    בנוסף למה שהצעת בעניין צנרת ההיתי בודק אטימות במיכיל דלק מהאטם עצמו,בורג מהדק וכו'
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 24-01-2011 בשעה 10:52:24.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    חברים יקרים
    מחמם את הלב לראות את העצות וההמלצות של כולם...תודה!
    אבל כפי שאמרתי,אינני חדש בתחום...וכיוון סיכה נגדית או בדיקת צנרת\אטימות מיכל ?! נו באמת...
    ואגב החפיפה asp ,לא הייתי משוה כל-כך בין השניים...(?!)
    אם יש מישהו שהטיס/מטיס עם מנוע זהה אני אשמח ליצור עימו קשר...
    שוב תודה לכולם
    פורום כלבבי!!!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ראשית, לכוווולם; זו מחט ולא סיכה... לא הראשית ולא הנגדית.

    המצת עלול להיות הבעיה.
    מנועי Evolution בנפח זה, עובדים הכי טוב עם מצת חם, כדוגמת ה-OS #6 שאחדים מכירים בשמו הקודם A3; ולא עם מצת קר יותר, איתו פועלים היטב מנועים אחרים בעלי נפח דומה.

    המנוע נדרש למצת Long reach, אז ה-OS אינו אופטימלי וגם לא ה-Enya #3.

    כמה אופציות...
    מקדונל.
    OS LC3.
    דורטרקס.
    פוקס בלסטר.

    האפשרויות האחרות הן: מחט משנית פתוחה מדי, הגורמת לכך שהמנוע מתמלא בדלק בלי לשנות את התנהגותו, עד שאתה פותח מצערת ואז הוא נכבה מהצפה..., או מיכל רחוק מדי אחורה, שכתוצאה מהאצת הטיסן בהמראה, מכבה את המנוע בתערובת עניה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    ראשית, לכוווולם; זו מחט ולא סיכה... לא הראשית ולא הנגדית.

    המצת עלול להיות הבעיה.
    מנועי Evolution בנפח זה, עובדים הכי טוב עם מצת חם, כדוגמת ה-OS #6 שאחדים מכירים בשמו הקודם A3; ולא עם מצת קר יותר, איתו פועלים היטב מנועים אחרים בעלי נפח דומה.

    המנוע נדרש למצת Long reach, אז ה-OS אינו אופטימלי וגם לא ה-Enya #3.

    כמה אופציות...
    מקדונל.
    OS LC3.
    דורטרקס.
    פוקס בלסטר.כרגע מכמה אנשים נראה כי זו הבעיה והיא תיבדק!

    האפשרויות האחרות הן: מחט משנית פתוחה מדי, הגורמת לכך שהמנוע מתמלא בדלק בלי לשנות את התנהגותו, עד שאתה פותח מצערת ואז הוא נכבה מהצפה..., או מיכל רחוק מדי אחורה, שכתוצאה מהאצת הטיסן בהמראה, מכבה את המנוע בתערובת עניה.
    בדקתי את העניין הזה ולא נראה כי יש בעיה(נבדק גם ב-90)

    תודה רבה על התשובה!!!

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    תבדוק שלא הצלבת בין הצינוריות לאגזוז והקרבורטור...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    בדקתי את העניין הזה ולא נראה כי יש בעיה(נבדק גם ב-90)

    תודה רבה על התשובה!!!
    אז מה אתה רוצה אם אתה שולל כל מה שאומרים לך ובדקת הכל וניסת הכל?

    לרוורס הכנסת?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    NOVAROSSI (#C5-S) Glow Plug

    יכול להתאים?
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    בדקתי את העניין הזה ולא נראה כי יש בעיה(נבדק גם ב-90)

    תודה רבה על התשובה!!!
    עזוב את ה- "90 מעלות" בהאצת הטיסן פועלים כוחות יותר חזקים מבדיקת 90 מעלות שאתה מבצע.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי מטיס1 צפיה בהודעה
    אז מה אתה רוצה אם אתה שולל כל מה שאומרים לך ובדקת הכל וניסת הכל?

    לרוורס הכנסת?
    לא שללתי הכל...אבל התחלתי ואמרתי,אני לא חדש...ועצות כמו "תבדוק אם הפרופלור הפוך"...נו באמת!
    יש פה כמה עצות(של אנשים עם ניסיון באבולושין) שאני ללא ספק מאמץ ובודק!
    ואם אין שום דבר חכם להציע..."סייג לחכמה.."
    לא חייב להגיב על כל דבר...

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי misha_malahov צפיה בהודעה
    עזוב את ה- "90 מעלות" בהאצת הטיסן פועלים כוחות יותר חזקים מבדיקת 90 מעלות שאתה מבצע.
    הבדיקה של ה-90 שבדקנו,גם ניעורון קל,בא לבדוק שהמשקולת לא מקופלת וכד'
    הוא לא מספיק לרוץ כדי שיפעלו עליו אילו שהם כוחות...
    אי מאמץ את מה שדיברנו בטלפון...שוב תודה...

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    תבדוק שלא הצלבת בין הצינוריות לאגזוז והקרבורטור...
    ברור...זה היה מהבד"חים הראשונים...תודה

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    הבדיקה של ה-90 שבדקנו,גם ניעורון קל,בא לבדוק שהמשקולת לא מקופלת וכד'
    הוא לא מספיק לרוץ כדי שיפעלו עליו אילו שהם כוחות...
    אי מאמץ את מה שדיברנו בטלפון...שוב תודה...
    בטלפון אמרתי לך שפטרנו בעיה דומה במנוע זהה ע"י החלפת המצת, אבל DarZeelon הסביר את זה יפה מאוד!
    אני חושב שנכתב פה הכול מכול! מה שנותר לך זה להחליט מה מבין כול מה שנכתב כאן הוא רלוואנטי לגביך ונשמח להתעדכן במה "חולה" המנוע שבנידון ואיך פתרתה את הבעיה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    278
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    תעבור לחשמלי

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    אני אקח את פתרון הבעיה שהוצע לגבי הפלאג...אני גם מחליף את סוג הדלק(ל-10% סינטטי) ואת הפרופ שהגיע עם הקיט(משולש) ל 7\11 נורמטיבי...
    שוב תודה לכוווווולם...ממש תענוג

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי amifi צפיה בהודעה
    תעבור לחשמלי
    אני כבר עברתי לבנזין(50 סמ"ק) ולמסוקים...
    זה הכל עבור חבר שקנה את החבילה בחו"ל ומתחיל להטיס...

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע evo 46-דחוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי deepdive צפיה בהודעה
    אני אקח את פתרון הבעיה שהוצע לגבי הפלאג...אני גם מחליף את סוג הדלק(ל-10% סינטטי) ואת הפרופ שהגיע עם הקיט(משולש) ל 7\11 נורמטיבי...
    שוב תודה לכוווווולם...ממש תענוג
    deepdive,


    אל תשתמש לעולם בדלק שהשמן שלו סינתטי בלבד, בשום מנוע ABX, כולל האבולושן שלך!
    כל צרה שלא תתקל בה, תהיה בעיקר בגלל השמן; שמידת ההגנה שהוא מספק למנוע, נחותה בהשוואה לשמן-קיק; והתאמתו לעבודה ירודה ביותר.
    במנוע כזה הדלק צריך להכיל לפחות 7% שמן-קיק!

    אפילו למנועי YS ארבע פעימות, אני ממליץ שהדלק יכלול 1-2% שמן-קיק.
    ה-Cruel-Power מכיל שמן סינתטי מחורבן למדי, ביחס לדלקים עם Motul Micro, או שמן של Fuchs, כמו Aerosynth, למשל.

    בנוסף, למרות ש-OS ממליצים על 11x7 כמדחף מתאים למנוע זה, מדובר בצעד להורדת הסל"ד; כדי לאפשר למנוע לעמוד בתקני הרעש באתרי הטסה שונים... כל מדחף הגדול מ-11x6, או מקביל בעומסו, לא מאפשר למנוע 'להתבטא' ולא לפתח כוח סביר.

    מדחף במידה זו מתאים למנוע 10 סמ"ק.

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 27-01-2011 בשעה 07:18:19.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [עזרה!] עזרה דחוף
    על ידי adids בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-08-2010, 23:27:28
  2. חדש וצריך עזרה דחוף
    על ידי galfly1 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-06-2010, 17:23:00
  3. [שאלה] מנוע ישן - עזרה דחוף.
    על ידי ysayeda בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18-07-2009, 21:39:14
  4. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:54:48
  5. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:51:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •