שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    שלום לכולם
    אני מטיס טרי בתחום טיסני הדלק ורציתי לשאול מה אתם הכי ממליצים לעשות בזמן קאט מנוע ?
    גם במידה ואין לי סיכוי לנחות על המסלול?
    תודה לעוזרים
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    למצוא את המקום הכי נקי לנחיתה ושהכי קרוב אליך בלי להסתכן בהזדקרות של הטיסן ושם תנחת, כמובן שעדיף לכוון למסלול בתור ברירת מחדל
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    קודם להירגע ולזכור שאתה מטיס את הטיסן ולא את הטירקס 500 שלך לעומת המסוק- הטיסן ימשיך לדאות ויש לך זמן (לא הרבה) להנחית אותו בשלום.
    לבצע שיקלול מהיר בראש אם אתה בגובה ובמהירות מספיקה גבוה כדי שתוכל להגיע ולנחות על המסלול.
    אל תשלול אפשרות לנחיתה עם כיוון הרוח או נחיתה שלא על המסלול.

    זו כל התורה. פעם ראשונה מלחיצה, בעתיד תעשה את זה גם בכוונה
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    451
    תודה!
    61
    הודה 27 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    כנפיים ישרות ואף ישר - בעייתי לצאת ממצב של הפלת כנף או אף בלי מנוע
    פניות רחבות ומתונות מאד

    ובעדינות עם ההגה גובה ירידה מתונה למטה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    תודה רבה ...
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    כאשר אתה מזהה קאט במנוע, דבר ראשון, לפני כל דבר אחר, עליך להפנות את החרטום כלפי מטה למצב גלישה מתונה. זכור ! מי שמחזיק את הטיסן באויר זו המהירות. ע"י הורדת החרטום אתה מאפשר לטיסן להמשיך את טיסתו. תוך כדי פעולה זו הבט סביבך וראה מה האפשרויות העומדות לפניך: עדיפות ראשונה - נחיתה על המסלול. עדיפות שניה - בכל שטח פתוח הנמצא בסביבה ובלבד שלא יהיו בו מכשולים.
    השלישי כבר איננו עדיפות אלא ברירת מחדל.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    הדבר הכי חשוב בקאט מנוע (וזה יגיד לך כל מטיס חוץ של מזל"טים) הוא לשמור אף למטה!! הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להזדקר... גם במחיר של אי הגעה למסלול ונחיתה בשטח בעייתי. דאייה מתונה בדרך הקצרה ביותר אל המסלול תוך שיפוט הגובה והשוט... אם אתה באובר שוט, החזק קצת הגה כיוון בפיינל בכדי "לדמם" מהירות תוך תיקון עם המאזנות (וזה נכון לכל גישה לנחיתה). וכמו שניר אמר, הטיסן הוא לא ארגז... הוא ידאה ולכן יש לך זמן לחשוב. אל תילחץ וחשב צעדיך. כמובן שמומלץ לבצע מדי פעם תרגולות קאט במצבים שונים בכדי להתכונן למצב אמת. בקש ממישהו בשטח להתקיל אותך וברגע ההתקלה הורד מנוע לסרק. זה יכין אותך הכי טוב למצב אמת וכך תדע מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לנחיתה טובה מכל מקום בהקפה.
    רון טוסמן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    בנוסף למה שנאמר ואף לפני כן ,חשוב לצעוק קאטטטטטטט (אלא אם כן אתה לבד) חשוב שחבריך ידעו על כך ,יפנו לך מסלול ויתרחקו ממך עם כלי הטייס שלהם.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי edoman צפיה בהודעה
    שלום לכולם
    אני מטיס טרי בתחום טיסני הדלק ורציתי לשאול מה אתם הכי ממליצים לעשות בזמן קאט מנוע ?
    גם במידה ואין לי סיכוי לנחות על המסלול?
    תודה לעוזרים
    מכוון שאתה מטיס מתחיל עם מעט נסיון, ועם מנועים שיכולים להפסיק את פעולתם יותר מאשר אצל טיסנאי ותיק, אחד הדברים החשובים הוא להטיס גבוה ולא רחוק. כאשר יש לך קאט מנוע בגובה רב סביר שתוכל להגיע בשלום לנחיתה על המסלול. אתה גם צריך לתרגל נחיתות אונס ע"י העברת המנוע לסרק במקומות שונים באזור המינחת כדי לוודא שאתה מסתדר עם נחיתת אונס - לא הצלחת, פותחים מנוע ומנסים עוד פעם.
    זה אולי כייף להטיס נמוך ולעשות באזים על המסלול כדי להרשים את החברים, אבל לטיסנאי מתחיל כדאי מאוד להיות בצד הבטוח יותר של ההטסות - קרוב וגבוה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הכי ממולץ לעשות בזמן קאט מנוע ?

    נוסף לכל ההצעות הנכונות שקיבלת, תשתדל מאד לכוון את חרטום הטיסן מול הרוח, זה יתן לך יותר זמן לחשוב, ותהיה גם רגוע יותר בגלל המהירות האיטית יחסית של הטיסן מאשר שהוא טס עם הרוח. אם אין לך מספיק גובה להגיע למצב הזה - אין ברירה, גם עם הרוח זאת אפשרות.

נושאים דומים

  1. [שאלה] מה לעשות עם מנוע Typhoon 500H 1800Kv?
    על ידי mixerfix בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-02-2011, 21:19:32
  2. [שאלה] לימוד טווח מנוע בזמן החלפת מערכת רדיו
    על ידי IttaiP בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-07-2010, 20:27:42
  3. האם המטען הזה ממולץ?
    על ידי avil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-01-2010, 07:28:12
  4. סרו קופץ בזמן הפעלת מנוע
    על ידי hatul בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-08-2009, 22:18:35
  5. לשים ליפו במשדר ! האם ממולץ ????
    על ידי motiganot בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 06-11-2008, 21:53:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •