
נכתב במקור על ידי
ziki
קצת סדר בדברים
1.המשקולת של OS נועדה למנוע הקצפה של הדלק וכניסת בועות אוויר, היא בשום אופן לא מהווה תחליף למיכל הציפה שנועד לספק דלק באופן רציף עד לריקון מוחלט של המיכל הראשי ללא תלות באורינטציה בה נמצא המסוק ולכן בשימוש בה לא אמורים לוותר על מיכל הציפה.
2.המשקולת עם הספוגית נותנת פיתרון למי שמעוניין להטיס ללא מיכל ציפה משום שהיא סופחת אליה דלק בדיוק למצבים בהם שינויי באורינטצית המסוק גורמת לאי ספיקת דלק רגעית או הכנסת אוויר מה שהמשקולת של OS לא עושה במקרה כזה, החסרון היחיד בספוגית שיש להחליפה כל תקופה אחרת היא מתפוררת ואז יש גם סכנה לקאט.
3.על פילטר דלק לא כדאי לוותר באף אחת מהשיטות מהסיבות שכבר פורטו כאן. פילטר אחד צריך להיות בין המשאבה לגלון לצורך מילוי נקי והשני בין המיכל למנוע, זו הדרך הנכונה לעבוד, עדיף לשים אחד שקוף שקל לראות דרכו אם מצטבר ליכלוך, זה של אליין טוב מאד וגם קל לניקוי.
בנוסף לעיל, אם רוכשים מיכל ציפה טוב דוגמאת QUICK וממקמים אותו כמו שצריך עם ספייסרים מתאימים הוא לא מהווה מטרד ומשרת נאמנה לאורך זמן.