שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 33

נושא: טיסן שלב שני

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן שלב שני

    שלום לכולם.

    לאחר שחרשתי את הAXN וכמובן את הסימולטור, אני מעוניין לקנות טיסן שלב שני בשביל קצת יותר מהירות, ויוכולות ארובטיות.

    מכיוון שאני קונה עוד מעט באגי חדשה,
    התקציב לא גדול.

    חשבתי על זה:

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=12664

    הוא עושה אחלה רושם, והבקורות טובות.

    מה אתם אומרים?

    תודה מראש,
    מתן!
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    לא!
    קטן מידי. תזזיתי מידי.
    קנה סופר ספורטסטר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    אני לא מכיר את הטיסן הספציפי ולא ראיתי איך הוא מתנהג באויר אבל ... הטיסן קטן מאוד וגם קל משקל ( חיסרון ) וכנראה שלא יהיה יציב במיוחד ולטעמי המתכון לריסוק בטוח,
    כמו כן זו פעם ראשונה שתצטרך לנחות על גלגלים - יש לך ניסיון בכך ? המבנה מקלקר מוסיף חיסרון ויתרון כאחד - כני נסע עדינים מאוד ויתלשו מהקלקר ומאידך קל לתיקון ...
    אני הייתי משקיע עוד קצת וקונה טיסן קצת יותר מסיבי ויותר גדול וכזה שלא תצטרך להילחם איתו ביום עם רוח קלה ...
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    תודה רבה על התשובות!

    יש לכם הצעה למשהאו אחר?
    אני פתוח.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    I told you - get a GP Super Sportster Brushless version. 1.2m WS, agile, stable, lovely. I loved it.

    Of course, as Wilde said - "Yet each man kills the thing he loves."

    M

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    המצב שלך די מסובך,
    הAXN הוא טיסן יציב מאוד בצורתו הטבעית (יותר מהטריינר הממוצע), לכן לא אוכל להמליץ לך על טיסן כנף תחתית.
    חוץ מזה הייתי ממליץ בחום טיסן עם גלגלים, כדי שתוכל ללמוד לנחות.

    הבעיה היא שלא תוכל להשתמש בסטאפ של הAXN לטיסן שני סביר
    (לפחות לא במנוע והבקר, הסוללה, אם אתה עושה שימוש ב2200 תהיה בסדר, כמו כן סרוואים 9 גרם),
    היות וטיסן שני צריך להיות כבד יותר מהAXN שנזרק בכל רוח מעל לרוח קלילה.
    השאלה היא אם אתה מתכנן העברה של הסטאפ או קניית סטאפ ייעודי לטיסן?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    יש לי כמה וכמה מנועים בקרים והרבה סרוואים.
    אני לא יודע עם הם יתאימו ואני חושב שהם קצת חלשים, אבל זה עוד נראה.
    שחכתי לציין שיש לי קצת נסיון עם טיסני 3D מקאפה. (אני יכול לרחף ועוד כל מיני)

    המטרה בטיסן זה קצת מהירות, תרגול נחיתות המראות, ואורבטיקה בסיסית אבל שתוכל להיות יחסית מדויקת.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    יש לי המלצה לטיסן פשוט מדהים,
    אבל אני חושש שלא תצליח להסתדר איתו

    תעיף מבט בכל מקרה-
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=524500

    בלי קשר לזה שהוא מדהים ביופיו, על הקרקע ובאוויר,
    עם מנוע בראשלס הוא מדוייק ויציב מאוד, מהיר ומתנהג ממש כמו מטוס אמיתי (ולא הקלקרים שמתנפנפים להם ברוח)
    הבעיה בו היא שההמראות והנחיתות איתו לא קלות, הוא צריך ריצת המראה ונחיתה מהירה יחסית לטריינר, ושני אלו (המראות ונחיתות) בדיוק נקודות החולשה שלך....

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    יש לי המלצה לטיסן פשוט מדהים,
    אבל אני חושש שלא תצליח להסתדר איתו

    תעיף מבט בכל מקרה-
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=524500

    בלי קשר לזה שהוא מדהים ביופיו, על הקרקע ובאוויר,
    עם מנוע בראשלס הוא מדוייק ויציב מאוד, מהיר ומתנהג ממש כמו מטוס אמיתי (ולא הקלקרים שמתנפנפים להם ברוח)
    הבעיה בו היא שההמראות והנחיתות איתו לא קלות, הוא צריך ריצת המראה ונחיתה מהירה יחסית לטריינר, ושני אלו (המראות ונחיתות) בדיוק נקודות החולשה שלך....
    אני לא ממליץ מעוד כמה סיבות :
    הגוף מפיברגלס - מאוד יפה אבל כל תיקון הופך להיות סיפור מורכב בעיקר למי שלא מכיר ויודע לעבוד עימו .
    דבר שני למנוע מתחבר גיר - כל שפשוף פרופ עלולה לשבור את הגיר ואז אתה מושבת - כמו כן זה עוד רכיב שיכול להכשל בטיסה ...
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    כמו שכבר נכתב פה מכיוון שהטיסן הראשון שלך לא היה עם גלגלים, הייתי הולך על סוג של טריינר עם גלגלים לתרגול הקפות שהוא חלק מאוד מהנה בטיסה (מעבר לתירגול).
    ססנה 182 (יש לסיני או ללידרס הובי - המון איפורמציה בפורום) אן הפאן-קאב שלדעתי הוא אחד הטיסנים הכי מהנים שיש אם לא הכי.
    הפאן-קאב הוא סוג של טריינר למתקדמים כיוון שבעזרת המדפים והכנף הישרה שלו ניתן לעשות הרבה תרגילים (תבדוק את סירטוני טייסת 51).
    הפאן-קאב יצא לך סביב ה-800 ש"ח כולל אלקטרוניקה אבל שווה כל אגורה באיכותו ומניסיון אישי ישאר המון זמן אצלך.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    מתנצ'יק, כנס לשירשור הפטורים ממכס, יש שם טיסן עם גלגלים בשם AXN HOVER ONE, הוא טיסן ממש חמוד וגם לא כזה קטן.
    אני בטוח שתהנה ממנו, ודע שאפשר לעשות "פעלולים" גם עם טיסן כנף עילית, כמו רולים ולופים וטיסה הפוכה למשל, שקשה יותר לבצע עם הFloater-Jet בגלל הדיהדרל.

    (אתה גם יכול לקצץ את הכנפיים של הAXN באיזור הקו שהן מתעקלות כלפי מעלה ולקבל טיסן הרבה יותר מהיר ואירובטי)

    אפשרות אחרת שמשום מה אף אחד לא ציין, אבל מנסיוני הטיסן ששיפר לי הכי הרבה את הביטחון והיכולות היה ה Swift-II, כנף מעופפת מEPP כמעט בלתי שבירה, שעם סט אפ מינימלי נותנת כל כך הרבה הנאה שפשוט הפסקתי לקחת איתי את רוב הטיסנים האחרים לשטח. אתה יכול אולי למצוא אחת משומשת, או לפנות לדר צאלון מהפורום שמייבא אותן.
    הסט אפ הוא בסך הכל שני סרוואים קטנים (עדיף Metal Gear) ומנוע 2200kv ובקר של RCTIMER עם פרופ APC 6X4. מבטיח לך שאין צורך להשקיע יותר מזה, ואפילו תהנה מהבניה עצמה.


    נ.ב. ולמרות שאני עומד מאחורי ההמלצות שנתתי לך, הפאן-קאב שגיא הציע לך הוא הטיסן היחיד שאני לוקח לשטח (עם הסוויפט). הוא באמת מספק שעות ארוכות של הנאה.
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 04-05-2011 בשעה 07:57:47.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    מצטרף להמלצה על הפאן קאב
    הטיסן בנוי מעולה מחומרים מאוד חזקים , גלגלים גדולים שיעמדו גם בנחיתות לא מוצלחות בעליל , מספיק מהיר , מסוגל לעשות אירובטיקה בסיסית, יכול לטוס כמעט במהירות אפס , ממריא כמעט מהמקום (אפשר גם מהמקום עם קצת רוח...) , ויכול להשאר הרבה זמן באוויר (15-20 דקות בכיף)

    סטאפ לא יקר ( בסביבות ב 45-50 דולר + סוללה מ MAH2200 עד MAH3000 בכיף ואולי יותר גם)

    לפי דעתי חבל שלא מציעים אותו מספיק לחדשים , הייתרון הכי גדול זה שאחרי כמה זמן אתה לא מרגיש שנמאס לך ממנו כמו לדוגמא AXN או ססנות למינהם.

    והמחיר ממש לא גבוה (600-650ש"ח לגוף בארץ , 550-600 בחו"ל כולל מיסים כדת וכדין)
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    אפשר גם להשיג אותו במחיר טוב יותר בארץ..

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    הכל תלוי ברמת ההטסה שלך.
    אם אתה מצליח לרחף עם טיסן 3D סביר שאתה כבר שולט לא רע בטיסנים ואתה יכול לעבור כמעט לכל מה שאתה רוצה.

    בענין נחיתות והמראות.
    כל ענין הנחיתה על גלגלים הוא קשקוק גמור !!! אם אתה נוחת בעדינות ובדיוק במקום שאתה רוצה עם AXN אין שום סיבה שטיסן עם גלגלים יצור איזו שהיא בעיה בנחיתה ! פשוט תבחן את עצמך עם הטיסן הנוכחי שלך ותבדוק אם כישורי הנחיתה שלך טובים (אבל באמת, לא לרמות את עצמך ! אם הנחיתות שלך יותר דומות להתרסקות מבוקרת אז לא זו הכוונה ).
    בענין המראה, צריך מעט מיומנות לשמור את הטיסן ישר עד הניתוק מהקרקע ואז להמשיך בנסיקה מתונה. כמו שכבר צינתי, אם אתה שולט בריחוף של 3D לא צריכה להיות לך בעיה כי התגובות שלך אמורות להיות כבר מספיק מהירות. בנוסף, אם כיום אתה זורק את הטיסן שלך לבד (המראה שיש לה את הקשיים שלה) - סביר שתתגבר על ההמראה מהקרקע. בהמראות ראשונות כדאי שיהיה מישהו מנוסה ששומר עליך ומיעץ לך, בעיקר אם יש רוח צד שמסבכת את ההמראה, כי הבעיה העיקרית בהמראה מהקרקע היא שלא תמיד הרוח היא בדיוק בכוון שבו נמצא מסלול ההמראה ולטיסן יש נטיה לשאוף לרדת מהמסלול - על זה צריך לדעת להשתלט.
    הטיסן ששאלת לגביו הוא מעט קטן וכניראה גם קופצני באויר, אבל אם זה מה שאתה רוצה תוכל להשתלט עליו וכך גם עם ה-lancair שהציעו לך, אבל לתרגילים מדויקים רצוי טיסן מעט יותר גדול וכבד.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 04-05-2011 בשעה 11:14:29.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ספציפית לגבי AXN , הנחיתות איתו הם לא ממש כמו טיסן גלגלים כי הAXN יכול לדאות גם עוד 50 מטר בגובה אפס אחרי שהורדת מנוע , לא רוצה לרדת.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי T_A צפיה בהודעה
    ספציפית לגבי AXN , הנחיתות איתו הם לא ממש כמו טיסן גלגלים כי הAXN יכול לדאות גם עוד 50 מטר בגובה אפס אחרי שהורדת מנוע , לא רוצה לרדת.
    אבל העניין הוא לדעת לדאות את ה50 מטר האלה בקו ישר בלי להפיל כנף.
    הבעיות העיקריות שהיו לי עם הAXN היו שהייתי מזדקר בגובה מטר וחצי ונופל, אני קראתי לזה נחיתה כי לא נשבר כלום, אבל עד שלא היה לי טיסן עם גלגלים ומדריך לא באמת הבנתי את המשמעות של נחיתה.
    יאמר לזכות הAXN שלפחות את השלב של השליטה בטיסן באויר כיסיתי לחלוטין והמדריך יכל לעמוד לידי ולהגיד לי בעל פה איך לבצע את הנחיתה בלי כבל ובלי חיבוקים מביכים.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי T_A צפיה בהודעה
    ספציפית לגבי AXN , הנחיתות איתו הם לא ממש כמו טיסן גלגלים כי הAXN יכול לדאות גם עוד 50 מטר בגובה אפס אחרי שהורדת מנוע , לא רוצה לרדת.
    מה שבדיוק שולל את המסקנות שלך - אם כך נחיתה עם טיסן כזה יותר קשה מאשר עם טיסן שזמן ההצפה שלו קצר יותר (כמובן בתנאי שאתה מצליח להנחית אותו איפה שאתה רוצה ולא איפה שהוא רוצה).
    באופן כללי, מה זה בכלל משנה אם בסוף ההצפה, אחרי תכנון וביצוע נכון של הליך הנחיתה הטיסן נוגע בקרקע עם גלגלים או בגחון שלו.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 04-05-2011 בשעה 11:06:58.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    שוב תודה רבה לכולם!
    אני קצת מבולבל מכמות הדגמים הקיימים, ולא סגור על מה לקחת.

    בקשר לנחיתות.
    אני נוחת בסדר גמור.
    בלי הזדקרות.
    וכמובן תרגלתי גם בסימולטור.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    הכל תלוי ברמת ההטסה שלך.
    אם אתה מצליח לרחף עם טיסן 3D סביר שאתה כבר שולט לא רע בטיסנים ואתה יכול לעבור כמעט לכל מה שאתה רוצה.

    בענין נחיתות והמראות.
    כל ענין הנחיתה על גלגלים הוא קשקוק גמור !!! אם אתה נוחת בעדינות ובדיוק במקום שאתה רוצה עם AXN אין שום סיבה שטיסן עם גלגלים יצור איזו שהיא בעיה בנחיתה ! פשוט תבחן את עצמך עם הטיסן הנוכחי שלך ותבדוק אם כישורי הנחיתה שלך טובים (אבל באמת, לא לרמות את עצמך ! אם הנחיתות שלך יותר דומות להתרסקות מבוקרת אז לא זו הכוונה ).
    בענין המראה, צריך מעט מיומנות לשמור את הטיסן ישר עד הניתוק מהקרקע ואז להמשיך בנסיקה מתונה. כמו שכבר צינתי, אם אתה שולט בריחוף של 3D לא צריכה להיות לך בעיה כי התגובות שלך אמורות להיות כבר מספיק מהירות. בנוסף, אם כיום אתה זורק את הטיסן שלך לבד (המראה שיש לה את הקשיים שלה) - סביר שתתגבר על ההמראה מהקרקע. בהמראות ראשונות כדאי שיהיה מישהו מנוסה ששומר עליך ומיעץ לך, בעיקר אם יש רוח צד שמסבכת את ההמראה, כי הבעיה העיקרית בהמראה מהקרקע היא שלא תמיד הרוח היא בדיוק בכוון שבו נמצא מסלול ההמראה ולטיסן יש נטיה לשאוף לרדת מהמסלול - על זה צריך לדעת להשתלט.
    הטיסן ששאלת לגביו הוא מעט קטן וכניראה גם קופצני באויר, אבל אם זה מה שאתה רוצה תוכל להשתלט עליו וכך גם עם ה-lancair שהציעו לך, אבל לתרגילים מדויקים רצוי טיסן מעט יותר גדול וכבד.
    לדעתי לא מדוייק.
    לתכנן נחיתה מסודרת לנקודה כולל הסעה והמראה חדשה (Touch & Go) זה אתגר מעניין ומהנה וכלל לא דומה לנחיתה עם דאון ששם ההצפה מאוד ארוכה.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    לדעתי לא מדוייק.
    לתכנן נחיתה מסודרת לנקודה כולל הסעה והמראה חדשה (Touch & Go) זה אתגר מעניין ומהנה וכלל לא דומה לנחיתה עם דאון ששם ההצפה מאוד ארוכה.
    לדעתי אתה מערב מספר דברים שאינם בהכרך קשורים זה לזה. נחיתה מסודרת היא נחיתה ! אין זה משנה מה ערך הגלישה של הכלי הטיס. באותה מידה יבוא מישהו ויגיד (וזה נכון) שנחיתה עם כנף תחתית שמושפעת יותר מאפקט קרקע שונה מנחיתה של טיסן אחר עם כנף עילית, או שלקראת נחיתה תפתח שנים שלושה קליקים את המנוע, והנה יש לך פיינל ארוך שלא נגמר בדיוק כמו דאון, ולעומת זאת, אותו AXN אם לא יעשה ברקס למנוע והפרופ ימשיך להסתובב, יהיה עם יותר התנגדות ויקצר את הריחוף קרוב למסלול.
    בקיצור אין סוף לניואנסים, אבל לדעת לנחות זה בדיוק היכולת לשלוט במסלול הטיסה לקראת המסלול - ממש לא משנה איזה כלי טיס זה.
    מה שאתה מוסיף זה שאתה נהנה מ-Touch & Go ..... יופי . אני נהנה ממעבר מתחת לחוט בגובה 2 מטר מעל המסלול ומישהו אחר נהנה מיכולת לעשות לולאה ע ג ו ל ה - ו מ ד ו י ק ת. זה לא קשור לנחיתה ! זה קשור למשחקים שמסביב. יכולת אמיתית היא לנחות במה שנקרא צר וקצר ושם אי אפשר בכלל לעשות Touch & Go ... אז מה, זה פחות טוב ? לא, זה הכי טוב, כי זאת הנחיתה הכי קשה ומסובכת !

    בקיצור, מה שחשוב זה שמספר ההמראות יהיה בדיוק כמו מספר הנחיתות !
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 04-05-2011 בשעה 15:52:11.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    יכול להיות שאני אלך על הפאן-קאב.
    מאיפה אני יכול לקנות את הגוף?
    ועל איזה סט-אפ 3 תאים אתם ממליצים?

    תודה!
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    את הגוף אפשר לקנות כמעט בכל חנות טיסנים בארץ, המחיר אמור להיות בשכונת ה600-650 שקל.
    סט אפ יש לך פה:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ם-שירשור-בנייה!
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...Setup&p=248125

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    תודה אייל!
    קצת פישלתי, כי רק לאחר שאלת השאלה, פניתי לחיפוש באתר.
    ולא היתה לי הזדמנות לערוך את ההודעה שלי...

    אני אוכל להסתפק בבקר של הסיני בכבודו ובעצמו?

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7340
    נערך לאחרונה על ידי ebay007; 05-05-2011 בשעה 12:38:24.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    לבקר הזה אין BEC אז או שתוסיף אחד חיצוני או שתחליף בקר...

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן שלב שני

    אוקיי תודה אייל.

    עכשיו לבעיה המרכזית, המנוע לא במלאי, ואי אפשר להזמין אותו כשהוא בבקאורדר, וכך גם את חבריו בעלי הנתונים הדומים...

    נ.ב:
    אני כנראה גם אקנה מטאל גיר סרוו. (כדאי לא?)
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. השרון טיסן (טריינר,טיסן לילה וגם צילום)
    על ידי eran_k בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-11-2010, 08:55:59
  2. למכירה טיסן מסוד PIRANA 3D טיסן 3D טהור
    על ידי matzri בפורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-10-2009, 18:29:01
  3. ראיתם פעם טיסן מוצא טיסן?
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-09-2009, 12:50:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •