שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 29

נושא: על edf

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל על edf

    מה יקרה לדעתכם.
    אם אקח פאן נומר 64 ממ.
    ונקטין את קוטר היציאה הסופי בחלק האחורי של הטיסן.
    האים תיהיה השפעה כול שהיא ?
    תודה
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf


  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    הוא לא שאל מה זה, הרי זה ברור שמדובר וונטיורי.
    הוא שאל מה יקרה: האם יקבל דחף חזק יותר? ההיגיון אומר שכן.
    בברכה,
    תומר עינבר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    לדעתי מה שיקרה זה ככה:
    הצינור הוונטורי ייצור עומס על המנוע, המנוע ימשוך יותר זרם כדי לעמוד בעומס
    בו בעת הצינור יגביר את מהירות הפליטה.

    בתיאוריה אתה אמור לקבל יותר מהירות (ולא דחף), אבל זה לא יהיה בחינם (כמו שאמרתי, המנוע ימשוך יותר זרם)

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    התשובה לגמרי לא חד משמעית, ותלוית המון פרמטרים
    כמו למשל ההספק של המנוע, צורת הוונטורי , מהירות האויר וכו'
    הידעת שההתנגדות גדלה בריבוע למהירות למשל?
    לעשות אופטימיזציה כזאת למערכת זה לא פשוט בכלל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    יש לי רעיון שעלה במוחי ממש הרגע.
    אנסה לבדוק עם פאן לשיער עם מודד רוח מה קורה באמת אם מקטינים קוטר
    ועד איזה מהירות אפשר להגיע בהקטנת הקוטר ביציאה ברור לי שהמנוע יתחמם בשלב מסויים השאלה
    איפוא לעצור ! לפני שהמכשיר יעלה באש להבדיל ממנוע מניפה שהקרור בא לו באופו תמידי תוך כדי טיסה מה אתם חושבים?
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    kiryat hasharon netanya
    הודעות
    666
    תודה!
    2
    הודה 44 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    במניפה של 64mm אתה יכול להקטין את פתח היציאה עד ל 53mm

    לנסות עם הפן רעיון לא רע רק תפסיק כשאתה מריח משהוא שרוף

    במניפה 70mm אתה יכול להקטין עד ל 56mm .

    ולשאלה הגדולה אם יהיה שיפור ?? כן יהיה שיפור ומשמעותי במהירות.
    *וכן זה זולל קצת יותר אלקטרונים. (לא משהוא רציני)

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    שים לפן כנפיים ובוא לטייסת בשישי נבדוק יחד.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    שים לפן כנפיים ובוא לטייסת בשישי נבדוק יחד.
    צטערת לא שותה רד בול
    אני מעוניין בטיסן מניפה אך בגלל טווח זמן טיסה הקצר יחסית של המניפות.
    יש מצב שאתאכזב .
    לעומת דאון ממונע 40 דקות באויר והססנה 20 דקות באויר
    לעומת מניפה.
    לכן יש לי שאלות בתחום שאין לי מושג בכלל. לא שאני גאון בתחום שלי
    רק מאוד מסקרן אותי מה כול כך מלהיב להטיס לזמן קצר יחסית
    והשאלה עדיין בעינה עומדת האים אפשר להפיק מהירות או כוח בלי אפקט ויטניורי ברנולי או ברוקולי
    על ידיי הקטנת הקוטר ביציאה .
    נערך לאחרונה על ידי דוד פלד; 16-03-2011 בשעה 18:28:03.
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    שים לפן כנפיים ובוא לטייסת בשישי נבדוק יחד.
    רד בול ? רעיון בכלל לא רע
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי dav749 צפיה בהודעה
    במניפה של 64mm אתה יכול להקטין את פתח היציאה עד ל 53mm

    לנסות עם הפן רעיון לא רע רק תפסיק כשאתה מריח משהוא שרוף

    במניפה 70mm אתה יכול להקטין עד ל 56mm .

    ולשאלה הגדולה אם יהיה שיפור ?? כן יהיה שיפור ומשמעותי במהירות.
    *וכן זה זולל קצת יותר אלקטרונים. (לא משהוא רציני)
    בהחלט אנסה עם מטף צמוד
    המשמעות היא אם כך שעדיף מניפה עם מקסימום להבים כדי לפצות על לחץ אויר חוזר?
    נערך לאחרונה על ידי דוד פלד; 16-03-2011 בשעה 19:41:36.
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    באופן כללי מה שיקרה שתקבל יותר מהירות ופחות כוח
    עד רמה מסויימת שאז תתחיל לאבד גם מהירות וגם כוח.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    באופן כללי מה שיקרה שתקבל יותר מהירות ופחות כוח
    עד רמה מסויימת שאז תתחיל לאבד גם מהירות וגם כוח.
    התשובה הכי נכונה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    התשובה הכי נכונה.
    בעסה
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    אם המניפה מסוגלת לעמוד בלחץ הנגדי תוכל להגיע עד מאך 1 בנחיר.
    ככל שתקטין את הנחיר תגדיל מהירות אך תקטין ספיקה (ולעולם לא תעבור את מהירות מאך 1).

    הבעיה במניפות שהן נחנקות מהר יותר ממה שאתה מספיק להקטין את שטח החתך בנחיר.
    כשהמניפה חנוקה הפרש הלחצים עליה =0 => אין דחף

    תתנחם בעובדה, שלעולם בנחיר לא תעבור את המאך 1
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אם המניפה מסוגלת לעמוד בלחץ הנגדי תוכל להגיע עד מאך 1 בנחיר.
    ככל שתקטין את הנחיר תגדיל מהירות אך תקטין ספיקה (ולעולם לא תעבור את מהירות מאך 1).

    הבעיה במניפות שהן נחנקות מהר יותר ממה שאתה מספיק להקטין את שטח החתך בנחיר.
    כשהמניפה חנוקה הפרש הלחצים עליה =0 => אין דחף

    תתנחם בעובדה, שלעולם בנחיר לא תעבור את המאך 1
    הבנתי הכיוון הכללי
    תודה איש
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    הכי טוב והכי יעיל - פרופלור!
    בברכה,
    תומר עינבר

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    הכי טוב והכי יעיל - פרופלור!



    כה פשוט וכה מדוייק....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    יהוד
    הודעות
    1,118
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    הכי טוב והכי יעיל - פרופלור!
    אין ולא יהיה יותר טוב מפרופלור
    טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
    funjet
    pylon
    axn pylon 6s
    tricopter extrim
    futaba 8uhps 2.4

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי ללו צפיה בהודעה
    אין ולא יהיה יותר טוב מפרופלור
    מנוע סילון
    the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
    -Winston Churchill-

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    הכי טוב והכי יעיל - פרופלור!
    בהחלט !
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    ציטוט נכתב במקור על ידי בוואז צפיה בהודעה
    מנוע סילון
    כזה?
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
    -Winston Churchill-

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    סילון הוא הכח הכי חזק שיש היום
    איזה פרופלור ואיזה נעליים
    מי שרוצה להוציא כח רב ממניפה צריך להוציא הרבה כסף על מנוע ומניפה ולהשקיע באיזון!
    מנוע של arc ומניפה של וימוטק איזה שילוב!, כמעט 4 קילו דחף והמנוע יורד קר והבקר גם כן.
    פשוט כח מטורף!
    הנצילות של מנועים יקרים והיא מדהימה! זה הבדל של שמים וארץ מציוד סיני, אבל המחיר בשמים מנוע ב 130$ יקר יקר אבל שווה כל אגורה.
    מי שרוצה edf חייב להשקיע בסטאפ איכותי נקודה!
    אין קיצורי דרך!
    נערך לאחרונה על ידי lior_shenhar; 17-03-2011 בשעה 19:54:16.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על edf

    דוד ההנאה היא שונה כשאתה מטיס EDF .הצליל והסקייליות ,ההמראות והנחיתות והחליפה קרוב עליך בבאז נמוך עושות את העבודה.ו5 דקות באויר ואפילו 3 דקות ממלאות אותך בכל טוב.ולכל אוהבי הזנבות עם הפרופלורים על טיסני EDF ,לכו תיקנו פייפר ותטיסו חצי שעה.עד שיתפס לכם הצוואר.דוד תבוא לבית אריה ותטיס את ההוק שלי ותראה איזה כיף.עליי.
    חיים גיל תעשה תרגיל

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •