
נכתב במקור על ידי
yoavik
גדעון, תודה, אני קצת מתפלא על החלק הראשון של תגובתך,
הרי ברור לך שלא דיברתי על עצמי!! אלא על המגמה!
בטאוור למשל על יד כל מוצר שלא במלאי כתוב מתי (בערך)הוא אמור להגיע!
יכול באמת להיות ש שליחת מייל בירור יעזור , אבל הבנתי מתגובתך שזה מה יש!
תומר!, אני מודה לך, אבל קח עצה מילד גדול!
לא תמיד חייבים להגיב!, נהפוךהוא , רצוי לא להגיב אם אין לך את התשובה לשאלה!
כך, השואל לא צריך להתמודד עם המון מידע שהוא כבר יודע אותו!
שאלתי שאלה מאוד פשוטה , בתקווה לקבל תשובה מדוייקת לגבי אותה שאלה בלבד.. מבעל נסיון !
תשובה מומלצת לדוגמא-
" גם אני תהיתי לגבי הסוגייה הנ"ל, ומנסיוני, הם לעולם לא נותנים התראה או הסבר"
או, תשובתו של גדעון-
"אם אתה רוצה לדעת מה הסיכויים ומתי, עשה מה שאני עשיתי. שלח מייל. הם יותר יעילים מכפי שזה נדמה. תוך יום, מכסימום יומיים תקבל מייל חוזר מנומס עם תשובה עינינית לשאלתך."