
נכתב במקור על ידי
DarZeelon
יש כמה סיבות לכך, עומר.
ראשית, התנעה של מנוע 'חדש מקופסא', עלולה להיות קשה יותר; מזו של מנוע שכבר עבר כמה מיכלי-דלק של עבודה...
-- חלקיו של מנוע חדש עדיין לא מותאמים באופן מושלם לחלקים בהם הם מתחככים בפעולת המנוע; ולכן קשה יותר לסובב מנוע חדש.
יותר קשה גם להעביר את הבוכנה מעבר לנקודה המתה העליונה (במנוע עם צילינדר קוני).
-- עקב קומפרסיה לא מיטבית (גם אטימת החלקים זה כנגד זה אינה מושלמת, יש בריחות-לחץ), ההתנעה מתארכת.
-- 'טחינה' עם המתנע, או מכות התנעה עם היד על המדחף, 'טוחנות' גם את הטיסן החדש ומזיקות לתושבות-המנוע, לקיר-האש ולְמה לא...
-- בנוסף, התקנה של מנוע על מתקן חיצוני, כשכל מערכת הדלק וכל החלקים חשופים לעין, מבטלת את כל דרגות-החופש; כמו צינורות-דלק לחוצים, או מכופפים וכל הפרעה אחרת. זה יוצר סביבה אידאלית להתנעה, להרצה ולכיוונון המנוע, לפני התקנתו בטיסן.
-- בתאוריה, מנוע שסיים הרצה במתקן-הרצה; אפשר להתקין ולהפעיל בטיסן, ללא כל כיוונון נוסף - אם נדרש שינוי מהותי בכיוונונים, משהו לא בסדר בהתקנה!
-- אחרון חביב... מנוע המורץ במתקן, אתה לא יכול להטיס מיד. זה מרגיע אותך ומאפשר את סיום ההרצה באופן תקין, במקום כניעה לנמהרוּת והטסה עם מנוע שעדיין אינו מוכן דיו...