אחרי הפקת הלקחים מאב-הטיפוס הקודם, הבוקר הטסתי לראשונה את הדגם המשופר. במילה אחת - הצלחה!
זוהי הפעם הראשונה שהמראתי ממסלול, אז ההנאה היתה כפולה. אפילו אחת משלוש הנחיתות הייתה בסדר.
נכון שהוא לא נראה הכי יפה שבעולם, אבל הכי כיף להטיס טיסנים מבנייה עצמית
מעט נתונים: מוטת כנף: 1.5 מ', משקל 1.11 ק"ג, מה שנותן עומס כנף של כ-32 גר' לדצימטר רבוע. השינויים העיקריים מהתיכנון הקודם הוא השימוש בקאפה לא מקולפת ככנף, הוספת הגה כיוון כפול וגלגלים (גלגל חרטום מנוהג) וגם טכניקת החיבור בין החלקים השונים: קורות הזנב, הגוף, הכנף הראשית ומאריכי הכנף מחוברים באמצעות "מסילות קאפה" ללא הדבקה קבועה, מה שאומר שהטיסן נוח מאוד לשינוע ולאיחסון (בפרט, מוטת הכנף יורדת ל-1 מ'). חוץ מזה, המסילות מאפשרות גם החלפת חלקים בקלות ו"משחקים" עם מרכז הכובד.
יש כבר רעיונות לשיפור, אבל נשאיר אותם לדגם הבא... בכל מקרה, תודה למייעצים מהפורום ובכלל!
לא היה מי שיצלם את טיסת הבכורה, אז הנה כמה תמונות על הקרקע: (אני לא "מקשט" טיסנים לפני טיסת הבכורה, אנא קבלו זאת בהבנה)
תצורת טיסה:
ובתצורת איכסון:
![]()
![]()