מה אתם אומרים על סוללת ליפו לסטרטר ולמשאבה
מה אתם אומרים על סוללת ליפו לסטרטר ולמשאבה
אני אגיד לך
כל סוללה, לא משנה אם היא ליפו או אחרת, ברגע שהיא במתח ובקיבוליות הנכונים, היא מתאימה לך.
ליפו לא מסוכנת או משהו?
סטרטר צורך המון אמפרים בזמן פעולתו, צריך לבדוק את יכולת הפריקה של כל סוללה על מנת למנוע מצב של פיצוץ.
בברכה,
תומר עינבר
יש לי סוללת 1000 מיל' 3 תאים 30C
היא יכולה לפרוק רק 30 אמפר, אני חושב שבוסטר טוב מגיע ל-70A לפחות.
בברכה,
תומר עינבר
לסטרטר קנה סוללה 4 תאים 3000 מילי 30C יעבוד לך יופי ויניע כל דבר
למשאבה הסוללת 3 תאים 1000 מילי שיש לך מעולה
אצלי במנחת משתמשים בסוללות כמו שלי והכול טוב
תומר,
כמה אמפר אתה סבור שמתנע צורך, בשהוא מתניע, נאמר, מנוע 1.80 (30 סמ"ק)?
מתנע 12V של מכונית אמיתית עם מנוע 1,600-2,000 סמ"ק, דורש קצת מעל 100A להתנעה.
מצבר של ארגז-הטסה, הוא בעל קיבולת של 5-7Ah, בדרך כלל; מול 43-80Ah ומעלה, למצבר של מכונית.
האם נראה לך שייתכן שמנוע טיסן יידרוש את אותם הזרמים?
קח בחשבון גם שרוב מנועי הטיסנים הם בנפח 2.5-12 סמ"ק...
משאבת-דלק? זה גרושים...
כמובן שיצא לי למדוד פעם זרם של סטרטר.......
סטרטר (אצלי זה הסטרטר של הוביקו לדעתי, הגדול יותר) צורך בעומס 10-12A
משאבת דלק חשמלית לא בדקתי, אבל להערכתי כ2-3A
בוסטר לוקח משהו כמו 1.5-2A
זה בסדר כזאת סוללה?
פיתרון מעולה ונוח ביותר משלוש סיבות עיקריות:
1.משקל.
2.גודל ביחס לקיבולת.
3.יכולת אספקת זרם גבוה.
עבור מנועי 50 ומטה סוללת LIPO 3 תאים 2200MAH 40C תעשה את העבודה
עבור מנועים גדולים יותר כדאי לעבור ל 4 תאים באותה קיבולת ויכולת אספקת זרם, צריך רק לשים לב שעובדים נכון עם הסטרטר (אתה עולה במתח) או להצטייד ב DYNATRON.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-05-2011 בשעה 14:26:55.
אוקיי אקח סוללת ליפו 3 תאים 30C
אין צורך, 2200 20C 3 תאים תספיק גם לסטרטר של ג'איינטים אם צריך.
2200 3-4 תאים 40C זה כבר מספיק בשביל להניע את האוטו כשנגמר המצבר.
לכן כאשר רוכשים מצבר לאוטו, מה שמכתיב איזה אמפרז' לקחת היא הצריכה ההתחלתית של הסטרטר
היום זה באזור ה 60A למרבית המכוניות המשפחתיות בנפח מנוע של 1600 סמ"ק...
את המשאבת דלק אני מפעיל עם סוללה רגילה מרובעת 9V