שלום רציתי לדעת איזה תרגילים אני צריך לבצע בזמן טיסה
כדי לדעת עם יש לטיסן מרכז כובד קדמי או אחורי?
מדובר בטיסן גדול 3D
שלום רציתי לדעת איזה תרגילים אני צריך לבצע בזמן טיסה
כדי לדעת עם יש לטיסן מרכז כובד קדמי או אחורי?
מדובר בטיסן גדול 3D
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
בערך 2/3 מצערת
השיטה שלי, ספציפית לטיסני 3D ולביצועי 3D-
כאשר הטיסן מקוזז כך שהוא טס ישר (ישר פלס) בטיסה ישרה אני עושה פס בהפוכה, אם הטיסן מושך למעלה מרכז הכובד אחורי מדי, אם מושך למטה אז קידמי מידי.
המטרה בסופו של דבר להגיע למצב שהטיסן במצב מקוזז טס ישר גם בישרה וגם בהפוכה.
זה נותן מרכז כובד אחורי יחסית למקובל, אבל בדיוק לביצועי 3D איכותיים.
אני גם אוהב את השיטה שהציע valaza
בדיוק כך גיליתי שלמוסטנאג שלי היה מרכז כובד קדמי מידי, בטיסה הפוכה הוא דרש הרבה DOWN (משך אף מטה, דבר המעיד על מרכז כובד קדמי מידי)
אני לא יודע על איזה טיסן אתה מדבר, אבל כל דבר שיפחית במשקל בחלקו הקידמי או יוסיף בחלקו האחורי יעבוד.
60 גרם? זה די הרבה, במיוחד בזנב, מה אתה מטיס? 50CC?
30cc. גם עם אני יעביר את הסוללה אחורה אני יוריד מהזנב בין 60 ל70 גרם משקל מיותר לא שזה מזיז למנוע יש לא עובר פאוור מטורף