שוב אני מנסה להדגיש וגם בוגל הדגיש, הגורם המשפיע ביותר על זמן אויר הוא הטיסן עצמו, כך שחשבון זמן עבודה של מנוע\סוללה אינו מדוייק, אלא רק אינדיקציה+התחשבות בסוג הטיסן..
אתה רוצה לדעת את התזמון המדוייק וזה בלתי אפשרי תיאורתי, אפשר להעריך, תנסה להגיע לנקודה המקסימלית עם התחשבות בסוג הטיסן, הטיסן הזה יצרוך לא מעט אנרגיה אפילו בטיסה חסכונית..(כושר עילוי די נמוך).
את התזמון ה"אמיתי" (+-) תדע רק במציאות כשתטיס את הטיסן.
אני חושב שהמנוע שבחרת הוא בחירה טובה, לגבי פרופ- לא הייתי הולך על פרופ ארוך מידי עם פיצ' נמוך כי הטיסן הזה צריך מהירות מסויימת (לפתח עילוי) והיא יותר מטריינר פשוט,
הפרופ ארוך גם עלול לפגוע ברצפה.
הסוללה נראת לי קצת גדולה ובמיוחד כבדה, אולי כדי לקחת קטנה יותר וכך גם להפחית מהשקל הסופי, יאללה, שיהיה בהצלחה, ודווח על הטסט
