אני רוצה לדעת משהו
יש לי בטריה NiMh והיא 4.8v 1300mAh
והמטען הישן היה לי 4.8v 80mAh
מה קורה אם אני ישים 4.8v 300mAh
זה יזיק לסוללה או שזה פשוט יטעין יותר מהר ???
אני רוצה לדעת משהו
יש לי בטריה NiMh והיא 4.8v 1300mAh
והמטען הישן היה לי 4.8v 80mAh
מה קורה אם אני ישים 4.8v 300mAh
זה יזיק לסוללה או שזה פשוט יטעין יותר מהר ???
אני רוצה לדעת משהו
יש לי בטריה NiMh והיא 4.8v 1300mAh
והמטען הישן היה לי 4.8v 80mAh
מה קורה אם אני ישים 4.8v 300mAh
זה יזיק לסוללה או שזה פשוט יטעין יותר מהר ???
אני רוצה לדעת משהו
יש לי בטריה NiMh והיא 4.8v 1300mAh
והמטען הישן היה לי 4.8v 80mAh
מה קורה אם אני ישים 4.8v 300mAh
זה יזיק לסוללה או שזה פשוט יטעין יותר מהר ???
זה יטען מהר יותר - פי 2.5 אבל תמיד טעינה מהירה יותר כמו טעינה בשטח במקום מטען קיר ביתי מגדילה את הבלאי של הסוללה,
בסוללות החדשות LIFE, LIPO השפעת הבלאי קטנה יותר.
מה זה בלאי ??
mAh- משמע: מיליאמפר לשעה, כלומר- אם 80, אז את ה-1300 צריך 1300 לחלק 80 = מספר שעות הטענה (16 ורבע שעות), אם 300, אז 4 שעות ו-20 דקות.
כן, זה יטעין לך יותר מהר!
נקודתי, זה לא עושה ממש נזק, לאורך זמן, זה "פחות בריא" לסוללה, אולי יקצר לה את אורך החיים מעט..
אני ממליץ להטעין במיליאמפר נמוך, אם אתה לחוץ בזמן שים יותר- זה ממש לא נורא.
אבל למה לפתוח 3 פעמים את אותה הודעה ב 3 פורומים שונים ??
(ואף אחד מהם לא הנכון , אתה צריך פורום אלקטרוניקה)
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
זה פשוט יטעין יותר מהר.
אתה יכול להטעין עד 1C שזה 1300mah.
אני רוצה לספר לך משהו
יש לי פורום שאני מאוד אוהב.
מדי פעם מישהו מפרסם הודעה יותר מפעם אחת.
ולפעמים אפילו יותר מפעמיים.
ולבסוף הוא גם שם שני סימני קריאה בכותרת בנוסף לכל.
האם אפשר בבקשה לבקש ממך לכבד את הפורום הזה ולהתנהג קצת יותר באדיבות, וקצת פחות כמו ספאמר היפראקטיבי?
http://www.efly.co.il/forums/showthr...טרייה&p=261712
http://www.efly.co.il/forums/showthr...טרייה&p=261710
כמו שאתה רואה קיבלת בכל השירשורים תשובות מאוד מהר, אין צורך להתאמץ להתבלט.
להבנתי - רק עם מטען חכם... (כזה שיפסיק טעינה אוטומטית כשהסוללה טעונה).
יש עוד אנשים (אני) שנוהגים לטעון NiMH בשיטות ה NiCD הישנות - עם מטען "טיפש" שמספק זרם קבוע ולא בודק את מתח הסוללה.
אז משתמשים בזרם 1/10C או פחות - כך אין סכנה של נזק לסוללה אם שוכחים את הסוללות בטעינה, הסוללות מסוגלות לעמוד בזרם כזה באופן קבוע כמעט ללא נזק.