היי,

אני ממשיך בלימוד התחום... רציתי לשאול אם מישהו יכול להפנות אותי למאמר הסבר טוב או לכתוב לי הסבר קצר על בקר המהירות של המנוע במסוקים.
כלומר, אני מבין בגדול מה תפקידו אבל לא מבין:
1. מה אומר האמפר? האם בהכרח אמפר גבוה זה יתרון? האם כל מסוק ירוויח מבקר עם אמפר גבוה?
2. מה בדיוק מתכנתים בבקר?
3. מה זה כרטיס התיכנות לבקר שמוזכר פה כל פעם, מה עושים איתו ומה היתרונות שלו? והאם וכיצד מסתדרים בלעדיו?
4. איך מתאימים בקר למנוע?

חפרתי באגף המדריכים והמאמרים כולל הסקירות הנהדרות של ואדים למושגי היסוד, אך לא מצאתי תשובה לשאלות הללו..

כמו כן עוד נושא שאני לא בטוח אם הוא קשור אבל גם אותו שמעתי שמזכירים הרבה. ואשמח ללמוד יותר בהרחבה, זה נושא עקומות המנוע והפסיעה. הבנתי בגדול את הרעיון מה מייצגות העקומות אבל פחות הבנתי:
1. איזה סוגי עקומות שונים יש? שמעתי על עקומה לינארית, אקספוננציאלית וכו׳
2. מה משמעותן של העקומות השונות?
3. מה המשמעות ביחס בין הפסיעה למנוע? באיזה מצבים עדיף להגביר סל״ד על חשבון פסיעה ולהיפך?
4. כיצד מתכנתים את העקומות הללו? האם זה משהו שמתכנתים מהשלט, מהמקלט, מכאני בחלקו או לגמרי אלקטרוני? והאם זה קשור לבקר?*

אודה אם מישהו יוכל לכוון אותי לחומר קריאה בנושא בעברית או באנגלית, או לכתוב לי הסבר קצר אם זו לא השקעה גדולה מדי.

תודה רבה!