חברים נכון לעכשיו אין יותר כפתור סווארם בהוביקינג.
יתכן שריבוי ה"האקרים" שבר אותם, למרות שאישית אני בטוח שהרווחים שלהם הוכפלו בזכות המבצעים האלה.
לפי הוביקינג:
"Swarms removed until functionality is improved to avoid scams."
חברים נכון לעכשיו אין יותר כפתור סווארם בהוביקינג.
יתכן שריבוי ה"האקרים" שבר אותם, למרות שאישית אני בטוח שהרווחים שלהם הוכפלו בזכות המבצעים האלה.
לפי הוביקינג:
"Swarms removed until functionality is improved to avoid scams."
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 28-03-2011 בשעה 13:58:03.
מבדיקה ראשונית, כנראה שאתה צודק....חבל.
עוד משהו שמצאתי:
Too many customers scamming this function, so we had turned it off.
We are now working on an improved version that will be more strict,
but allow a smaller number of people to form the swarm group (3) 3
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 28-03-2011 בשעה 13:57:14.
שמתי לב גם אני.. כבר כמה ימים ככה!!!
![]()
אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!
TREX 500
NAZA QUAD
KKMULTICOPTER QUAD
BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
AURORA 9
גם ככה המחירים שלהם הכי טובים שיש בשוק היום.
בברכה,
תומר עינבר
אולי הם יעשו שכל ה3 אנשים יהיו חייבים להזמין...
מאז הבעיות הקודמות של הסוארם
לפני איזה חודש פלוס אני לא טורח להתעסק בזה.
בשביל הנחה של 20 סנט .. לא שווה.
גם ככה מחירים סבבה, אני לא חושב שזה צריך להיות כל כך דרמטי.
קניה אחת בארץ תחזיר לכם את הפרופורציות מהר מאד![]()
שאלה היפוטטית..
אם המחירים כאלו טובים אז מי קונה מוצרים מקבילים וכו בחנויות בארץ?? ואם כבר אז נפתחו בחודשים האחרונים עוד שני חנויות יוניס הביס,והובי מאסטרס.......למה?? מוזרה לי המישוואה הזו. ממה מתפרנסות החנויות?? מטיסנים בלבד??. מי קונה ציפוי ב50 שח למטר שאפשר ב5 דולר? וכו???![]()
העניין שחנויות טיסנים מסחריות מקבלות מספקים שונים את הסחורה בכמויות בד"כ.
על כמות הם מקבלים הנחה, אך הם גם משלמים על המשלוח, המיסים והמע"מ.
בנוסף, כדי שהחנות תהיה במצב של רווח, הוא חייב למכור במחיר הגבוה מהמחיר בוא הוא קנה מוצר מסויים.
אם כך ובהתאם לזאת אנו הצרכנים הישראלים משלמים את מחיר המוצר, המשלוח, המס, המע"מ והפרש הרווח על מוצר מסויים, וזאת הסיבה שזה עולה כל כך הרבה.
לפעמים משתלם להזמין מחו"ל ולפעמים משתלם לקנות בארץ. לא לשכוח שעל מוצרים יקרים בד"כ מקבלים אחריות לכך וכך חודשים, לשם כך משלמים קצת יותר.
בברכה,
תומר עינבר
ומי זה לכל הרוחות עידן?![]()
אני מציע להפסיק לתת לסינים רעיונות...לא בטוח שהם קוראים בפורום הזה אבל בכל זאת..![]()
את כל זה אני יודע.
מסכים שטיסנים,שלטים,ועוד כמה מוצרים יקרים קונים בארץ...גם דלק.
אבל כל האביזרים....כמה עולה זוג לינקים 4.40 בארץ?? שחיטה.
כל אביזרי התדלוק,צנרת וכו.
בוסטר למשל 2.5-18 דולר בסין,לעומת 120 שח ברץ
מקלטים,סוללות,מנועים...וכו וכו
בעצם 90 אחוז מהדברים ניתן להזמין מחו"ל(סין) במחירים של 50 אחוז ומטה....
האם אנשים מוכנים לשלם עבור מיכל דלק חצי ליטר כ 50 שח? כששמה הוא עולה 1.5 דולר??
מוזר העניין שעוד ועוד חנויות נפתחות...מאחל להם רק טוב.
מכיוון שאני יכול למצוא 90% מהמוצרים בארץ במחיר זול יותר בחו"K - לשיטתך צריך פשוט להפסיק לקנות בארץ ולסגור את כל החנויות? מעניין אותי במה אתה עובד..אני בטוח שאני יכול למצוא עובד שיבצע את העבודה שלך במחיר יותר זול בחו"ל!!![]()
שלום אמיר. מזמן לא היינו בקשר. מה שלומך ?
ובאשר לנקודה שהעלית. אני מכיר באופן אישי 3 חנויות שנפתחו לאורך השנים, בקול תרועה רמה ונסגרו לאחר זמן לא רב בקול דממה דקה כשבעליהן מלקקים את פצעיהם (כלומר הפסדיהם, בסדרי גודל גדולים ממש).
ידוע הכלל ש"הדשא של השני ירוק יותר". אבל יש לזה המשך כואב והוא "עד שאתה דורך עליו. מיד אתה רואה שהוא צהוב".
עשיתי פעם חשבון, שכדי שחנות טיסנים מקומית תוכל להחזיק מעמד, שלא לדבר על להרוויח, היא חייבת לגלגל מחזור מינימלי של 120.000 שח' ומעלה מידי חודש. במילים אחרות, כ-5000 שח' ממוצע יומי.
כמעט בלתי אפשרי, אלא אם אתה יבואן המייבא ומפיץ באופן מסיבי.
אני מאחל הצלחה לחנויות החדשות שנפתחו, אבל אני מאד סקפטי באשר ליכולתן לשרוד.
בגלל זה אמרתי שיש דברים שמזמינים מחו"ל ויש דברים שקונים בארץ.
לגבי אביזרים בארץ הם באמת גובים סכומים מטורפים, קניתי קונקטור Mini JST אדום זכר במחיר של 12 שקל, וכמה זה עולה בחו"ל? אני חושב שמקבלים 10 כאלה במחיר של 30 סנט.
בברכה,
תומר עינבר
ראה את הצד החיובי.
אולי עכשיו יהיו פחות בעיות מלאי...
היתרון של קניה בארץ מתבטא בכמה דברים שלגביהם אין תחרות:
1. מהירות קבלת המוצר - מה שנקרא Time Is Money, אתה רוצה משהו עכשיו מיד? לגיטימי שיעלה לך יותר.
2. תשלומים - רוצים להיכנס לתחביב ולקנות שלט טוב וטריינר טוב או מסוק מאובזר? לרוב האנשים כבד לשפוך אלפי שקלים במכה אחת בפיי-פאל. (2א' זה עניין חשבונית המס שלחלק מאיתנו יכול להיות שיקול משמעותי)
3. אחריות עם כתובת ושם - גם בזכות החוקים להגנת הצרכן וגם באופן כללי רוב החנויות המקצועיות יודעות לעמוד מאחורי המוצרים שלהן.
4. תמיכה והדרכה בעברית - בדומה לסעיף הקודם בחנויות מקצועיות ידעו להסביר לקונה איך להפעיל או להרכיב את מה שהוא רוכש, ולדעתי עצם האפשרות לפתוח אריזה ליד המוכר ולקבל ממנו הסבר בעברית על כל רכיב זה לא דבר של מה בכך.
אסייג ואזכיר שישנן גם חנויות שמתייחסות לעצמן כאל חנות צעצועים וכך גם נראה היחס ללקוחות.
זו לא השיטה שלי,כולנו משתמשים בחנויות בחו"ל- אני לא נגדם , אני בכלל בעד החנויות בארץ,אני מכיר אישית מספר בעלי חנויות.וחושב שגם להם מגיע לחיות ולהתפרנס מהתחום שבחרו.
אני פשוט לא מבין איך הם שורדות במצב הקיים היום,במחירים האלו ....
לא חושב שצריך לסגור אותם,כל בעל חנות יעשה את החשבון שלבד.
לא מבין איך נפתחות החדשות,הרי הם מכירים את המחירים בסין,איך הם חושבים להתמודד עם זה,הרי הם לא מחדשים כלום,הסחורה בהם נמכרת בכל שאר החנויות,אין חידוש בכלום.
כמו שכתבתי אני מאחל להם רק טוב.
אגב אני עצמאי בתחום מיזוג האויר כבר הרבה שנים. ומה לעשות עוד לא מצאתי מחליף זול יותר שיעשה את העבודה שלי ואוכל לשבת בבית ולספור את הכסף
הי גדעון אני יודע על איזה חנויות מדובר,לפני מספר שנים היתה "פריחה"ונפתחו המון חנויות בכל הארץ כולל 3 רק בראשון לציון,שתיים מהם אפילו באותו הרחוב,(אמריקה)מה הם חשבו שכאן זה ניו יורק???
גדעון בביקורי באושקוש בקייץ האחרון פשטנו אני וחברי על שני חנויות בלאס וגאס ודיטון,,גם הם נילחמים ומנסים לשרוד את המהפכה השקטה ,והמחירים שם הרבה יותר טובים מאשר בארץ....קנינו המון.![]()