שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: דיכאון!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Angry דיכאון!!

    היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
    היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
    ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
    תוצאה
    כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
    קילוף של הציפוי ותיקון

    אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
    ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
    פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
    שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
    ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

    נ.ב
    אמיר ויוסי תודה על העידוד

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    תעבור למקרמה או אפיית פיתות.

    אולי תקח מישהו שיעמוד לידך וידריך אותך? נראה שהקטע הזה חסר לך מאוד לפי התאור שלך.

    וזכור : מי שלא מטיס - לא מרסק. למשל כאן תוכל למצוא תחביב ללא ריסוק
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    יש לי מדריך והוא תותח לימד אותי כל מה שאני יודע בתחום - אמיר מהפורום

    ואני לא חושב שיש פה מקום לסרקסטיות מהסוג הזה,נקודה למחשבה.

    בסכ"ה רציתי לדעת אם זה קורה לרבים ולשתף בתחושות זאת משמעות הפורום לא?

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    כן. מרסקים. אני מכיר מישהו שבחודש האחרון ריסק שישה טיסנים (אחד מהם שלי - נזק קל, שניים מתוכם לרסיסים, אחד כולל מנוע פגוע, אחד אחר - טיסן די יקר).

    זה מה יש. טוס יותר בזהירות, דייק בנחיתות, תעבור להטיס מסוקים - הם נוחתים אנכית וזה בטח קל יותר.

    מרק

    נ.ב. אבל אם אתה מחליט לפרוש, כמה אתה רוצה על ה- 8FG?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    אמנם, תמיד יש מקום לסרקסטיות... אבל השאלה היא מה מכניס אותך לדיכאון.

    האם זו העובדה ש-'הצלחת' לשתול את הטיסן באדמה, או העובדה שגרמת לטיסן נזק שיהיה צורך לתקן וישבית אותך לסופ"ש, או לשניים?


    אם זו הבעסה של השתילה, אסוף את עצמך והמשך הלאה... אם אלה הנזקים, קנה טיסן חשמלי העשוי EPP ונזקי רוב התאונות יהיו מינימליים... אני לא מכיר טיסני גלואו מ-EPP...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    510
    תודה!
    10
    הודה 13 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    מרק מה פתאום.
    להנחית מסוק זה אחד הדברים הקשים ביותר שקיימים במיוחד חשמלי.
    מניסיון

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    ריסוק טיסנים אינה גזירה משמים. לריסוק טיסנים יש 3 סיבות עיקריות, והן: כשל מבני, כשל במערכת החשמל/רדיו וכשל של המטיס.
    אני נוטה להניח שאצלך מדובר בכשל מטיס. אם הדבר חוזר על עצמו, בהנחה שיכולותיך אינן פחותות משל אחרים, משמע לימוד ההטסה לא הוטמע בך כראוי.
    עבור עם המדריך שלך על נקודות התורפה ותשתדל להתגבר עליהן. אין ספק שתצליח.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    לעולם אל תומר נואש, אין מה לעשות גם אני עד לתאונה שקרתה לי ריסקתי טיסנים אפילו לאחר 15 שנה בתחום, להפך רק התקדמתי ותמיד שאפתי ליותר זה חלק מהחוויה ואין מה לעשות, תקן תטיס ותהנה אפילו טיסן שהתרסק ותוקן ישנו פחות פחד בהטסה שלו ואפילו תוציא ממנו מה שלא חשבת לבצע איתו מבחינת ביצועים, תהנה...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    תתנחם אתה לא יודע מה זה מסוקים...
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    כן, מרסקים, כולם מרסקים גם אלופי העולם(ויותר ממה שאתה חושב).
    אני מסכים עם אלון
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    זה מעצבן ?,זה מעצבן?, בזמן שאתה מטיס מגיע מטיס נוסף פותח שלט ואז שואל איזה תדר אתה ואתה לא מבין למה הטיסן לא מגיב זה מעצבן....

    אפשר גם לנחם אותו בזה שבתור מתחיל יש ריסוקים של מתחיל ,אבל בתור מתקדם לרסק ריסוקים של מתחילים זה יותר מבאס וזה קורההה......

    ככול שהבטחון העצמי עולה יש יותר ריסוקים טפשיים בדיעבד תמיד אילו ריסוקים מטופשים (וזה עוד מבלי להזכיר התנגשויות, תדר כפול וכו')

    אבל תתנחם אתה לא יודע מה זה מסוקים
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    הבעסה והדיכאון הם מהתחושה של הריסוק עצמו (אני לא מתכוון לעזוב את התחביב)
    מהתחושה של לחזור הביתה עם טיסן שבור
    ומההתעסקות עם התיקון - נכון שזה כיף לתקן אבל זה גוזל זמן יקר שלא תמיד יש.
    אין תחושה יותר טובה מלראות את הטיסן באויר ואני דיי מכור לאנדרנלין
    סביר שאני אתקן את הטיסן בצורה הכי מקצועית שאפשר (פדנט שכמוני)
    ואחזור כבר בשישי לשטח עם הטריינר וכנראה שבוע לאחר מכן עם הטראבל אייר
    (מזל שיש טריינר לימים קשים והשבת הביטחון)

    הסיבה לכשל היא אני בוודאות עוד לא יצא לי להטיס ברוחות כאלה את הטיסן הנ"ל וזה מה שגרם לנחיתה
    הגרועה בד"כ אני מנחית לא רע בכלל (המון שעות סימולטור)
    נ.ב
    אני לא אוהב טיסנים חשמליים
    כאילו חסר נשמה בטיסן (בטוח שיש כאלה שחולקים עליי וזה בסדר)

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי satrianip צפיה בהודעה
    היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
    היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
    ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
    תוצאה
    כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
    קילוף של הציפוי ותיקון

    אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
    ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
    פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
    שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
    ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

    נ.ב
    אמיר ויוסי תודה על העידוד
    כל יום בחיי ולא רק בזמן עיסוק בתחביב זה או אחר אני שואל עצמי אם אני בכלל מתאים לכל 'זה', אבל באותה נשימה אני שואל את עצמי מעניין לאן היינו מגיעים כבני אדם אם כתינוקות, כשרק התחלנו לעבור משלב הזחילה לשלב ההליכה על שתיים ההינו מרימים ידיים כל פעם שהיינו נופלים וחוטפים מכה בראש מהפינה של השולחן.
    אני מציע שתהנה מכל רגע של שיפשוף במעטפת המיגבלות שלך כי רק כך תרחיב אותה ותתקדם וכך תשמר את אותה תחושה של פיק ברכיים לפני תרגיל חדש - תחושה שאני משער שרוב חברי הפורום לא יכולים בלי.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי satrianip צפיה בהודעה
    היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
    היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
    ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
    תוצאה
    כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
    קילוף של הציפוי ותיקון

    אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
    ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
    פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
    שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
    ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

    נ.ב
    אמיר ויוסי תודה על העידוד
    אתה רוצה מכות???
    מה נסגר איתך???

    נשב, נתקן ונחזור להטיס.

    ואני ממש לא אומר את זה מתוך התנשאות אלא בתור טירון טרי, אתה יודע ושולט בכל מה שאתה צריך על מנת להטיס, יש לך בעיה אחת...
    אתה לחוץ ונלחץ מכל דבר שלא הולך לך בדיוק כמו שאתה מתכנן, פשוט תירגע...
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיכאון!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי satrianip צפיה בהודעה
    היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
    היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
    ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
    תוצאה
    כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
    קילוף של הציפוי ותיקון

    אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
    ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
    פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
    שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
    ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

    נ.ב
    אמיר ויוסי תודה על העידוד
    יהיה בסדר! אני גם התחלתי כך, תיקנתי יותר מאשר הטסתי .
    בסוף לומדים והריסוקים נגמרים ,
    בסוף יום הטסה חוזרים עם חיוך.
    צריך הרבה סבלנות ולנצל את הטריינר עד הסוף לפני שעוברים לטיסן מתקדם יותר
    בהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי marik_911; 09-06-2011 בשעה 03:59:15.
    בברכת נחיתות רכות

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •