(
(
נערך לאחרונה על ידי tisons; 25-12-2011 בשעה 15:56:03.
"לעד תשאר בליבנו ניר לקריף"
א. מדובר במוצר סיני ...לא הייתי מפתח ציפיות כלפיו.
ב. מה שקורה לבקר נקרא קאט אופ...חום
יש לכך לא מעט סיבות אפשריות...
תבדוק ששום דבר לא מפריע לגלגלים להסתובב...מיסב תקוע [יש שם מיסבים בכלל?] או משהוא בסיגנון
כל דבר שמקשה על הגלגלים/מערכת ההנעה להסתובב מעלה את צריכת הזרם וגורם למנוע להתחמם...
רן ענבר
אני מנחש שהתקלה קוראת לך על 3 תאים, גם כי הסיני ממליץ באופן מפורש להסיע אותה על 2, וגם כי עליה מ2 ל3 תאים (עליה של 33.3% במתח) גוררת עליה של 50-70% בתצרוכת הזרם תחת עומס זהה (פיניון במקרה שלך)
למזלך הרב, הבקר יודע מתי לעצור ולנוח, אחרת היה נשרף מזמן (בקר של טיסן בוודאות היה נשרף מזמן).
האפשרויות שלך הן כדלהלן:
להקטין את צריכת הזרם- ע"י הקטנת המתח\ע"י הורדת העומס (הקטנת פיניון)\ע"י הסעה רגועה יותר (הבלימה, ולא ההאצה, גוררת את מרבית צריכת הזרם הגבוהה, לידיעתך)
להחליף את המערכת למערכת שיודעת להתמודד עם הדרישות שלך
להוסיף פתרונות קירור- מאוורר(לבקר\למנוע)\צלעות קירור למנוע\צלעות קירור נוספות לבקר\פתחים או תעלות אוורור בחופה
המנוע והבקר אכן מתחממים ב-3 תאים והסעתי הרבה פעמים עם 3 ולא קרה לי מה שאתה מתאר.
אגב, אין צורך ב-3 יש לה כוח מטורף עם 3 תאים אתה בחיים לא עובר 3/4 מצערת! 2 תאים והמכונית טסה. תגביה את המתלים אם אתה יוצא לשטח.
ואם אתה עדיין מתעקש על 3 תאים (למרות שבדף המוצר ממליצים רק על 2) תחליף בקר.
אושרי