קטן ככול האפשר כאשר הכדור מכיל הברגה פנימית 2מ"מ ?
האם יש דבר כזה ?
קטן ככול האפשר כאשר הכדור מכיל הברגה פנימית 2מ"מ ?
האם יש דבר כזה ?
בטירקס 250 קיימים בולינקים מאד קטנים...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10211
ההברגה הפנימית היא לבורג HEX 1.3 mm.
אם זה בכיוון ואתה צריך מידות מדוייקות - בשמחה..![]()
.Itay.
אני רוצה לחבר את ה- BALL לזרוע פושרוד מתכת ששתולה במאזנת של דאון - היום יש שם חתיכת פלסטיק שמוברגת על הפושרוד, ומתחבר אליה לינק עם פין.
חיבור וניתוק הלינק ממש מציקים.
קוטר ההברגה בפושרוד 2מ"מ
(נראה לי שהבנתי) ,
אם כך לא רלוונטי - משום שגם לפושרוד וגם לבולינק מסוג זה יש הברגת "זכר"...
.Itay.
יוסי,תעלה צילום.
נראה לי שיש חלקים במסוקים שיתאימו לך.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
מה אין רעיונות ?
לא ראיתי שהעלית תמונות, עכשיו מובן מה אתה מחפש.
הבול בד"כ מגיע עם תבריג זכר, אלה שמחוררים בעלי חריר זעיר שלא יתאים ללינק שנמצא אצלך.
יש אפשרות נוספת לחבר בול על הפלסטיק של הלינק (מהצד) האם זה יפתור לך את הבעיה ?
מה הסיבה לצורך לנתק את הלינק ?
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
אני מאמין שיוסי צריך ball-link שמתברג על הארכובה של המאזנת, בהמשכה; במקום ה-'שטנגה' .
על קצה ה-push-rod תתברג 'כּוֹס', גם היא עם הברגה נקבית.
שימוש ב-ball-link עם הברגה זכרית, ימקם את הכדור הצידה מציר-הדחף של ה-push-rod; וכתוצאה מכך הפעלת כוח תפעל 'לכופף' את התמסורת ותיטה 'להבריג' את ה-'שטנגה' סביב הארכובה...
קשה, אבל ממש קשה, למצוא פריט כזה.
הסרוואים של המאזנות נמצאים בתוך גוף הדאון, ורק הפושרודים שלהם יוצאים החוצה - שקלתי גם להעתיק את מיקום הסרוואים אל הכנף עצמה, אבל מדובר בחיתוך של פרופילים ואני ממש לא רוצה לעשות את זה.
אם אני מבין את כוונתך, הרי שכוחות הדחיפה\משיכה יפעלו בכיוון של שליפת ה- BALL מה- LINK, מאוד לא רצוי מבחינתי.
שלום יוסי
אם אתה מתכוון לצמד שבקישורים, יש ברשותי את שניהם ואוכל לשלוח לך.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8855
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8416
בדקתי אצלי ואני מוצא רק כדורים עם חור של 1.6 מ"מ ,יתכן שיש בטיסנים הגדולים מחברים כאלה על הפושרודים, אבדוק מאוחר יותר.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
בדיוק למה שמופיע בקישור הראשון התכוונתי רק עם הברגה פנימית ב- BALL (אני לא מבין איך פיספסתי את זה, חשבתי שעברתי על כל הארסנל של הסיני).
אני מבין שכנראה אין BALL עם הברגה פנימית, כנראה שאצור לבד או שאשתמש בשני אומים - למעלה ולמטה.
הזמנתי כאלו מהיפני, כנראה שאין מנוס מליצור הברגה או להשתמש באומים.
תודה לכל העוזרים![]()
לי יש כמה כאלה קטנים
GUY
גיא, זה לא עוזר לי, אני צריך להתלבש על זרוע הפושרוד ששתולה במאזנת, ראה תמונות למעלה.
תודה
אם הדאון הזה היה שלי הייתי מעביר את הסרוואים לכנף, ולא משנה בכמה עבודה זה כרוך
כל מערכת שתחבר ותנתק כל יום הטסה תצבור חופשים ובלאי מזיקים, במיוחד הבול לינקים נוסח המסוקים שלא נועדו לפירוק יום יומי
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
להשתיל סרוו בכנף גמורה זה לא פשוט, אבל אפשרי בהחלט.
והכי חשוב זה שאחרי שתסיים תהנה מהתוצאה יותר מכל פטנט אחר.
חיבור נכון בין הכנף לגוף צריך להיות חשמלי ולא מכאני, זאת אומרת קונקטורים ולא כל מיני לינקים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 25-05-2011 בשעה 08:08:59.
יוסי,
הלינק של ה-ball הוא אכן באותו האורך כמו ה-clevis, אלא שכדי שזה יעבוד עבורך, תצטרך להתקין את הכדורים (עם אוֹם מעל ואוֹם מתחת) על ארכובת המאזנת...
בהודעתי סברתי כי התכוונת להבריג את ה-link על ארכובת המאזנת... ואז, אכן היית צריך להשלים אורך ל-push-rod.
אתה בחרת בכיוון נכון יותר משסברתי... קבל Shapeau ממני על בחירתך!
יוסי, יש פתרון אחר פשוט יותר:
הפושרוד מכופף ב 90 מעלות בקצה ומשמש כציר שנכנס לזרוע, ויש נועל פלסטי שמונע נפילה של הציר, (מתחבר להמשך המוט בהקלקה),
זה פתרון שקיים בטיסני מנוע רבים, אני מניח שהסיבה היא שהוא זול יותר, מכיון שהחלק היחידי שנדרש הוא הנועל.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM