שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    שלום לחברי הפורום, שאלה לי אליכם
    נגיד ואני מטעין בשטח את הסוללות שלי דרך המצבר של הרכב (מצבר 12V רגיל של רכב ממוצע)
    לאיזה מתח אני יכול להוריד את המצבר, כדי שניתן יהיה להתניע את הרכב בבטחה (כלאמר שהסטרטר יעבוד)
    כך שאוכל לכוון את הגבלת מתח המקור במטען שלי כדי לא לרדת מתחת לאותו מתח
    ולכמה הטענות של סוללה ממוצעת (נגיד 3 תאים 2200 מיליאמפר) המצבר יספיק
    תודה מראש לעונים
    אלעד
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    זו שאלה שאין לה תשובה חד משמעית :

    מתח המצבר לא בהכרח משקף את קיבולו, כמו כן וחשוב לא פחות המתח אינו משקף את מצב המצבר "ובריאותו", ולכן יהיה קשה לנבא אם תוכל להניע כאשר ירד המתח לערך מסויים.

    יכולת ההתנעה של המצבר תלויה במס' גורמים - מצב הטעינה, גיל, איכות המצבר, איכות מער' הטעינה, מס' הפעמים שחווה "טראומה" של פריקתו לערך נמוך, טמפ' הסביבה, מצב המנוע ועוד.

    יחד עם זאת בהנחה שהמצבר תקין לחלוטין, אפשר לאמר שניתן לפרוק אותו עד 75% מקיבולו ועדיין לבצע התנעת מנוע בהנחה שהמנוע תקין לחלוטין ולא נדרש מאמץ מיוחד מהמצבר כדי להניעו.
    מכאן החישוב די פשוט :
    קיבול המצבר פחות (קיבול הסוללות X מס' הפעמים שאתה טוען + 5% הפסדי הספק) = 75%

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    מקסימום מניעים עם ליפו, 2 סוללות 2200 3 תאים יעשו את העבודה, אם יש לך 4 תאים 4000 הסטרטר בכלל יהיה "חיה ראה"

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    אגב... אני מסיע מכוניות עם סוללות 2200 3 תאים.
    בתחרות האחרונה שהיתה בצפון עשיתי כעשרים מחזורים של הטענת הסוללות.
    המצבר באוטו לא הרגיש את כל העסק הזה כלל (הרכב לא היה מונע בשום שלב במשך ה6-7 שעות שהייתי בשטח),
    המצבר לא חדש במיוחד (גם לא ישן, בן כשנה וחצי), בכל מקרה, הרכב הניע כרגיל.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    מסוללות כאלו המצבר לא אמור לעשות בעיות

    אני טוען בשטח סוללות של 6 תאים 4.5 אמפר (ששקולות לבערך 4 סוללות כמו שציינת)


    פעם טענתי שלוש כאלו ברצף בלי להניע את הרכב, אחרי זה הוא ההניע כמו גדול

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    כל מה שנאמר לפני הוא נכון. אבל כדי להקל עליך, אציע לך תשובה לשאלתך מזוית מעט שונה.
    בהנחה שהסוללה שלך (2200 מיליאמפר) ריקה לגמרי, שזה לכשעצמו דבר בלתי אפשרי, הטענתה תגרע כ-3% ממצבר סטנדרטי של המכונית. ובידיעה שהסוללה שבידך איננה ריקה לחלוטין, גריעת האנרגיה ממצבר המכונית לא תעלה על סדר גודל של כ-2%.
    גם אם תבצע 10 מחזורי טעינה זה לא יזיז למצבר המכונית. אל תהיה מודאג בענין זה.
    כל האמור מתייחס כמובן למצבר מכונית רגיל ובמצב תקין.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    יש גם הבדל בקיבולת המצברים בין דייהטסו קטן של 45 אמפר שעה לגיפ גדול עם 130 אמפר שעה... התשובה לא יחידה ואחידה.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    [QUOTE=ZvikaF;281068]יש גם הבדל בקיבולת המצברים בין דייהטסו קטן של 45 אמפר שעה לגיפ גדול עם 130 אמפר שעה... התשובה לא יחידה ואחידה.[/QUOTE

    ידעתי שתגובה כזאת תגיע.
    הרי ציינתי במפורש "כל האמור מתייחס כמובן למצבר מכונית רגיל ובמצב תקין".

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    אני מעדיף לא להשתמש במצבר הרכב להטענת סוללות. סתם מקצר לו את החיים. אם אתה מטעין סוללה 3S , 2200MAH אז אולי זה בסדר אבל אם אתה מטעין סוללות קצת יותר גדולות אתה נכנס לצרות.

    מצבר של רכב מיועד לתת פרץ של אנרגיה לזמנים קצרים. להטענת סוללות ניתן לקנות מצבר יעודי מסוג DEEP-CYCLE או אולי יותר פשוט לקנות עוד 2-3 סוללות ולא להטעין בשדה כלל
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    אני מעדיף לא להשתמש במצבר הרכב להטענת סוללות. סתם מקצר לו את החיים. אם אתה מטעין סוללה 3S , 2200MAH אז אולי זה בסדר אבל אם אתה מטעין סוללות קצת יותר גדולות אתה נכנס לצרות.

    מצבר של רכב מיועד לתת פרץ של אנרגיה לזמנים קצרים. להטענת סוללות ניתן לקנות מצבר יעודי מסוג DEEP-CYCLE או אולי יותר פשוט לקנות עוד 2-3 סוללות ולא להטעין בשדה כלל
    כשאתה מטיס עם 2 סוללות זהות 3 טיסנים וכל אחת עולה 300 שקל.. קצת יקר לקנות סוללות נוספות (כי תצטרך הרבה סוללות נוספות)
    וכמה עולה מצבר כזה?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    סביבות ה-700 ש"ח
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    אני מטיס, וכנראה אמשיך כך גם הלאה, עם מנועי דלק.
    פתרון יעיל פשוט וזול במקום טעינת סוללות בשטח .

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    אני טוען סוללות בשטח ממצבר הרכב, וכך אפשר לקבל 4 טיסות משלש סוללות.
    גדעון, התגובה לגבי קיבולת המצברים באה רק כדי להבהיר את הפרמטרים...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    גם לקניית סוללות רבות בשביל לא להטעין בשטח יש חסרונות...

    לוקח לי יומיים (לא במצטבר) להטעין את כל הסוללות (אחת ל2-3 שבועות, אבל זה כולל את המשדרים)
    כשהטעינה היא שעה פר סוללה.... לוקח זמן להטעין יותר מיחידות בודדות...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד איזה מתח מותר להוריד את המצבר של המכונית?

    אם אתה חושש תניע את הרכב ותנעל אותו עם מפתח רזרבי שלא ישדדו לך אותו.רכב ממוצע צורך ללא מזגן וצרכנים כחצי ליטר עד ליטר דלק לשעה גם בעלות של 7 שקלים זה הכי זול...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. מי יודע ? ורק אם מותר לדבר
    על ידי BITONY בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-03-2011, 17:37:22
  2. [רעיון] המראה עם המכונית
    על ידי אייל בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-06-2010, 16:09:32
  3. בדרך לעבודה הבוקר..מגג המכונית HD
    על ידי guyrud בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-05-2009, 07:47:20
  4. בדרך לעבודה הבוקר..מגג המכונית HD
    על ידי guyrud בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-05-2009, 07:39:18
  5. הציפוי של הלהבים-מותר לקלוף אותו?
    על ידי roni בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-03-2009, 19:04:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •