שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    שלום חברים,
    אחרי הפסקה של 10 שנים ורגע לפני שאני מגיע לשטח, אשמח לדעתכם לגבי ה SetUp הנ"ל:
    זוהי פעם ראשונה שאני מרכיב או מטיס טיסן בלי מנוע ניטרו, אני מקווה שזה יחסוך לי בהוצאות של נוזל לניקוי חלונות...

    הטיסן הוא טיסן ארבעה ערוצים מבלזה, כנף תחתית, מוטה 1330 מ"מ, במקור למנוע ניטרו בנפח 25-32 אינצ' מעוקב, הטיסן שוקל 1800 גרם.
    הדגש כרגע הוא על זמן הטסה ארוך (שואף לטיסות של 15 דקות), ופחות על ביצועים או מהירות.

    המנוע:
    http://www.himodel.com/electric/EMAX...BL2820_07.html
    הבקר:
    http://www.himodel.com/electric/HiMo...SC_FH-60A.html
    הסוללה:
    http://www.himodel.com/electric/HiMo...tery_Pack.html

    אשמח לדעות ממטיסים מנוסים...

    כרגיל, תודה מראש.
    נערך לאחרונה על ידי TheGeek; 29-05-2011 בשעה 20:13:35.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    דבר נוסף,

    חישבתי ע"י הנוסחה קיבולת לחלק ל A ויצא לי טיפה מעל 5 דקות טיסה (מצערת פתוחה).

    האם זה אומר שבחצי מצערת (טיסה רגילה) טיסה תיהיה 10 דקות?

    ושאלה נוספת, כיצד אני יכול לדעת מהקרקע מתי מתח הסוללה מגיע לנגיד 3.7 או 3.6 וולט ע"מ לנחות?

    ושוב, תודה מראש.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    תשמע, חסרים פה פרטים כמו איזה טיסן?.. ואם אתה שואף ל-15 דקות עם טיסן במשקל ועם הסטאפ הזה (שהוא אגב לא מתאים)..סוללה 2200.. -בקיצור תתכנן על 3 דקות, יותר ריאלי..
    לא יודע מי המליץ לך אבל מלבד העובדה שחסרה אינפורצמיה אפשר להבין שלא ממש "קלעת בול"..
    טיפ: טיסן חשמלי הוא טיסן דלק, לא הכול עובד אותו דבר, לא עם כול טיסן חשמלי ניתן להגיע ל-15 דקות וגם אם כן, אז צריך להתאים סטאפ לכך.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    תשמע, חסרים פה פרטים כמו איזה טיסן?.. ואם אתה שואף ל-15 דקות עם טיסן במשקל ועם הסטאפ הזה (שהוא אגב לא מתאים)..סוללה 2200.. -בקיצור תתכנן על 3 דקות, יותר ריאלי..
    לא יודע מי המליץ לך אבל מלבד העובדה שחסרה אינפורצמיה אפשר להבין שלא ממש "קלעת בול"..
    טיפ: טיסן חשמלי הוא טיסן דלק, לא הכול עובד אותו דבר, לא עם כול טיסן חשמלי ניתן להגיע ל-15 דקות וגם אם כן, אז צריך להתאים סטאפ לכך.
    תודה על התגובה,
    איזה פרטים חסרים? יש טיסן / גודל / משקל / מנוע מקורי...
    אף אחד לא המליץ, חשבתי על זה לבד, זה חישמול טיסן ראשון שלי.
    מה אתה ממליץ לשנות?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    436
    תודה!
    4
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    אני מטיס ברנש מחושמל , פחות או יותר אותו הגודל כמו הטיסן שלך
    מורכב אצלי מנוע 35-30/1400 SK של HK
    בקר 40A , עם סוללת 2200 אני מקבל 6-7 דקות טיסה ב 3/4 מצערת

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    רשמת משקל (אני מבין- "משקל יבש") של הטיסן וכנף תחתית, איזה טיסן זה? אפילו תמונה..
    המנוע שחשבת מוגדר לטיסנים שמשקל בין 600-1600גרם ושלך 1800 "משקל יבש", חכה שתשים את הסטאפ במיוחד שהסוללה ששוקלת בדרך כלל יותר ממיכל דלק מלא, אני מציע לך להכנס ל-HK (בלינק למעלה), לחפש אאוטראנר מקביל למנוע לפחות 32 (אולי אפילו 40-46) שמייצר דחף של יותר מהמשקל הסופי של הטיסן, בקר בהתאם (עם טווח ביטחון), פרופ מתאים וסוללה "מספיק גדולה"- פה הגודל, משקל, נקבע לפי המשקל שמתאים לטיסן, אם מדובר בחצי קילו (לדוגמא)- אז "גודל הסוללה"- המיל' שלה יקבע על פי זו ששוקלת עד חצי ק"ג (בטוח יותר מ-2200), ומכן שצריך להתאים את המנוע בהתאם למשקל הסופי.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    רשמת משקל (אני מבין- "משקל יבש") של הטיסן וכנף תחתית, איזה טיסן זה? אפילו תמונה..
    המנוע שחשבת מוגדר לטיסנים שמשקל בין 600-1600גרם ושלך 1800 "משקל יבש", חכה שתשים את הסטאפ במיוחד שהסוללה ששוקלת בדרך כלל יותר ממיכל דלק מלא, אני מציע לך להכנס ל-HK (בלינק למעלה), לחפש אאוטראנר מקביל למנוע לפחות 32 (אולי אפילו 40-46) שמייצר דחף של יותר מהמשקל הסופי של הטיסן, בקר בהתאם (עם טווח ביטחון), פרופ מתאים וסוללה "מספיק גדולה"- פה הגודל, משקל, נקבע לפי המשקל שמתאים לטיסן, אם מדובר בחצי קילו (לדוגמא)- אז "גודל הסוללה"- המיל' שלה יקבע על פי זו ששוקלת עד חצי ק"ג (בטוח יותר מ-2200), ומכן שצריך להתאים את המנוע בהתאם למשקל הסופי.
    תודה.
    מבחינת משקל, ע"פ היצרן הטיסן שוקל 1800 גרם, אני מניח שזה "יבש".
    המנוע Glow המיועד לו שוקל 300 גרם ועוד דלק, 210 גרם, סה"כ 510 גרם.
    הסטאפ הנוכחי שוקל 395 גרם, ז"א שאני יכול לזלוג לסוללה שמנה ב 110 גרם.

    לא הבנתי למה אני צריך שלמנוע יהיה דחף Thrust גדול מהמשקל של הטיסן אם אני לא עושה 3D?

    בנוסף, מה ניתן לשנות בסטאפ ע"מ לקבל זמן טיסה ארוך יותר, מלבד סוללה שמנה יותר?

    אגב, הטיסן:
    http://phoenixmodel.com/Default.aspx...w_detail&id=16

    תודה מראש.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    עם הסוללה הזו (4400) חישבתי 10 דקות טיסה במצערת מלאה (מנוע מושך 26 אמפר).
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=6504
    אני יכול להניח שבטיסה 3/4 או 1/2 מנוע היא תחזיק קרוב ל 15 דקות?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    קודם כול 110גרם זו סוללה של 1300מי'ל בערך, ה-4400 ( 322גרם) היא בגודל טוב הייתי ממליץ לעלות קצת ב-C אולי 20\25 אבל לא חייב לצרכים שלך.
    התשובה לשאלתך היא- לא.
    לא יודע איך חישבת אבל בדרך כלל שוכחים שסוללה כבדה=המנוע עובד יותר, כנראה לא תגיע ל-15 דקות, זה גם תלוי בטיסן עצמו בגלל זה שאלתי איזה טיסן זה, יש כאלו שמייצרים יותר עילוי ויש כאלו שמייצרים פחות וזה משפיע קריטי על רמת השימוש באנרגיה, לא מספיק התיאוריה של האלקטרוניקה אלא גם התכונות של הטיסן ומניסיון התיאוריה די רחוקה מהמציאות או לפחות לא מדוייקת..זה גם נוגע לנצילות ולמספרים שנותנים לנו במפרט הסיני- תמיד האמת היא פחות..קח מנוע יותר חזק ממה שאתה חייב, זה הפרש קטן בכסף ובמשקל ולא תגיע לסיטואציה שיש רוח ולטיסן אין מספיק כוח לחזור "הבייתה".

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    לבסוף הוזמן המנוע הנ"ל:
    http://www.himodel.com/electric/EMAX...pe_BL2832.html

    המנוע הזה מיועד לטיסן כזה ואף גדול יותר.

    המנוע מושך 60 אמפר לשעה, ז"א סוללת 5AH תספק 5 דקות טיסה (תיאורטי).

    אבקש את עזרתכם לשאלה אילו דברים ניתן לעשות כדי להאריך זמן זה?

    השאיפה להגיע ל 10 דקות באוויר נטו (הבנתי ש 15 זה לא ריאלי לטיסן הזה).

    תודה מראש.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    קרא את הבלוג שלי
    הזרם בחצי מצערת יכול להיות גם שליש מהמקס.
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 30-05-2011 בשעה 15:22:22.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    תודה בוגל.
    קראתי את זה:
    http://www.efly.co.il/forums/entry.p...הסבת-טיסני-דלק
    וגם את החלק השני.

    העניין הוא שכמו שהבנתי פה, כדי לדעת באמת כמה זמן טיסה הסטאפ נותן צריך לחבר ולהטיס.

    אני מוכן לשלם את העלות הגבוהה יותר של סטאפ חשמלי (על פני ניטרו), אבל לא רוצה להתבאס מזמן טיסה קצר (5 - 7 דקות כאשר ניטרו מספק 15 בערך).

    השאלה אם יש דרך מדוייקת לדעת מה הזמן טיסה המתקבל לפני שמרכיבים את המערכת...

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    הכל תלוי בסוג הטיסן.
    אין דין טריינר כדין מוסטנג ואין דין מטיס מנוסה למטיס מתחיל שתוקע את המצערת בקצה המהלך.

    מניסיון שלי אם תתכנן שהיה לפי 75-150W לקילו וכוח מתפרץ להמראות ותמרונים של 150-250W לקילו תוכל להעריך כמה וואט שעה תצטרך לX דקות שהיה + Y דקות תמרונים ומשם להעריך כמה אמפר שעה תצטרך מהסוללה זה פשוט.
    הטווח התחתון מתאים לטריינר והטווח העליון לWARBIRD כדוגמת מוסטנג.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    תודה.
    נתון, משקל טיסן רטוב 2.5 ק"ג.
    נתון, מנוע מושך 60 אמפר (מצערת מלאה, לא פיק).
    מכאן, שהסוללה הגדולה ביותר (5000mAh) שמתאימה במשקל תספק 5 דקות עבודה במצערת מלאה.

    השאלה, אם אני מטיס בחצי מצערת אני מקבל 10 דקות טיסה (מנוע מושך 30 אמפר) או פחות (לדוגמא מנוע ימשוך 50 אמפר)?
    או, האם הירידה בצריכת המנוע היא ליניארית?

    שוב, המון תודה.

    אה, שאלה נוספת ואולי החשובה מכולם, מה הזמן טעינה של סוללה כזו עם מטען נורמאלי בטעינה ברכב?
    נערך לאחרונה על ידי TheGeek; 31-05-2011 בשעה 12:36:00.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    שוב אני מנסה להדגיש וגם בוגל הדגיש, הגורם המשפיע ביותר על זמן אויר הוא הטיסן עצמו, כך שחשבון זמן עבודה של מנוע\סוללה אינו מדוייק, אלא רק אינדיקציה+התחשבות בסוג הטיסן..
    אתה רוצה לדעת את התזמון המדוייק וזה בלתי אפשרי תיאורתי, אפשר להעריך, תנסה להגיע לנקודה המקסימלית עם התחשבות בסוג הטיסן, הטיסן הזה יצרוך לא מעט אנרגיה אפילו בטיסה חסכונית..(כושר עילוי די נמוך).
    את התזמון ה"אמיתי" (+-) תדע רק במציאות כשתטיס את הטיסן.
    אני חושב שהמנוע שבחרת הוא בחירה טובה, לגבי פרופ- לא הייתי הולך על פרופ ארוך מידי עם פיצ' נמוך כי הטיסן הזה צריך מהירות מסויימת (לפתח עילוי) והיא יותר מטריינר פשוט,
    הפרופ ארוך גם עלול לפגוע ברצפה.
    הסוללה נראת לי קצת גדולה ובמיוחד כבדה, אולי כדי לקחת קטנה יותר וכך גם להפחית מהשקל הסופי, יאללה, שיהיה בהצלחה, ודווח על הטסט

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    שוב אני מנסה להדגיש וגם בוגל הדגיש, הגורם המשפיע ביותר על זמן אויר הוא הטיסן עצמו, כך שחשבון זמן עבודה של מנוע\סוללה אינו מדוייק, אלא רק אינדיקציה+התחשבות בסוג הטיסן..
    אתה רוצה לדעת את התזמון המדוייק וזה בלתי אפשרי תיאורתי, אפשר להעריך, תנסה להגיע לנקודה המקסימלית עם התחשבות בסוג הטיסן, הטיסן הזה יצרוך לא מעט אנרגיה אפילו בטיסה חסכונית..(כושר עילוי די נמוך).
    את התזמון ה"אמיתי" (+-) תדע רק במציאות כשתטיס את הטיסן.
    אני חושב שהמנוע שבחרת הוא בחירה טובה, לגבי פרופ- לא הייתי הולך על פרופ ארוך מידי עם פיצ' נמוך כי הטיסן הזה צריך מהירות מסויימת (לפתח עילוי) והיא יותר מטריינר פשוט,
    הפרופ ארוך גם עלול לפגוע ברצפה.
    הסוללה נראת לי קצת גדולה ובמיוחד כבדה, אולי כדי לקחת קטנה יותר וכך גם להפחית מהשקל הסופי, יאללה, שיהיה בהצלחה, ודווח על הטסט
    תודה ידידי, אתה יודע אולי לומר לי כמה זמן בערך לוקח לטעון סוללה כזו, נניח 3200 או 4400 ברכב?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    לא ברור לי אם לקחת 60A בתור הזרם המירבי של המנוע או ממדידת תצרוכת עם פרופ נתון.

    מנוע שעומד ב60A יכול לצרוך גם 10A ...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  18. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הצעות לגבי SetUp שהרכבתי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    לא ברור לי אם לקחת 60A בתור הזרם המירבי של המנוע או ממדידת תצרוכת עם פרופ נתון.

    מנוע שעומד ב60A יכול לצרוך גם 10A ...
    המירבי ע"פ היצרן.

    בכל מקרה, איך אני יכול לדעת כמה זמןם יקח לי לטעון סוללה כזו, נניח 4400 או 5000 מיליאמפר במטען ברכב?

נושאים דומים

  1. [דיון] דיון לגבי SETUP ל-Maxi Swift למטרת FPV
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 22-05-2011, 16:14:04
  2. [שאלה] הצעות למטען
    על ידי kal1311 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-06-2010, 23:24:01
  3. הצעות עבודה
    על ידי Ido בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 07-06-2010, 07:58:50
  4. מחפש הצעות איך להתקים EDF על פאן ג'ט<??
    על ידי geft בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2009, 16:22:19
  5. הצעות להחלפה
    על ידי שולט רק עים שלט בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-01-2009, 13:08:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •