שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: YAK-54 קרש של LHK

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל YAK-54 קרש של LHK

    שלום,

    החלטתי להרים את הכפפה ולפרסם את שרשור הבנייה הראשון שלי. הצעות/טענות יתקבלו בברכה.

    התחלתי את הבנייה רק אתמול בלילה ולכן השרשור יעודכן בימים הקרובים.

    ציוד:
    - טיסן - YAK 54 LHK
    - מנוע - OS .55 AX
    - מקלט - Futaba R617
    - סרוואים - 5XAirtronics 102
    - מפצל Y ושני מאריכים באורך 50 ס"מ
    - אפוקסי 30 דקןת
    - דבק CA
    - כלים (סכינים, מברגים, מקדחים...)
    - פרופים וספינר
    - טפט שקוף

    תהנו...
    (ותודה לדוד מוטי, אריאל ואמיר על הסיוע)

    קילוף הציפוי באמצע הכנף ויצירת חריצים להדבקה :
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_202024.jpg 
Views:	142 
Size:	224.6 קילובייט 
ID:	48756
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_202038.jpg 
Views:	109 
Size:	472.1 קילובייט 
ID:	48757
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_202422.jpg 
Views:	104 
Size:	256.1 קילובייט 
ID:	48758

    הדבקת הכנף (יש לוודא שההדבקה ממורכזת כמו שצריך וכן לוודא את הזוית של שתי הכנפיים ביחס לגוף):
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_204316.jpg 
Views:	124 
Size:	413.6 קילובייט 
ID:	48759

    הדבקת הצירים למאזנות:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_214440.jpg 
Views:	140 
Size:	442.8 קילובייט 
ID:	48760
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_221811.jpg 
Views:	104 
Size:	485.9 קילובייט 
ID:	48761
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_221821.jpg 
Views:	104 
Size:	466.4 קילובייט 
ID:	48762

    הדבקת הגה גובה:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110628_231249.jpg 
Views:	133 
Size:	465.3 קילובייט 
ID:	48763
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110629_185646.jpg 
Views:	91 
Size:	501.9 קילובייט 
ID:	48924

    סרוואים בכנף:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110701_081756.jpg 
Views:	90 
Size:	477.7 קילובייט 
ID:	48925Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110629_194630.jpg 
Views:	99 
Size:	346.7 קילובייט 
ID:	48926Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110630_222509.jpg 
Views:	96 
Size:	323.1 קילובייט 
ID:	48927
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110630_222522.jpg 
Views:	109 
Size:	345.1 קילובייט 
ID:	48928Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110630_222529.jpg 
Views:	100 
Size:	275.8 קילובייט 
ID:	48929Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110630_222547.jpg 
Views:	98 
Size:	225.7 קילובייט 
ID:	48930Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110630_222557.jpg 
Views:	91 
Size:	323.7 קילובייט 
ID:	48931Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110701_072636.jpg 
Views:	87 
Size:	343.4 קילובייט 
ID:	48932Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110701_073136.jpg 
Views:	87 
Size:	346.4 קילובייט 
ID:	48933

    חיבור הסרוואים להורנים:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110703_231612.jpg 
Views:	86 
Size:	365.8 קילובייט 
ID:	49110Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110703_231620.jpg 
Views:	86 
Size:	395.9 קילובייט 
ID:	49111

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110704_224921.jpg 
Views:	89 
Size:	283.1 קילובייט 
ID:	49303Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110704_224949.jpg 
Views:	89 
Size:	422.9 קילובייט 
ID:	49304Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110704_232813.jpg 
Views:	87 
Size:	472.0 קילובייט 
ID:	49305

    מנוע והיתר:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110707_214236.jpg 
Views:	98 
Size:	499.0 קילובייט 
ID:	49407Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110706_224817.jpg 
Views:	93 
Size:	287.7 קילובייט 
ID:	49408Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110706_224849.jpg 
Views:	81 
Size:	296.0 קילובייט 
ID:	49409Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110707_204238.jpg 
Views:	92 
Size:	350.7 קילובייט 
ID:	49410Click image for larger version. 

Name:	IMG_20110707_214039.jpg 
Views:	81 
Size:	395.3 קילובייט 
ID:	49411
    נערך לאחרונה על ידי Scooter007; 09-07-2011 בשעה 11:58:27. סיבה: עדכון
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    יוסי,


    אל תשכח לעשות למנוע שלך הרצה, כמפורט בשרשור זה, או בהודעה זו.

    את ההרצה עשה על מתקן הרצה מתאים, לפני שאתה מתקין את המנוע בטיסן!
    אם אין לך מתקן הרצה (test stand), או שאינך יכול לבנות אחד בקלות; דבר איתי.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    יוסי שלום,
    הייתי ממליץ לפני הדבקת ההגה גובה והכנפיים קודם כל להדביק את הצירים ואחר כך להדביק את הכנף וההגה גובה.
    דר,למה את ממליץ לעשות הרצה על מתקן ולא על הטיסן?

    עומר,

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    דר - המנוע אינו חדש , הוא סיים הרצה מלאה ע"י יודעי דבר.
    עומר - להדביק את הצירים לכנף לפני הדבקת הכנף ??? לא תצליח "להשחיל" את הכנף לגוף כשהצירים מודבקים (ואין שום סיבה להפעיל עליהם לחץ)
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    סליחה לא ראיתי בתמונה , חשבתי הכנף באה בשני חצאים.
    המלצתי איפה שאפשר להדביק צירים לפני עדיף , יותר נוח אסתטי ויותר מדויק.

    בהצלחה
    עומר,

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    ציטוט נכתב במקור על ידי .omer biton צפיה בהודעה

    דר,למה את ממליץ לעשות הרצה על מתקן ולא על הטיסן?
    יש כמה סיבות לכך, עומר.

    ראשית, התנעה של מנוע 'חדש מקופסא', עלולה להיות קשה יותר; מזו של מנוע שכבר עבר כמה מיכלי-דלק של עבודה...

    -- חלקיו של מנוע חדש עדיין לא מותאמים באופן מושלם לחלקים בהם הם מתחככים בפעולת המנוע; ולכן קשה יותר לסובב מנוע חדש.
    יותר קשה גם להעביר את הבוכנה מעבר לנקודה המתה העליונה (במנוע עם צילינדר קוני).
    -- עקב קומפרסיה לא מיטבית (גם אטימת החלקים זה כנגד זה אינה מושלמת, יש בריחות-לחץ), ההתנעה מתארכת.
    -- 'טחינה' עם המתנע, או מכות התנעה עם היד על המדחף, 'טוחנות' גם את הטיסן החדש ומזיקות לתושבות-המנוע, לקיר-האש ולְמה לא...
    -- בנוסף, התקנה של מנוע על מתקן חיצוני, כשכל מערכת הדלק וכל החלקים חשופים לעין, מבטלת את כל דרגות-החופש; כמו צינורות-דלק לחוצים, או מכופפים וכל הפרעה אחרת. זה יוצר סביבה אידאלית להתנעה, להרצה ולכיוונון המנוע, לפני התקנתו בטיסן.
    -- בתאוריה, מנוע שסיים הרצה במתקן-הרצה; אפשר להתקין ולהפעיל בטיסן, ללא כל כיוונון נוסף - אם נדרש שינוי מהותי בכיוונונים, משהו לא בסדר בהתקנה!
    -- אחרון חביב... מנוע המורץ במתקן, אתה לא יכול להטיס מיד. זה מרגיע אותך ומאפשר את סיום ההרצה באופן תקין, במקום כניעה לנמהרוּת והטסה עם מנוע שעדיין אינו מוכן דיו...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    תשובה עמוקה מאודד תודה ..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    דר..... שככת להוסיף שהרצה על הטיסן מלכלכת את הטיסן בשכבת שמן שקשה להוריד ... נכון שאפשר לנקות את הטיסן כל פעם אבל עדיין יש שכבת שמן שנספגת בטיסן שיכולה להרוס את הציפוי ולהיספג בחלקי בלזה חשופים כמו צלע אש וכו..
    וגם יותר בטיחותי להריץ על מתקן ( בד"כ המתקן הוא מברזל או חומר דומה והוא מאוד כבד ) וכך המתקן לא זז בזמן ההרצה ואין צורך לקשור את הטיסן

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    ציטוט נכתב במקור על ידי 3djr צפיה בהודעה
    דר..... שככת להוסיף שהרצה על הטיסן מלכלכת את הטיסן בשכבת שמן שקשה להוריד ... נכון שאפשר לנקות את הטיסן כל פעם אבל עדיין יש שכבת שמן שנספגת בטיסן שיכולה להרוס את הציפוי ולהיספג בחלקי בלזה חשופים כמו צלע אש וכו..
    וגם יותר בטיחותי להריץ על מתקן ( בד"כ המתקן הוא מברזל או חומר דומה והוא מאוד כבד ) וכך המתקן לא זז בזמן ההרצה ואין צורך לקשור את הטיסן
    נכון, 3djr.


    אני נוהג לחבר את הקרש שעליו מותקן כן-ההרצה שלי, לשולחן כבד בחצר הבית.

    כשהרצתי מנוע MVVS 26 סמ"ק, הוא גרם לכל השולחן 'להשתחוות' קמעה, אבל נשאר לבטח במקומו.

    את הלכלוך מהשמן לא שכחתי. אני פשוט מייחס לזה פחות חשיבות.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    135
    תודה!
    10
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה


    יש כמה סיבות לכך, עומר.

    ראשית, התנעה של מנוע 'חדש מקופסא', עלולה להיות קשה יותר; מזו של מנוע שכבר עבר כמה מיכלי-דלק של עבודה...

    -- חלקיו של מנוע חדש עדיין לא מותאמים באופן מושלם לחלקים בהם הם מתחככים בפעולת המנוע; ולכן קשה יותר לסובב מנוע חדש.
    יותר קשה גם להעביר את הבוכנה מעבר לנקודה המתה העליונה (במנוע עם צילינדר קוני).
    -- עקב קומפרסיה לא מיטבית (גם אטימת החלקים זה כנגד זה אינה מושלמת, יש בריחות-לחץ), ההתנעה מתארכת.
    -- 'טחינה' עם המתנע, או מכות התנעה עם היד על המדחף, 'טוחנות' גם את הטיסן החדש ומזיקות לתושבות-המנוע, לקיר-האש ולְמה לא...
    -- בנוסף, התקנה של מנוע על מתקן חיצוני, כשכל מערכת הדלק וכל החלקים חשופים לעין, מבטלת את כל דרגות-החופש; כמו צינורות-דלק לחוצים, או מכופפים וכל הפרעה אחרת. זה יוצר סביבה אידאלית להתנעה, להרצה ולכיוונון המנוע, לפני התקנתו בטיסן.
    -- בתאוריה, מנוע שסיים הרצה במתקן-הרצה; אפשר להתקין ולהפעיל בטיסן, ללא כל כיוונון נוסף - אם נדרש שינוי מהותי בכיוונונים, משהו לא בסדר בהתקנה!
    -- אחרון חביב... מנוע המורץ במתקן, אתה לא יכול להטיס מיד. זה מרגיע אותך ומאפשר את סיום ההרצה באופן תקין, במקום כניעה לנמהרוּת והטסה עם מנוע שעדיין אינו מוכן דיו...
    נו באמת....
    אתה מייחס יותר מדי חשיבות לדבר, זה כולה טיסן קרש... לא 100 סמ"ק.
    לפגוע בקיר האש ממכות עם היד על הפרופ?! מה?! איזה שטויות....
    זה כולה טיסן קרש ב500 שקל, אין שום סיבה שלא לעשות הרצה על הטיסן.
    לא שאני מזלזל בטיסן, טיסן מדהים, היה לי כזה ונהניתי מכל רגע, אבל עשיתי הרצה על הטיסן, ושום נזק לא נגרם לטיסן כתוצאה מכך.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    גם 500 שח זה כסף
    ולמה להרוס טיסן בהרצה ?
    עדיף לעשות הרצה על מתקן לא למהר ורק אחריי ההרצה לחבר מנוע לטיסן
    נכון זה טיסן קרש אבל על כל טיסן צריך לשמור היטב כל עוד הוא במצב חדש (אם וכאשר יהיו מכות לטיסן עקב טיסה ונחיתה אז אין כלכך מה לעשות בנידון )
    רק קנינו טיסן וכבר להרוס? (או שיהיה סיכויי להרוס)

    (ZZAP- אין בכוונתי לזלזל בך אלא להביע את דעתי )
    יום טוב

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    ציטוט נכתב במקור על ידי 3djr צפיה בהודעה
    גם 500 שח זה כסף
    ולמה להרוס טיסן בהרצה ?
    עדיף לעשות הרצה על מתקן לא למהר ורק אחריי ההרצה לחבר מנוע לטיסן
    נכון זה טיסן קרש אבל על כל טיסן צריך לשמור היטב כל עוד הוא במצב חדש (אם וכאשר יהיו מכות לטיסן עקב טיסה ונחיתה אז אין כלכך מה לעשות בנידון )
    רק קנינו טיסן וכבר להרוס? (או שיהיה סיכויי להרוס)

    (ZZAP- אין בכוונתי לזלזל בך אלא להביע את דעתי )
    יום טוב
    אני יותר בצד של רונן,
    תכלס טיסן קרש מנוע 55 כמעט ואין ויברציות , כשאתה מטיס הטיסן לא מתלכלך בשמן?
    העניין הזה קצת פחות חשוב.

    בהצלחה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    עומר,


    אני מניח ש-Zzap זה רונן...

    כמי שיש לו, כנראה, הרבה יותר ניסיון; איני יכול להסכים אתו.
    גם Dub Jett לא מסכים...

    זה בכלל לא משנה אם מדובר במנוע Jett שעולה 450 דולר, או במנוע ASP שעולה רק 50; כולם נדרשים להרצה כדי להיות במיטבם וכדי לאפשר לבעליהם להנות מחיי-מנוע ארוכים; כמו שיצרניהם אפשרו, בבחירת החומרים מהם בנו אותם, ובעיבוד ובהתאמת חלקיהם.

    זה קל יותר והרבה יותר בטוח, אם בתקופה זו; בין שמדובר בשנים-שלושה מכלים, או בשישה או שמונה; המנוע לא יהיה מותקן בטיסן ושסביבת העבודה תהיה הכי ברורה והכי פשוטה שאפשר. כזו שתסלק כל ספק ותאפשר פעולה בטוחה.

    אין צורך ברכישת מתקן-הרצה שעולה 150-200 דולר... אפשר לקחת קרש ולעשות בו חורים בהתאמה למנוע הנדרש להרצה.

    או שאפשר לרכוש לכל החיים מתקן כזה, שעלותו 22 דולר; ושיספיק לכל מנוע עד 30 סמ"ק (1.80), או אפילו למנועי 40 סמ"ק מסוימים, עם צינה ברוחב עד 64 מ"מ; כאן.

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 30-06-2011 בשעה 10:06:58. סיבה: הוספת פרט.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    יאלללללה חאפטות חאפטות בשטח!!!!
    אתה מוכן כבר לסיים את הטיסן הערור הזה?
    לסוחוי שלי מגיע חבר בשטח אז להרים הילוך ולעבודה, קו הסיום קרוב מתמיד!

    דר יקירי אני דורש בשלומך לאחר קריאה שניה ושלישית של האשול שלי
    אם תצטרך פירוש למילה "חאפטה" רק תבקש אוכל להעשיר את אוצר המילים בשפת הערסים המדוברת

    (הכל בהומור כמובן!)

    ******אאאאאאאפפפפפפפטטטטטטטטטטוווווווווווווווווותת תתתתת בשבת בשט*********חח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    נערך לאחרונה על ידי AMIR; 01-07-2011 בשעה 22:10:37.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    גם החאבטה שלי בדרך ללהיות מוכן שישי/שבת הבאה טסט בע"ה בשטח
    גם אני התחדשתי לי בציוד:
    - טיסן - YAK 54 LHK
    - מנוע - OS .55 AX

    יאללה חאבטות חאבטות!!

    טיסן 3d ראשון שלי שיהיה בהצלחה

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    א***ח איך החאפטה שלי קיבל מכה בראש.....
    קיבל מכה בראש אבל ניזוק במרכז הגוף!
    יאללה ה YAK 54 הכחול, זה ש"אנסתי" אתכם לקנות יגיע גם אלי השבוע הביתה במקום הסוחוי שנשבר!

    מה שכן!? זה אחד הטיסנים הכי מהנים שהטסתי בחיים (והטסתי המווווון סוגים!)

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    אז הבנייה נגמרה והיום היה הטסט פלייט....

    היה פחד מטורף, נראה לי שמעולם לא הזעתי כך (וזה לא קשור ל 36 מעלות בשטח), אמיר ההעלה את הטיסן לקיזוזים ואז קבלתי את השלט לידיים...
    זה פשוט לא נורמלי!!! הטיסן חד ברמות מטורפות! לופים, רולים הכל באלפית השנייה, פשוט תענוג !!!

    בקיצור, אני עדיין רועד ויקח לי עוד קצת זמן ללמוד אותו ולהתרגל אליו. אבל אין שום ספק, הבדל שמיים וארץ מהטריינר !!! :-)

    לסיום - אמירוס, המון המון המון תודה על כל ההכוונה והעזרה! אתה פשוט ענק!
    אריאל - תודה על הפרגונים ובקרוב אצלך...
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: YAK-54 קרש של LHK

    היה יום פורה, הזענו לא מעט (אני לפחות מהחום )
    הטיסן שלך טס מצויין, צריך להתרגל ל"חריפות" זה כבר לא טריינר אבל הוחכתי לך ואני חושב שהוחכת לעצמך שאתה ברמה
    המספקת לטיסן הזה.
    כיווני המנוע היו מטישים אבל הגענו לנקודה שהמנוע עובד עגול ואידיאלי.
    אני מרוצה מהטיסן הזה ומההטסה שלך!

    יאללה, תן לי בניייף

    שבוע הבא יש לנו הרצה וטסט ליאק השני בטייסת (של אריאל) הולך להיות רות***
    אני בשבוע הבא בטיסות עם המסוק המלוקלק שלי.....
    בקיצור, שבוע הבא ב 6 כבר בשטח!
    נערך לאחרונה על ידי AMIR; 09-07-2011 בשעה 16:58:13.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •