שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: עזרה עם KK

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה עם KK

    חברתי הכל היום (סוף סוף אחרי שנשבר לי מה-ARDU),
    הפעלתי, בצעתי ARM (בלי פרופ') ונתתי קצת מצערת

    בשלב זה :

    2 מנועים הסתובבו חלק
    מנוע שלישי זז - לא זז... מגמם
    ומנוע רביעי העלה עשן ו... כנראה מת ?

    ה-KK היה חם מאוד וה-ESC של אותו מנוע שרוף היה חם מאוד
    שאר ה-ESC היו קרים ביחס אליו

    מה עשיתי לא נכון ?
    כל החיבורים נכונים (גם ברמת הפצת המתח ל-ESC וגם ברמת חיבורי ה-ESC ל-KK וה-RX ל-KK)

    השתמשתי בסוללת LIPO 3S 2200mA


    תודה מראש
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    עדכון :

    החלפתי 2 מנועים ועכשיו הכל מסתובב כמו שצריך ולכיוונים הנכונים
    הבעיה עכשיו היא איזונים.

    אני לא מצליח לעלות את הסלד מבלי להתהפך מיד
    יש פוטנציומטרים על הכרטיס שכנראה מכוונים את הרגישות של הג'ירואים
    אבל אין לי מושג מה לעשות איתם ואיך

    אשמח לכמה טיפים בעניין


    תודה !
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,734
    תודה!
    3
    הודה 45 פעמים ב 32 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    כיול בקרים עשיתה ???
    http://garden.seeedstudio.com/index....ur_multicopter
    Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars

    Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    ציטוט נכתב במקור על ידי Geostant צפיה בהודעה
    עדכון :

    החלפתי 2 מנועים ועכשיו הכל מסתובב כמו שצריך ולכיוונים הנכונים
    הבעיה עכשיו היא איזונים.

    אני לא מצליח לעלות את הסלד מבלי להתהפך מיד
    יש פוטנציומטרים על הכרטיס שכנראה מכוונים את הרגישות של הג'ירואים
    אבל אין לי מושג מה לעשות איתם ואיך

    אשמח לכמה טיפים בעניין


    תודה !
    אתה חייב לוודא שהפרופים והמנועים מכוונים לכיוון הנכון .
    הדרך הנכונה היא לבקש ממישהו שיחזיק את הכלי מעל הראש
    ובדוק שהכלי מתנגד לכל הכיוונים

    כנראה משהו באופן חיבור הפרופים ו/או הערוצים אצלך לא נכון

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    רק לחלק מהכיוונים יש התנגדות בתנועה
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    יש שלושה צירים
    באיזה יש ובאיזה אין ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    אני מרגיש התנגדות רק כאשר אני מזיז בצורה מהירה לכל ציר בנפרד (PITCH / ROLL)
    חברתי כל מנוע בנפרד והפעלתי, בדקתי שאין ויברציות
    לאחר מכן חברתי כל פרופ' בנפרד ובדקתי שאין ויברציות

    בזמן ניסיון להמראה באזור ה-0 במצערת הכלי מתחיל להראות סימנים של התהפכות (PITCH ימין מתחיל להתרומם)
    בניסיון לתת פיצוי / תיקון עם TRIM אני לא מצליח להתגבר על זה

    הורדתי קצת את ה-GYRO של PITCH אבל זה לא עזר


    הצעות ?
    תודה על העזרה עד כה
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    אתה לא אמור לקזז עם טרים כמעט בכלל בטח שלא בשביל המראה

    תכיל כל מנוע שיהיה טווח זהה מול המקלט .
    זה הכי חשוב .

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    אתה לא אמור לקזז עם טרים כמעט בכלל בטח שלא בשביל המראה

    תכיל כל מנוע שיהיה טווח זהה מול המקלט .
    זה הכי חשוב .
    מה הכוונה שכל מנוע יהיה בטווח זהה ?
    ואת ה-TRIM הורדתי ל-0 בכל הצירים.
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    תתחיל מצב של פוטנציאומטרים באמצע

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה עם KK

    הגעתי סוף סוף למצב שבו ה-QUAD לא מתהפך לי ואפילו מתרומם מהקרקע
    זאת אחרי שבירת כמה להבים, ציר מנוע עקום ו-2 מנועים שנדפקו על הדרך...

    עכשיו, בעיה חדשה
    ה-QUAD נסחף לכיוון ספציפי
    במתן פיצוי עם ההיגוי אני מאזן אותו למדי אם כי זה ממש קשה
    כי ההיגוי מאוד עדין (הורדתי ל-40 או 50 אחוז [לא זוכר בדיוק, אני לא מול השלט] את הערכים של הצירים חוץ מה-THROTTLE בשביל לתת היגוי יותר מעודן)

    האם פשוט לתת תיקון ב-TRIM בשלט ?


    תודה
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •