שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: BACKORDER

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    332
    תודה!
    17
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל BACKORDER

    יש לי הזמנה אצל הסיני שמתעכבת בגלל מוצר שלא נמצא במלאי כבר 16 יום .
    שאלתי, האם ישנה איזושהי תקווה ללקוח לקבל איזשהו הסבר לגבי המוצר שהוא מחכה לו??

    משהו בסגנון-
    "סבתא של היצרן נפטרה, הוא יושב שבעה , יחזור לייצור בעוד שבועיים, המוצר יגיע תוך חודשיים"
    או-
    "המפעל נשרף, היצרן בונה חדש.. המוצר יגיע תוך חצי שנה .."
    או-
    "יש לנו את המוצר במלאי , אבל עליזה, אחראית מחסן יצאה ל "הכל כלול" בקפריסין... תחזור בתחילת השבוע"

    זה פשוט נראה כאילו הם לא ממש מבינים שאתה באמת מחכה למוצר!
    גם כשאתה מחכה בתור למשהו, מידי פעם יוצאת מישהי וקוראת לבא בתור.. וגם אם אתה מספר 569
    אתה יכול להעריך מתי יגיע תורך!
    אצלם... כלום! BACKORDER!!! תתפוצץ!!
    יש למישהו הסבר הגיוני??
    תודה, יואב.
    נערך לאחרונה על ידי yoavik; 13-02-2011 בשעה 20:08:32.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    כן. לי יש הסבר.
    בתור התחלה קח בחשבון שאתה פסיק קטן במחזור המכירות שלהם. אין זה אומר שהם לא מתחשבים בך, אלא שניהול המלאים שלהם נעשה על פי יכולות הספק והעדיפויות שלהם.
    אם אתה רוצה לדעת מה הסיכויים ומתי, עשה מה שאני עשיתי. שלח מייל. הם יותר יעילים מכפי שזה נדמה. תוך יום, מכסימום יומיים תקבל מייל חוזר מנומס עם תשובה עינינית לשאלתך.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    יואב, הסיני לא יכניס מוצר למלאי רק כי אתה מחכה למשלוח שיצא.
    "הסיני" זאת מעצמה, מפעל וחנות, הם עובדים עם ספקים והם מקבלים כל פעם מלאי מהם.

    ולשאלה שלך, מוצר יכול להכנס למלאי כל שבועיים, חודש, שלושה חודשים וגם לעולם לא.
    אם זה משהו שאתה יכול לוותר עליו, תבטל את המוצר וישלחו לך את החבילה.
    אם אתה חייב שיגיעו הדברים ו"הדבר" שהזמנת לא דחוף אבל הכרחי, אז תזמין את החבילה ותחכה שהוא יחזור למלאי ותזמין עוד פעם. (מוצר שנכנס פעם ב.. למלאי כדאי להזמין כשהוא ב-BK, כיוון שיכול להיות שיש כמות של אנשים שהזמינו לפניך והם יקבלו ראשונים ודווקא כשזה יגיע אליך יגמר המלאי, קורה.).
    בברכה,
    תומר עינבר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    332
    תודה!
    17
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    גדעון, תודה, אני קצת מתפלא על החלק הראשון של תגובתך,
    הרי ברור לך שלא דיברתי על עצמי!! אלא על המגמה!
    בטאוור למשל על יד כל מוצר שלא במלאי כתוב מתי (בערך)הוא אמור להגיע!
    יכול באמת להיות ש שליחת מייל בירור יעזור , אבל הבנתי מתגובתך שזה מה יש!

    תומר!, אני מודה לך, אבל קח עצה מילד גדול!
    לא תמיד חייבים להגיב!, נהפוךהוא , רצוי לא להגיב אם אין לך את התשובה לשאלה!
    כך, השואל לא צריך להתמודד עם המון מידע שהוא כבר יודע אותו!
    שאלתי שאלה מאוד פשוטה , בתקווה לקבל תשובה מדוייקת לגבי אותה שאלה בלבד.. מבעל נסיון !
    תשובה מומלצת לדוגמא-
    " גם אני תהיתי לגבי הסוגייה הנ"ל, ומנסיוני, הם לעולם לא נותנים התראה או הסבר"
    או, תשובתו של גדעון-
    "אם אתה רוצה לדעת מה הסיכויים ומתי, עשה מה שאני עשיתי. שלח מייל. הם יותר יעילים מכפי שזה נדמה. תוך יום, מכסימום יומיים תקבל מייל חוזר מנומס עם תשובה עינינית לשאלתך."

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoavik צפיה בהודעה
    גדעון, תודה, אני קצת מתפלא על החלק הראשון של תגובתך,
    הרי ברור לך שלא דיברתי על עצמי!! אלא על המגמה!
    בטאוור למשל על יד כל מוצר שלא במלאי כתוב מתי (בערך)הוא אמור להגיע!
    יכול באמת להיות ש שליחת מייל בירור יעזור , אבל הבנתי מתגובתך שזה מה יש!

    תומר!, אני מודה לך, אבל קח עצה מילד גדול!
    לא תמיד חייבים להגיב!, נהפוךהוא , רצוי לא להגיב אם אין לך את התשובה לשאלה!
    כך, השואל לא צריך להתמודד עם המון מידע שהוא כבר יודע אותו!
    שאלתי שאלה מאוד פשוטה , בתקווה לקבל תשובה מדוייקת לגבי אותה שאלה בלבד.. מבעל נסיון !
    תשובה מומלצת לדוגמא-
    " גם אני תהיתי לגבי הסוגייה הנ"ל, ומנסיוני, הם לעולם לא נותנים התראה או הסבר"
    או, תשובתו של גדעון-
    "אם אתה רוצה לדעת מה הסיכויים ומתי, עשה מה שאני עשיתי. שלח מייל. הם יותר יעילים מכפי שזה נדמה. תוך יום, מכסימום יומיים תקבל מייל חוזר מנומס עם תשובה עינינית לשאלתך."
    כנ"ל אליך.

    איך אתה לא מתבייש להגיב בצורה כזו?
    לא רק שעניתי לשאלתך, אלה גם נתתי לך עצות מה ניתן לעשות, דברים שחוויתי בעצמי מניסיוני.

    והנה תשובה מומלצת בשבילך:
    "תודה לכל המגיבים, החלטתי לעשות "ככה וככה", לילה טוב לכולם!".
    נערך לאחרונה על ידי tomer_inbar; 13-02-2011 בשעה 21:11:34.
    בברכה,
    תומר עינבר

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    אני נמנע מ backorders לפי דעתי הכי טוב לחכות עד שהמוצר יגיע ורק אז לקנות
    פשוט לבדוק על בסיס יומי או לבקש התראה של חזרה למלאי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    332
    תודה!
    17
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    תומר, אל תיקח את זה אישית!, אני כבר כ20 שנה בפורומים שונים,ואפליקציות חברתיות שונות ברשת
    ומקפיד באדיקות, אם אני בוחר להשיב למישהו , להתמקד בתגובה עניינית לשאלת השואל!
    ממרומי גילי ועייפותי, אני גם מצפה לקבל תגובות כאלה מהצד השני!
    התגובה שלך הייתה מרתקת, מפורטת ומאוד מעניינת!, רק שלא היה לה שום קשר לשאלה שלי!
    אני שוב, מודה לך על הרצון לעזור ולהגיב ומתנצל אם נפגעת!

    ליאור תודה, גם אני נמנע מהזמנת מוצר דחוף שאינו במלאי, הוא היה במלאי אבל עד שסיימתי את ההזמנה
    כנראה שהיו עוד כמה שאישרו את ההזמנה לפני וכך ההזמנה שלי עברה ל BACK
    המוצר שהזמנתי הוא חלק בלתי נפרד מההזמנה, לבטל אותו יאלץ אותי לבטל את כל ההזמנה,
    זו הסיבה שביקשתי לדעת "האם ישנה אפשרות לקבל את פרטי הזמינות של מוצר אשר לא נמצא במלאי
    אבל הוא חלק מהזמנה שכבר נעשתה!"
    אם אני זקוק למוצר מסויים לא בדחיפות, (ופה אני בהחלט מסכים עם תומר) אזמין אותו למרות שהוא ב BACK
    וכך אשריין לעצמי "מקום בתור".
    כנראה באמת שיש להם דבר או שניים ללמוד מ TOWER

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    באופן אישי אני לא מזמין שום דבר שהוא ב BK אפילו שכתוב "ממלאי מתחדש כל מספר שבועות" וכו..

    בדף התמיכה שלהם יש אופציה ל LIVE ONLINE CHAT
    לפעמים קשה לתפוס אותם ולפעמים מאוד מאוד קל ומיידי
    אם אתה ממש חסר סבלנות נסה לצ'וטט עם אחד הנציגים , אולי יהיו לו תשובות ואולי לא.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: BACKORDER

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoavik צפיה בהודעה
    גדעון, תודה, אני קצת מתפלא על החלק הראשון של תגובתך,
    הרי ברור לך שלא דיברתי על עצמי!! אלא על המגמה!
    כשציינתי ש"אתה פסיק קטן במחזור המכירות שלהם" כוונתי היתה כללית ולא אליך אישית. חשבתי שהדבר ברור, אבל נראה שטעיתי. הרי ברור שאני לא לקוח יותר גדול או קטן ממך וכך גם כל אחד אחר מבינינו.
    מצטער על הניסוח. בפעם הבאה אקפיד יותר.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •