טוב,
הזמנתי חלק מאתר אמריקאי והגיע חלק אחר (דומה עם אותו מחיר), החלק עלה 12.95$ והמשלוח עלה 8.65$, מיד כתבתי מייל שיש טעות והם שלחו לי חלק אחר.
קבלתי את תשובתם די מהר וזו היא:
Sorry for my mistake. Please either send back the wrong part back by normal first class mail, we will credit you the postage or you can keep it and just pay the s/h cost $8.65 for the correct one, we will mail it to you right away once got your answer.
עכשיו, אמריקאים פדנטיים עד שזה מגוחך..
מה אני אמור לעשות? להתעסק עם זה לשלוח להם חזרה, ולחכות לזיכוי או לשמור את החלק ולספוג את המשלוח שהם רוצים שאשלם (פעם שניה) ומסתכם בכ-64ש"ח (בעצם לשלם משלוח 17.3$).
למה אני צריך בכלל לספוג משהו?
הם צריכים לפצות אותי, לא? הם השביתו לי את הטיסן לעוד שבועיים..
החלק הזה הוא חתיכה ממנגנון של סרוו גלגל נפתח, אין לו שום ערך, אי אפשר למכור אותו וגם אני לא אשתמש בו בעתיד, זה ברור..
לפני שאענה להם, מה לדעתכם צריכה להיות התשובה שלי?
האם ואיך אני פונה לפיפל אם לא אקבל את התנאים שלהם?
תודה מראש..